Die spelen toch morgen pas of is dit een opmerking nav vorige week?quote:Op zaterdag 3 december 2011 17:32 schreef RemcoW23 het volgende:
Hunt, domme kutmongool. Gewoon 5 wedstrijden schorsing met je twee gestrekte benen.
Wat een gladiolen lopen er toch rond overal
Er loopt er nog een bij Werder..... Die ging vanmiddag tegen Bayern de fout in.quote:Op zaterdag 3 december 2011 21:46 schreef chufi het volgende:
[..]
Die spelen toch morgen pas of is dit een opmerking nav vorige week?
Topscoorder in de Bundesliga nuquote:Op vrijdag 9 december 2011 21:35 schreef chufi het volgende:
Hertha - Schalke ruststand 1-2
En weer een van Huntelaar
Ja omdat ie 2 keer heel hard door Molinari onderuit geschoffeld is alsod ie daar iets aan kan doenquote:Op zondag 11 december 2011 18:47 schreef Ambrosius het volgende:
Robben blijft ook maar uitgefloten worden.
Als ie maar geen blessure oplooptquote:
Hier ook niet, alleen die irritante John van Vliet. Andere audiokanaal is zonder commentaar.quote:Op vrijdag 16 december 2011 21:06 schreef Grielen het volgende:
Ik krijg het Duitse commentaar niet werkend bij Sport1, wat raar is, want normaal geeft ie wel Duits commentaar door als ik het audiokanaal switch, hetzelfde met Engelse wedstrijden.
Hij is nu vrij stil trouwensquote:Op vrijdag 16 december 2011 21:09 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Hier ook niet, alleen die irritante John van Vliet. Andere audiokanaal is zonder commentaar.
Er was een opstootje kregen er 2 geel (ribery en een van koln) waarna Ribery binnen 20 sec. die ander weer bij de keel pakte en dus 2e geel.quote:
Ok, maar volgens mij kunnen ze ook niet veel beterquote:Op vrijdag 16 december 2011 22:17 schreef Grielen het volgende:
Köln mag zich schamen, ontzettend laf gespeeld, een uur lang met een man meer..
Jep, laffe bedoeling.quote:Op vrijdag 16 december 2011 22:17 schreef Grielen het volgende:
Köln mag zich schamen, ontzettend laf gespeeld, een uur lang met een man meer..
Ze staan 10e ofzo. Maar het gaat om de voetballende intentie, ze wilden gewoon niet leek het wel..quote:Op vrijdag 16 december 2011 22:18 schreef TheFatLady het volgende:
[..]
Ok, maar volgens mij kunnen ze ook niet veel beter
Keulen is niet veel, wat mij betreft qua team (op Podolski na) echt qua niveau ergens onderin de Bundesliga.quote:Op vrijdag 16 december 2011 22:19 schreef Grielen het volgende:
[..]
Ze staan 10e ofzo. Maar het gaat om de voetballende intentie, ze wilden gewoon niet leek het wel..
Alleen tussen de 70e en 80e minuut een beetje druk gezet op Neuer...
Denk toch dat hij liever volgend jaar in de CL voetbaltquote:Op zaterdag 17 december 2011 20:05 schreef Littlerabbit het volgende:
Raul moet toch weg bij Schalke? Misschien wil hij zijn carriere nog een internationaal tintje in Nederland bij Ajax geven?Nee toch niet zo verstandig, maar het blijft 1 van mijn favoriete spelers
.
Werder en uitwedstrijden: een groot probleem.quote:
Wel vreemd nieuws vind ik. Hertha staat 11e en speelt vaak behoorlijk goedquote:Op zondag 18 december 2011 16:07 schreef Ofyles2 het volgende:
Zojuist gehoord: Markus Babbel niet meer werkzaam bij Hertha BSC.
Afgelopen week verloren hoor! Voor het eerst in 445 dagen, maar toch....quote:Op maandag 19 december 2011 18:03 schreef Ruder het volgende:
[..]
Wel vreemd nieuws vind ik. Hertha staat 11e en speelt vaak behoorlijk goed
Werder speelt echt heel vaag de laatste tijd, de ene week dik winnen en daarna weer flink verliezen.
Gelukkig speelt 'mijn andere Duitse clubje' Fortuna Düsseldorf wel de sterren van de hemel in de 2. Bundesliga
Ja kan gebeuren hequote:Op maandag 19 december 2011 18:09 schreef XL het volgende:
[..]
Afgelopen week verloren hoor! Voor het eerst in 445 dagen, maar toch....
Schalke wil Raúl voor de rest van zijn leven aan zich bindenquote:Op zaterdag 17 december 2011 20:05 schreef Littlerabbit het volgende:
Raul moet toch weg bij Schalke? Misschien wil hij zijn carriere nog een internationaal tintje in Nederland bij Ajax geven?Nee toch niet zo verstandig, maar het blijft 1 van mijn favoriete spelers
.
Vanavond Live op de ZDFquote:Op maandag 19 december 2011 18:03 schreef Ruder het volgende:
[..]
Gelukkig speelt 'mijn andere Duitse clubje' Fortuna Düsseldorf wel de sterren van de hemel in de 2. Bundesliga
Is er geen DFB-Pokal topic?quote:Op dinsdag 20 december 2011 14:09 schreef RM-rf het volgende:
[..]
Vanavond Live op de ZDF
Fortuna Düsseldorf - Borussia Dortmund..
DFB-Pokal - duitse beker
ook een leuke wedstrijd omdat Dortmund behoorlijk wat blessure's heeft en Fortuna nog wel een leuke kans lijkt te hebben op een verrassing
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 29% gewijzigd door Ofyles2 op 29-12-2011 17:32:39 ]
Hij is transfervrij van Dortmund naar Rot Weiss Ahlen gegaan. Mönchengladbach heeft hem vervolgens in 2009 voor bijna een miljoen gekocht van Ahlen.quote:Op woensdag 4 januari 2012 17:00 schreef XL het volgende:
Voor hoeveel heeft Dortmund hem destijds aan Rot Weiss Ahlen verkocht?
hihi, en welke trainer maakte die verkeerde beslissing?quote:Op woensdag 4 januari 2012 17:28 schreef Bowler01 het volgende:
[..]
Hij is transfervrij van Dortmund naar Rot Weiss Ahlen gegaan. Mönchengladbach heeft hem vervolgens in 2009 voor bijna een miljoen gekocht van Ahlen.
En destijds was Hans-Joachim Watzke de voorzitter.quote:Op woensdag 4 januari 2012 18:03 schreef Bowler01 het volgende:
Onze eigen bondscoach Bert van Marwijk stond op dat moment aan het roer.
Freis was anders behoorlijk doeltreffend bij 1.FC Köln. 48 wedstrijden, 4 doelpunten.quote:Op woensdag 18 januari 2012 07:04 schreef de_boswachter het volgende:
Freiburg dus richting 2. Bundesliga.
Verkopen Cisse aan Newcastle, de man die Freiburg was. Zonder Cisse was het ruk.
Freis kon het wel bij Karlsruhe, maar zit nu in een lange vormcrisis...quote:Op woensdag 18 januari 2012 08:58 schreef de_boswachter het volgende:
Ik zie dat ze Lumb op huurbasis hebben genomen. Ook niet echt een versterking voor de BL wat mij betreft.
En die Freis..... Tsja bij Keulen wou het niet lukken inderdaad. Eens kijken wat hij bij Freiburg gaat doen.
Owjah je hebt helemaal gelijkquote:Op woensdag 18 januari 2012 13:39 schreef de_boswachter het volgende:
Reus pas in zomerstop weg hoor.
Maar ze zullen nog wel zakken, ook met hem.
Leuk dat hij 'gratis' op tv is, maar ik kijk hem sowieso in de kroegquote:Op vrijdag 20 januari 2012 08:52 schreef Nober het volgende:
20:15-22:45 [ARD, Live] Borussia Mönchengladbach - FC Bayern München
En natuurlijk ook op Sport1quote:Op vrijdag 20 januari 2012 08:52 schreef Nober het volgende:
20:15-22:45 [ARD, Live] Borussia Mönchengladbach - FC Bayern München
Voorlopig niet.quote:Op vrijdag 20 januari 2012 19:15 schreef de_boswachter het volgende:
Ik denk dat Reus ontzettend gaat tegenvallen vandaag
Foutjequote:Op vrijdag 20 januari 2012 19:15 schreef de_boswachter het volgende:
quote:Op vrijdag 20 januari 2012 19:15 schreef de_boswachter het volgende:
Maar bij de 2-0 ging er wel een overtreding op Robben aan vooraf, Gladbach ging echter gewoon door.quote:Op zaterdag 21 januari 2012 00:05 schreef fanneke het volgende:
Wat een verademing weer die Bundesliga na 2 dagen Copa del Rey te hebben gekeken (Real-Barça en Valencia-Levante).
Geen geniepige overtredingen, geen opgefokte, jankende en zeurende spelers.
Slechts 1 kaart en een sfeervol stadion.
En Bayern dat verliest, kortom een prima avond.
n.b.: Die Brouwers niet eens een kans in Oranje geven...?
Haha. Dat wijf ging weer als een stervende zwaan naar het gras.quote:Op zaterdag 21 januari 2012 08:49 schreef Nober het volgende:
[..]
Maar bij de 2-0 ging er wel een overtreding op Robben aan vooraf, Gladbach ging echter gewoon door.
Even serieus..... is dit serieus?quote:Op zaterdag 21 januari 2012 00:05 schreef fanneke het volgende:
n.b.: Die Brouwers niet eens een kans in Oranje geven...?
Dit dus. Terecht dat er werd doorgespeeld.quote:Op zaterdag 21 januari 2012 09:34 schreef zjroentje het volgende:
[..]
Haha. Dat wijf ging weer als een stervende zwaan naar het gras.
En de 2-0 (Huntelaar) werd onterecht afgekeurd voor buitenspel.quote:Op zaterdag 21 januari 2012 15:42 schreef chufi het volgende:
Schalke al na een paar minuten op 1-0 tegen Stuttgart
Inmiddels 0-3 voor BVB.quote:Op zondag 22 januari 2012 15:50 schreef Mercurial het volgende:
0-1 Dortmund btw. Al een paar grote kansen gehad na fouten van HSV op het middenveld.
En via 2-2 staat het nu 3-2 voor L'kusen.quote:Op zondag 22 januari 2012 18:21 schreef fanneke het volgende:
Leverkusen bij rust op 2-0 tegen Mainz.
1-1, Maricaquote:
En Huntelaar schiet vanaf de stip de 1-3 erin.quote:Op zaterdag 28 januari 2012 20:05 schreef fanneke het volgende:
Penalty voor S04 en rood voor Brecko (staat er net op).
...en de leukste competitie van Europa.quote:Op zaterdag 28 januari 2012 20:20 schreef franske19 het volgende:
Huntelaar gaat naast veel scoren ook steeds meer de doelpunten voorbereiden. Goed om te zien. Als hij slim is blijft hij lekker bij Schalke. Leuk team, leuke spelopvatting en een goede trainer.
Freiburg solliciteerde opzichtig naar de 2. Bundesliga. Zelfs met Papiss Cissé zou Freiburg hard onderuit gaan...quote:Op zondag 29 januari 2012 17:26 schreef fanneke het volgende:
Mainz-Freiburg eindigde zojuist in 3-1.
Blijft dus lekker spannend.quote:Op zondag 29 januari 2012 19:22 schreef Ofyles2 het volgende:
0-3 blijft het, Mönchengladbach nog steeds op een puntje van de drie koplopers.
0-2 gisterenavond. Deze pass bij de 0-1 is toch wel een van de mooiste van het jaar alvast:quote:
En bij rust nog steeds 0-1.quote:
Heeft er wel kijk op.quote:Op zaterdag 4 februari 2012 18:53 schreef Rickazio het volgende:
klote
[..]
Lachwekkend slecht gemompel aldoor
Gemompel mag je het noemen, maar wat hij zegt voegt wel wat toe.quote:Op zaterdag 4 februari 2012 18:53 schreef Rickazio het volgende:
klote
[..]
Lachwekkend slecht gemompel aldoor
''dan krijg je zo'n voorzet, en die was ook niet al te best''quote:Op zaterdag 4 februari 2012 18:59 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Gemompel mag je het noemen, maar wat hij zegt voegt wel wat toe.
neequote:Op zaterdag 4 februari 2012 18:59 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Niet zo trollen als iemand het niet met je eens isquote:Op zaterdag 4 februari 2012 18:59 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Lijkt jou wel op dit forum hahahaha wat een grap dijenkletser![]()
![]()
Je kunt het ook sarcastisch brengen inddquote:Op zaterdag 4 februari 2012 19:01 schreef Caland het volgende:
Aad is de beste analist van het universum.
Ziet idd vaak tactische ingrepen, je merkt dat hij veel ervaring heeft.quote:Op zaterdag 4 februari 2012 18:59 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Mwa 2 meningen die zo haaks tegenover elkaar staan dat een discussie toch niet mogelijk is. Daarbij is jou een troll noemen nou niet echt trollen. Al genoot ik inderdaad wel iets teveel van mijn eigen grap. Hoe dan ook ik ga weer voetbal kijken.quote:Op zaterdag 4 februari 2012 19:00 schreef Rickazio het volgende:
[..]
Niet zo trollen als iemand het niet met je eens is
Ik ben bloedserieus.quote:Op zaterdag 4 februari 2012 19:01 schreef Rickazio het volgende:
[..]
Je kunt het ook sarcastisch brengen indd
quote:Op zaterdag 4 februari 2012 19:02 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Al genoot ik inderdaad wel iets teveel van mijn eigen grap.
Sparta is helemaal uit de brand geholpen door 'mquote:Op zaterdag 4 februari 2012 19:02 schreef Paul-89 het volgende:
[..]
Ziet idd vaak tactische ingrepen, je merkt dat hij veel ervaring heeft.
Wat is je punt ?quote:Op zaterdag 4 februari 2012 19:04 schreef Rickazio het volgende:
[..]
[..]
Sparta is helemaal uit de brand geholpen door 'm
Meestal vliegen die in de kruising.quote:Op zaterdag 4 februari 2012 19:13 schreef Littlerabbit het volgende:
Tja Robben... goed geprobeerd of zo zal ik maar zeggen.
In zijn topseizoen wel ja, en wat is Ribery toch ook een kneus.quote:Op zaterdag 4 februari 2012 19:14 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Meestal vliegen die in de kruising.
Mwa, probeert wel duidelijk meer te creërenquote:Op zaterdag 4 februari 2012 19:18 schreef Colonel_Gaddafi het volgende:
Maar Bayern duidelijk de beste?
Nu niet meer: 1-1, Olicquote:Op zaterdag 4 februari 2012 19:58 schreef fanneke het volgende:
Fantastische redding van Drobny.
Nog steeds 1-0 (70').
quote:Op zaterdag 4 februari 2012 19:58 schreef fanneke het volgende:
Fantastische redding van Drobny.
Nog steeds 1-0 (70')
19:58:18quote:
quote:'Bayern strikt concurrent voor Ribéry en Robben'
Bayern München is met FC Basel nagenoeg akkoord over de transfer van Xherdan Shaqiri (20). Dat meldt het doorgaans betrouwbare Kicker maandag. De Zwitser moet komende zomer de overstap maken.
Bayern wil de concurrentie binnen de selectie vergroten. Een poging om Marco Reus over te nemen van Borussia Mönchengladbach zag de club vorige maand in het water vallen; het talent koos voor concurrent Borussia Dortmund.
Shaqiri (foto, rechts) ziet een verbintenis in Beieren wel zitten. Hij is op beide vleugels inzetbaar. De linkspoot wordt daardoor een concurrent voor Franck Ribéry en Arjen Robben. Bij FC Basel speelt hij dit seizoen vooral vanaf rechts.
quote:
3-0 door Okazakiquote:Op zaterdag 11 februari 2012 16:02 schreef fanneke het volgende:
Stuttgart-Hertha 2-0 (Hertha nog met 10 man)
En 4-0 door Harnik.quote:
Ja dus, Skibbe ligt er na 5 wedstrijden al weer uit bij Hertha.quote:Op zaterdag 11 februari 2012 16:13 schreef fanneke het volgende:
[..]
En 4-0 door Harnik.
Nieuwe trainingswissel (Skibbe eruit) in aantocht???
en 2-1 door Castroquote:
Het is 0-0 gebleven.quote:Op zaterdag 18 februari 2012 19:59 schreef macca728 het volgende:
nog steeds 0-0 bij Bayern tegen nummer laatst.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |