Die spelen toch morgen pas of is dit een opmerking nav vorige week?quote:Op zaterdag 3 december 2011 17:32 schreef RemcoW23 het volgende:
Hunt, domme kutmongool. Gewoon 5 wedstrijden schorsing met je twee gestrekte benen.
Wat een gladiolen lopen er toch rond overal
Er loopt er nog een bij Werder..... Die ging vanmiddag tegen Bayern de fout in.quote:Op zaterdag 3 december 2011 21:46 schreef chufi het volgende:
[..]
Die spelen toch morgen pas of is dit een opmerking nav vorige week?
Topscoorder in de Bundesliga nuquote:Op vrijdag 9 december 2011 21:35 schreef chufi het volgende:
Hertha - Schalke ruststand 1-2
En weer een van Huntelaar
Ja omdat ie 2 keer heel hard door Molinari onderuit geschoffeld is alsod ie daar iets aan kan doenquote:Op zondag 11 december 2011 18:47 schreef Ambrosius het volgende:
Robben blijft ook maar uitgefloten worden.
Als ie maar geen blessure oplooptquote:
Hier ook niet, alleen die irritante John van Vliet. Andere audiokanaal is zonder commentaar.quote:Op vrijdag 16 december 2011 21:06 schreef Grielen het volgende:
Ik krijg het Duitse commentaar niet werkend bij Sport1, wat raar is, want normaal geeft ie wel Duits commentaar door als ik het audiokanaal switch, hetzelfde met Engelse wedstrijden.
Hij is nu vrij stil trouwensquote:Op vrijdag 16 december 2011 21:09 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Hier ook niet, alleen die irritante John van Vliet. Andere audiokanaal is zonder commentaar.
Er was een opstootje kregen er 2 geel (ribery en een van koln) waarna Ribery binnen 20 sec. die ander weer bij de keel pakte en dus 2e geel.quote:
Ok, maar volgens mij kunnen ze ook niet veel beterquote:Op vrijdag 16 december 2011 22:17 schreef Grielen het volgende:
Köln mag zich schamen, ontzettend laf gespeeld, een uur lang met een man meer..
Jep, laffe bedoeling.quote:Op vrijdag 16 december 2011 22:17 schreef Grielen het volgende:
Köln mag zich schamen, ontzettend laf gespeeld, een uur lang met een man meer..
Ze staan 10e ofzo. Maar het gaat om de voetballende intentie, ze wilden gewoon niet leek het wel..quote:Op vrijdag 16 december 2011 22:18 schreef TheFatLady het volgende:
[..]
Ok, maar volgens mij kunnen ze ook niet veel beter
Keulen is niet veel, wat mij betreft qua team (op Podolski na) echt qua niveau ergens onderin de Bundesliga.quote:Op vrijdag 16 december 2011 22:19 schreef Grielen het volgende:
[..]
Ze staan 10e ofzo. Maar het gaat om de voetballende intentie, ze wilden gewoon niet leek het wel..
Alleen tussen de 70e en 80e minuut een beetje druk gezet op Neuer...
Denk toch dat hij liever volgend jaar in de CL voetbaltquote:Op zaterdag 17 december 2011 20:05 schreef Littlerabbit het volgende:
Raul moet toch weg bij Schalke? Misschien wil hij zijn carriere nog een internationaal tintje in Nederland bij Ajax geven?Nee toch niet zo verstandig, maar het blijft 1 van mijn favoriete spelers
.
Werder en uitwedstrijden: een groot probleem.quote:
Wel vreemd nieuws vind ik. Hertha staat 11e en speelt vaak behoorlijk goedquote:Op zondag 18 december 2011 16:07 schreef Ofyles2 het volgende:
Zojuist gehoord: Markus Babbel niet meer werkzaam bij Hertha BSC.
Afgelopen week verloren hoor! Voor het eerst in 445 dagen, maar toch....quote:Op maandag 19 december 2011 18:03 schreef Ruder het volgende:
[..]
Wel vreemd nieuws vind ik. Hertha staat 11e en speelt vaak behoorlijk goed
Werder speelt echt heel vaag de laatste tijd, de ene week dik winnen en daarna weer flink verliezen.
Gelukkig speelt 'mijn andere Duitse clubje' Fortuna Düsseldorf wel de sterren van de hemel in de 2. Bundesliga
Ja kan gebeuren hequote:Op maandag 19 december 2011 18:09 schreef XL het volgende:
[..]
Afgelopen week verloren hoor! Voor het eerst in 445 dagen, maar toch....
Schalke wil Raúl voor de rest van zijn leven aan zich bindenquote:Op zaterdag 17 december 2011 20:05 schreef Littlerabbit het volgende:
Raul moet toch weg bij Schalke? Misschien wil hij zijn carriere nog een internationaal tintje in Nederland bij Ajax geven?Nee toch niet zo verstandig, maar het blijft 1 van mijn favoriete spelers
.
Vanavond Live op de ZDFquote:Op maandag 19 december 2011 18:03 schreef Ruder het volgende:
[..]
Gelukkig speelt 'mijn andere Duitse clubje' Fortuna Düsseldorf wel de sterren van de hemel in de 2. Bundesliga
Is er geen DFB-Pokal topic?quote:Op dinsdag 20 december 2011 14:09 schreef RM-rf het volgende:
[..]
Vanavond Live op de ZDF
Fortuna Düsseldorf - Borussia Dortmund..
DFB-Pokal - duitse beker
ook een leuke wedstrijd omdat Dortmund behoorlijk wat blessure's heeft en Fortuna nog wel een leuke kans lijkt te hebben op een verrassing
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 29% gewijzigd door Ofyles2 op 29-12-2011 17:32:39 ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |