abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zaterdag 3 december 2011 @ 17:06:49 #1
280234 DenWauwelaar
Enkel kwaliteitsposts
pi_105137355
Welkom bij het grote Fok! Datingsite Ervaringen topic!

Heb je altijd al eens willen proberen om via internet de liefde van je leven te vinden? Of heb je de liefde al gevonden via een datingsite? Of sta je al tijdenlang ingeschreven, maar wil het maar niet lukken? Dan is dit het topic voor al je vragen, tips, (succes)verhalen en anderssoortige ervaringen!

De datingsites:

Relatieplanet (RP)
Paiq /
next·lover
Knuz
Badoo
Parship
Lexa
E-Matching
Friendscout24
Yellowdate
OKcupid
Pepper
FOK! Fotoboek
En tot slot wordt er in dit topic ook flink gedate

De Ervaringsdeskundigen
X39.jpgfok02.jpgskipperdepip.jpgt-seven.gif231981622_5_60s2.JPGneelix-small.jpgperfectday.jpgPAdv.jpgstanger_img.jpgavatar_AR60x60_2.gifMAYER.jpg

Voorgaande delen:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Deze OP kan je hier vinden.
Voor vrienden is het kortweg Wauw
  zaterdag 3 december 2011 @ 18:19:45 #2
57047 macondo
Macondo weet wel beter, heus
pi_105139454
Ik was er niet altijd even zeker over, maar het lijkt nu toch echt goed te lopen met mijn date. Net thuis van date 6 of 7 en voelt allemaal erg goed. Wel een rustig tempo aangehouden, en dat is voor de verandering eigenlijk best wel lekker (rustig als in niet in date 1 of 2 met elkaar naar bed gaan).
Overal verstand van.
pi_105140985
Gut, de eerste 'interesse' wink is binnen op Relatie.nl

Nederlandse nationaliteit en ja, wat ben je goed in communiceren:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik vermoed fake, maar laat dan gewoon je profieltekst in het Engels staan in plaats van alles om zeep helpen met Google Translate.....
Het onmogelijke doen we meteen, voor een wonder hebben we iets langer nodig.
When I am with you, there's no place I'd rather be - K. 17-03-1982 / 21-10-2017
pi_105141179
quote:
6s.gif Op zaterdag 3 december 2011 19:11 schreef robdriessen het volgende:
Gut, de eerste 'interesse' wink is binnen op Relatie.nl

Nederlandse nationaliteit en ja, wat ben je goed in communiceren:
SPOILER
Ik vermoed fake, maar laat dan gewoon je profieltekst in het Engels staan in plaats van alles om zeep helpen met Google Translate.....
Ik had al zoiets verwacht, maar dat halve (vrouwelijke) ledenbestand daar is fake. Net iets teveel knappe dames met iets té professioneel ogende foto's (fakers posten er ook altijd maar één en hebben standaard een ultrakorte cliché profieltekst) Ik kwam zelfs mevrouw Nikki Simms al tegen! O+
It's always funny until someone gets hurt...and then it's just hilarious!
Disneyland? Fuck, man, this is better than Disneyland!
pi_105141317
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 december 2011 19:17 schreef Hungry_Joe het volgende:

[..]

Ik had al zoiets verwacht, maar dat halve (vrouwelijke) ledenbestand daar is fake. Net iets teveel knappe dames met iets té professioneel ogende foto's (fakers posten er ook altijd maar één en hebben standaard een ultrakorte cliché profieltekst) Ik kwam zelfs mevrouw Nikki Simms al tegen! O+
Meteen een berichtje gestuurd natuurlijk? :+
Het onmogelijke doen we meteen, voor een wonder hebben we iets langer nodig.
When I am with you, there's no place I'd rather be - K. 17-03-1982 / 21-10-2017
pi_105141679
quote:
6s.gif Op zaterdag 3 december 2011 19:22 schreef robdriessen het volgende:

[..]

Meteen een berichtje gestuurd natuurlijk? :+
Nee, ze doet geen hardcore -O-
pi_105144974
quote:
6s.gif Op zaterdag 3 december 2011 19:11 schreef robdriessen het volgende:
SPOILER
:') :')
pi_105152028
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 december 2011 18:19 schreef macondo het volgende:
Ik was er niet altijd even zeker over, maar het lijkt nu toch echt goed te lopen met mijn date. Net thuis van date 6 of 7 en voelt allemaal erg goed. Wel een rustig tempo aangehouden, en dat is voor de verandering eigenlijk best wel lekker (rustig als in niet in date 1 of 2 met elkaar naar bed gaan).
mooi man...hier uiteindelijk wat minder...heb het (intensieve) contact met huidige date afgebouwd, omdat ik mij er uiteindelijk toch niet helemaal happy bij voelde....wel ff k-situatie...maar for the best denk ik wel......voorlopig daten weer in de vriezer en maar ff overstappen op het "loslaten ex" topic.... -O- :(
  zondag 4 december 2011 @ 00:21:40 #9
57047 macondo
pi_105152997
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 december 2011 23:56 schreef Cinderella_Man het volgende:

[..]

mooi man...hier uiteindelijk wat minder...heb het (intensieve) contact met huidige date afgebouwd, omdat ik mij er uiteindelijk toch niet helemaal happy bij voelde....wel ff k-situatie...maar for the best denk ik wel......voorlopig daten weer in de vriezer en maar ff overstappen op het "loslaten ex" topic.... -O- :(
Hmm balen, herinneringen aan je ex zitten je dwars?

Daar heb ik niet echt last van, en mijn scharrel ook niet. Wel hebben we een iets aparte verhouding inmiddels, tussen de (superleuke) afspraakjes door bellen/sms-en/mailen we eigenlijk nauwelijks.
Overal verstand van.
pi_105153424
quote:
0s.gif Op zondag 4 december 2011 00:21 schreef macondo het volgende:

[..]

Daar heb ik niet echt last van, en mijn scharrel ook niet. Wel hebben we een iets aparte verhouding inmiddels, tussen de (superleuke) afspraakjes door bellen/sms-en/mailen we eigenlijk nauwelijks.
Heerlijk toch. Voor mij hoeft dat ook niet om elke scheet die je laat te moeten vermelden aan je geliefde.
Aahh no Sir, I am the first Ploppy to rise to be jailer. My father Daddy Ploppy was known as Ploppy The Slopper, it was from him that I inherited my fascinating skin diseases.
  zondag 4 december 2011 @ 00:39:29 #11
280234 DenWauwelaar
Enkel kwaliteitsposts
pi_105153651
quote:

[..]

Ideaal voor een scharrel. Geen gezeik ( of miscommunicatie over sms/whatsapp/whatever)
pi_105155854
quote:
0s.gif Op zondag 4 december 2011 00:39 schreef DenWauwelaar het volgende:

[..]

Ideaal voor een scharrel. Geen gezeik ( of miscommunicatie over sms/whatsapp/whatever)
Als die balans er is, perfect. Verwachtingspatronen verstieren de boel alleen maar :{

Zelf later vandaag een re-date hier. Kookkunsten vertonen enzo. Laten we hopen dat ze van crispy houdt...
pi_105157621
quote:

[..]

Jep..en dat sucks, want dat is de ex niet waard.....
pi_105157929
*te veel details :P *
Je kunt tegenwoordig zoveel worden, dat ik maar gewoon blijf wie ik ben.
pi_105157978
Gisteren mijn eerste internetdate in tijden weer gehad! Dus meld me hier ook maar eens! Was erg geslaagd :)
  zondag 4 december 2011 @ 11:45:31 #16
280234 DenWauwelaar
Enkel kwaliteitsposts
pi_105160410
Ik ga vanmiddag met een ex-date gezellig wat drinken als vrienden. Zo kan het dus ook!

:s)
  zondag 4 december 2011 @ 12:12:14 #17
57047 macondo
pi_105160998
quote:
0s.gif Op zondag 4 december 2011 00:39 schreef DenWauwelaar het volgende:

[..]

Scharrel is mijn eigen term, om aan te geven dat het niet meer mijn "date" is maar ook nog niet mijn "vriendin". Weinig gezeur inderdaad over sms, maar was evengoed wennen om de boodschap te interpreteren. Normaal denk je : geen sms of whatever - stiekem einde verhaal. Nu niet..
Overal verstand van.
pi_105161226
quote:
0s.gif Op zondag 4 december 2011 12:12 schreef macondo het volgende:

[..]

Scharrel is mijn eigen term, om aan te geven dat het niet meer mijn "date" is maar ook nog niet mijn "vriendin". Weinig gezeur inderdaad over sms, maar was evengoed wennen om de boodschap te interpreteren. Normaal denk je : geen sms of whatever - stiekem einde verhaal. Nu niet..
Ik vind de term scharrel altijd een beetje negatief klinken.
Aahh no Sir, I am the first Ploppy to rise to be jailer. My father Daddy Ploppy was known as Ploppy The Slopper, it was from him that I inherited my fascinating skin diseases.
  zondag 4 december 2011 @ 12:24:29 #19
280234 DenWauwelaar
Enkel kwaliteitsposts
pi_105161257
quote:
0s.gif Op zondag 4 december 2011 12:23 schreef Provinciaaltje het volgende:

[..]

Ik vind de term scharrel altijd een beetje negatief klinken.
Scharrel klinkt voor mij als neukertje. Macondo heeft meer een prille relatie.
Maar goed, geef het beestje een naam.
pi_105163062
quote:
0s.gif Op zondag 4 december 2011 11:45 schreef DenWauwelaar het volgende:
Ik ga vanmiddag met een ex-date gezellig wat drinken als vrienden. Zo kan het dus ook!

:s)
^O^ Had ik vrijdag. Ergens wat eten, daarna wat drinken...was leuk!
pi_105165007
quote:
0s.gif Op zondag 4 december 2011 12:24 schreef DenWauwelaar het volgende:

[..]

Scharrel klinkt voor mij als neukertje.
Is het toch ook?
Een vriend is iemand die je verleden kent, in je toekomst gelooft en je vandaag accepteert zoals je bent.
pi_105167877
Hmm date is weg.. Maar weet niet goed wat ik er nu bij voel, hij is erg direct en ook vrij serieus. Iets dat ik ook wel ben, maar misschien in mindere mate als hem.
pi_105168856
quote:
0s.gif Op zondag 4 december 2011 15:14 schreef Desconocida het volgende:
Hmm date is weg.. Maar weet niet goed wat ik er nu bij voel, hij is erg direct en ook vrij serieus. Iets dat ik ook wel ben, maar misschien in mindere mate als hem.
Als je nu al twijfelt dan is hij dus niks voor je.
pi_105168998
quote:
0s.gif Op zondag 4 december 2011 15:46 schreef Mystikvm het volgende:

[..]

Als je nu al twijfelt dan is hij dus niks voor je.
Het is vooral ook dat ik me niet toe durf te geven aan mijn gevoel, en dat ik daardoor eigenlijk sowieso altijd wel twijfel.
  zondag 4 december 2011 @ 15:50:37 #25
280234 DenWauwelaar
Enkel kwaliteitsposts
pi_105169029
quote:
0s.gif Op zondag 4 december 2011 14:04 schreef Prinsesje4you het volgende:

[..]

Is het toch ook?
Ja vind ik wel. Interesse? *)
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties