SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Deze OP kan je hier vinden.Voor vrienden is het kortweg Wauw
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik vermoed fake, maar laat dan gewoon je profieltekst in het Engels staan in plaats van alles om zeep helpen met Google Translate.....Het onmogelijke doen we meteen, voor een wonder hebben we iets langer nodig.
When I am with you, there's no place I'd rather be - K. 17-03-1982 / 21-10-2017
quote:Op zaterdag 3 december 2011 19:11 schreef robdriessen het volgende:
Gut, de eerste 'interesse' wink is binnen op Relatie.nl
Nederlandse nationaliteit en ja, wat ben je goed in communiceren:Ik had al zoiets verwacht, maar dat halve (vrouwelijke) ledenbestand daar is fake. Net iets teveel knappe dames met iets té professioneel ogende foto's (fakers posten er ook altijd maar één en hebben standaard een ultrakorte cliché profieltekst) Ik kwam zelfs mevrouw Nikki Simms al tegen!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik vermoed fake, maar laat dan gewoon je profieltekst in het Engels staan in plaats van alles om zeep helpen met Google Translate.....
It's always funny until someone gets hurt...and then it's just hilarious!
Disneyland? Fuck, man, this is better than Disneyland!
Meteen een berichtje gestuurd natuurlijk?quote:Op zaterdag 3 december 2011 19:17 schreef Hungry_Joe het volgende:
[..]
Ik had al zoiets verwacht, maar dat halve (vrouwelijke) ledenbestand daar is fake. Net iets teveel knappe dames met iets té professioneel ogende foto's (fakers posten er ook altijd maar één en hebben standaard een ultrakorte cliché profieltekst) Ik kwam zelfs mevrouw Nikki Simms al tegen!
Nee, ze doet geen hardcorequote:Op zaterdag 3 december 2011 19:22 schreef robdriessen het volgende:
[..]
Meteen een berichtje gestuurd natuurlijk?
quote:Op zaterdag 3 december 2011 19:11 schreef robdriessen het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
mooi man...hier uiteindelijk wat minder...heb het (intensieve) contact met huidige date afgebouwd, omdat ik mij er uiteindelijk toch niet helemaal happy bij voelde....wel ff k-situatie...maar for the best denk ik wel......voorlopig daten weer in de vriezer en maar ff overstappen op het "loslaten ex" topic....quote:Op zaterdag 3 december 2011 18:19 schreef macondo het volgende:
Ik was er niet altijd even zeker over, maar het lijkt nu toch echt goed te lopen met mijn date. Net thuis van date 6 of 7 en voelt allemaal erg goed. Wel een rustig tempo aangehouden, en dat is voor de verandering eigenlijk best wel lekker (rustig als in niet in date 1 of 2 met elkaar naar bed gaan).
Hmm balen, herinneringen aan je ex zitten je dwars?quote:Op zaterdag 3 december 2011 23:56 schreef Cinderella_Man het volgende:
[..]
mooi man...hier uiteindelijk wat minder...heb het (intensieve) contact met huidige date afgebouwd, omdat ik mij er uiteindelijk toch niet helemaal happy bij voelde....wel ff k-situatie...maar for the best denk ik wel......voorlopig daten weer in de vriezer en maar ff overstappen op het "loslaten ex" topic....![]()
Heerlijk toch. Voor mij hoeft dat ook niet om elke scheet die je laat te moeten vermelden aan je geliefde.quote:Op zondag 4 december 2011 00:21 schreef macondo het volgende:
[..]
Daar heb ik niet echt last van, en mijn scharrel ook niet. Wel hebben we een iets aparte verhouding inmiddels, tussen de (superleuke) afspraakjes door bellen/sms-en/mailen we eigenlijk nauwelijks.
Ideaal voor een scharrel. Geen gezeik ( of miscommunicatie over sms/whatsapp/whatever)quote:Op zondag 4 december 2011 00:21 schreef macondo het volgende:
[..]
Hmm balen, herinneringen aan je ex zitten je dwars?
Daar heb ik niet echt last van, en mijn scharrel ook niet. Wel hebben we een iets aparte verhouding inmiddels, tussen de (superleuke) afspraakjes door bellen/sms-en/mailen we eigenlijk nauwelijks.
Als die balans er is, perfect. Verwachtingspatronen verstieren de boel alleen maarquote:Op zondag 4 december 2011 00:39 schreef DenWauwelaar het volgende:
[..]
Ideaal voor een scharrel. Geen gezeik ( of miscommunicatie over sms/whatsapp/whatever)
Jep..en dat sucks, want dat is de ex niet waard.....quote:Op zondag 4 december 2011 00:21 schreef macondo het volgende:
[..]
Hmm balen, herinneringen aan je ex zitten je dwars?
Scharrel is mijn eigen term, om aan te geven dat het niet meer mijn "date" is maar ook nog niet mijn "vriendin". Weinig gezeur inderdaad over sms, maar was evengoed wennen om de boodschap te interpreteren. Normaal denk je : geen sms of whatever - stiekem einde verhaal. Nu niet..quote:Op zondag 4 december 2011 00:39 schreef DenWauwelaar het volgende:
[..]
Ideaal voor een scharrel. Geen gezeik ( of miscommunicatie over sms/whatsapp/whatever)
Ik vind de term scharrel altijd een beetje negatief klinken.quote:Op zondag 4 december 2011 12:12 schreef macondo het volgende:
[..]
Scharrel is mijn eigen term, om aan te geven dat het niet meer mijn "date" is maar ook nog niet mijn "vriendin". Weinig gezeur inderdaad over sms, maar was evengoed wennen om de boodschap te interpreteren. Normaal denk je : geen sms of whatever - stiekem einde verhaal. Nu niet..
Scharrel klinkt voor mij als neukertje. Macondo heeft meer een prille relatie.quote:Op zondag 4 december 2011 12:23 schreef Provinciaaltje het volgende:
[..]
Ik vind de term scharrel altijd een beetje negatief klinken.
quote:Op zondag 4 december 2011 11:45 schreef DenWauwelaar het volgende:
Ik ga vanmiddag met een ex-date gezellig wat drinken als vrienden. Zo kan het dus ook!
Is het toch ook?quote:Op zondag 4 december 2011 12:24 schreef DenWauwelaar het volgende:
[..]
Scharrel klinkt voor mij als neukertje.
Als je nu al twijfelt dan is hij dus niks voor je.quote:Op zondag 4 december 2011 15:14 schreef Desconocida het volgende:
Hmm date is weg.. Maar weet niet goed wat ik er nu bij voel, hij is erg direct en ook vrij serieus. Iets dat ik ook wel ben, maar misschien in mindere mate als hem.
Het is vooral ook dat ik me niet toe durf te geven aan mijn gevoel, en dat ik daardoor eigenlijk sowieso altijd wel twijfel.quote:Op zondag 4 december 2011 15:46 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Als je nu al twijfelt dan is hij dus niks voor je.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |