Rotterdam maar doen?quote:Op zondag 4 december 2011 00:17 schreef Huppelmuts het volgende:
Gaan we dan weer Amsterdam onveilig maken?
Of gaan we dan kijken hoe snel we opgepakt worden in Rotterdam
Hoorn schijnt wel leuk te zijnquote:Op zondag 4 december 2011 00:17 schreef Huppelmuts het volgende:
Gaan we dan weer Amsterdam onveilig maken?
Of gaan we dan kijken hoe snel we opgepakt worden in Rotterdam
Liever niet!quote:
Dat vond ik best tegenvallen.quote:
Daar heb je wel gelijk in. Dan word het weer Amsterdam. Kan ik weer dronken in de taxi stappen.quote:Op zondag 4 december 2011 00:19 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Liever niet!
De politie daar is 1) niet zo lief en 2) is de kans te groot dat het familie of bekenden zijn van me
25 euro voor de parkeergaragequote:Op zondag 4 december 2011 00:21 schreef Oerbeer het volgende:
50 EURO voor een taxirit jongens, 50 euries naar de klote.
Alles op het Rode Plein. Teminste, zo heet dat toch, dat plein aan het einde van de Grote Noord?quote:Op zondag 4 december 2011 00:20 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Dan ben je naar de verkeerde kroegen geweest
Ik zei toch, blijf chillen tot het eindequote:Op zondag 4 december 2011 00:21 schreef Oerbeer het volgende:
50 EURO voor een taxirit jongens, 50 euries naar de klote.
Ja ik was moe en dronken, ik wou naar bedquote:Op zondag 4 december 2011 00:22 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Ik zei toch, blijf chillen tot het einde
Yeah rightquote:Op zondag 4 december 2011 00:23 schreef Oerbeer het volgende:
[..]
Ja ik was moe en dronken, ik wou naar bed![]()
Volgende keer drink ik wel minder, kunnen we daarna nog lol trappen.
Roode Steenquote:Op zondag 4 december 2011 00:22 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Alles op het Rode Plein. Teminste, zo heet dat toch, dat plein aan het einde van de Grote Noord?
Ja, die bedoel ik.quote:Op zondag 4 december 2011 00:24 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Roode Steende leuke kroegen zitten daar ook niet
Ik had ook heel makkelijk gezegd dat ik wel BOB zou zijn.quote:
quote:Op zondag 4 december 2011 00:26 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik had ook heel makkelijk gezegd dat ik wel BOB zou zijn.
Volgende keer is of de meet op een zaterdag of ik breng op vrijdag Ez wel naar zn werk en dan gaat ie erna met OV maar naar de stad!
Ik heb wel de hele avond af en toe een slokje gejat van dees of geen
Kroegentocht in Bredaquote:Op zondag 4 december 2011 00:30 schreef stevenmac26 het volgende:
Volgende keer gek doen in brabant?
Rotterdam heb ik niks mee
De dag dat je hier komt chillen gaat komenquote:Op zondag 4 december 2011 00:30 schreef stevenmac26 het volgende:
Oh dat sowieso!quote:Op zondag 4 december 2011 00:32 schreef Monopoly het volgende:
[..]
De dag dat je hier komt chillen gaat komen
Ja man, het was geniaal hahahahaquote:Op zondag 4 december 2011 00:41 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Oh dat sowieso!
heb gisteren eeh legendarische avond gehad
Hoe toevalligquote:Op zondag 4 december 2011 00:30 schreef stevenmac26 het volgende:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |