Rotterdam maar doen?quote:Op zondag 4 december 2011 00:17 schreef Huppelmuts het volgende:
Gaan we dan weer Amsterdam onveilig maken?
Of gaan we dan kijken hoe snel we opgepakt worden in Rotterdam
Hoorn schijnt wel leuk te zijnquote:Op zondag 4 december 2011 00:17 schreef Huppelmuts het volgende:
Gaan we dan weer Amsterdam onveilig maken?
Of gaan we dan kijken hoe snel we opgepakt worden in Rotterdam
Liever niet!quote:
Dat vond ik best tegenvallen.quote:
Daar heb je wel gelijk in. Dan word het weer Amsterdam. Kan ik weer dronken in de taxi stappen.quote:Op zondag 4 december 2011 00:19 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Liever niet!
De politie daar is 1) niet zo lief en 2) is de kans te groot dat het familie of bekenden zijn van me
25 euro voor de parkeergaragequote:Op zondag 4 december 2011 00:21 schreef Oerbeer het volgende:
50 EURO voor een taxirit jongens, 50 euries naar de klote.
Alles op het Rode Plein. Teminste, zo heet dat toch, dat plein aan het einde van de Grote Noord?quote:Op zondag 4 december 2011 00:20 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Dan ben je naar de verkeerde kroegen geweest
Ik zei toch, blijf chillen tot het eindequote:Op zondag 4 december 2011 00:21 schreef Oerbeer het volgende:
50 EURO voor een taxirit jongens, 50 euries naar de klote.
Ja ik was moe en dronken, ik wou naar bedquote:Op zondag 4 december 2011 00:22 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Ik zei toch, blijf chillen tot het einde
Yeah rightquote:Op zondag 4 december 2011 00:23 schreef Oerbeer het volgende:
[..]
Ja ik was moe en dronken, ik wou naar bed![]()
Volgende keer drink ik wel minder, kunnen we daarna nog lol trappen.
Roode Steenquote:Op zondag 4 december 2011 00:22 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Alles op het Rode Plein. Teminste, zo heet dat toch, dat plein aan het einde van de Grote Noord?
Ja, die bedoel ik.quote:Op zondag 4 december 2011 00:24 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Roode Steende leuke kroegen zitten daar ook niet
Ik had ook heel makkelijk gezegd dat ik wel BOB zou zijn.quote:
quote:Op zondag 4 december 2011 00:26 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik had ook heel makkelijk gezegd dat ik wel BOB zou zijn.
Volgende keer is of de meet op een zaterdag of ik breng op vrijdag Ez wel naar zn werk en dan gaat ie erna met OV maar naar de stad!
Ik heb wel de hele avond af en toe een slokje gejat van dees of geen
Kroegentocht in Bredaquote:Op zondag 4 december 2011 00:30 schreef stevenmac26 het volgende:
Volgende keer gek doen in brabant?
Rotterdam heb ik niks mee
De dag dat je hier komt chillen gaat komenquote:Op zondag 4 december 2011 00:30 schreef stevenmac26 het volgende:
Oh dat sowieso!quote:Op zondag 4 december 2011 00:32 schreef Monopoly het volgende:
[..]
De dag dat je hier komt chillen gaat komen
Ja man, het was geniaal hahahahaquote:Op zondag 4 december 2011 00:41 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Oh dat sowieso!
heb gisteren eeh legendarische avond gehad
Hoe toevalligquote:Op zondag 4 december 2011 00:30 schreef stevenmac26 het volgende:
Gelijk heb jequote:Op zondag 4 december 2011 00:51 schreef stevenmac26 het volgende:
Ik heb gewoon mijn principes en ben niet bereid de rotterdamse middestand te verrijken met mijn amsterdamse centen
En Ez dan? En ik dan?quote:Op zondag 4 december 2011 00:56 schreef Monopoly het volgende:
Logisch wel. Toch is Steven de enige smerige Jood die ik toe laat in mijn appartement
Jullie zijn niet smerigquote:
Heel onopvallend, mijn voeten op hun tafeltje en zat heerlijk op de leuning van haar stoelquote:Op zaterdag 3 december 2011 18:20 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Toen in de 3 sisters, stelletje zat te praten. Steven zat er bij en ging zeer onopvallend het hele gesprek volgen. Toen moest ik van jou nog als stille hint zo'n kaartje bij dat stel neerleggen
quote:Op zondag 4 december 2011 01:30 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Heel onopvallend, mijn voeten op hun tafeltje en zat heerlijk op de leuning van haar stoel
Ik had alleen oog voor haar zweedse borstenquote:
terecht, geile hoer dat het wasquote:Op zondag 4 december 2011 01:50 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ik had alleen oog voor haar zweedse borsten
volgende keer baksteen door zn raamquote:Op zondag 4 december 2011 14:55 schreef stevenmac26 het volgende:
Cafe de Groene Paal ***
Bezoekers van Cafe de Groene Paal, vanuit Laos zeg ik GEFELICITEERD!!!!!!
Vind ik leuk · · Delen · 37 minuten geleden via mobiel ·
De eigenaar zit in laos,wat een kankerhomo
Ik kom daar wel vaker dus laat ik dat maar niet doenquote:
Is geen reden om dicht te gaan!quote:Op zondag 4 december 2011 14:55 schreef stevenmac26 het volgende:
Cafe de Groene Paal ***
Bezoekers van Cafe de Groene Paal, vanuit Laos zeg ik GEFELICITEERD!!!!!!
Vind ik leuk · · Delen · 37 minuten geleden via mobiel ·
De eigenaar zit in laos,wat een kankerhomo
Sarcasme, herken het schatquote:Op zondag 4 december 2011 01:30 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Heel onopvallend, mijn voeten op hun tafeltje en zat heerlijk op de leuning van haar stoel
Gelukkig is er maar 1 van jou. De wereld zou het niet aankunnen anders!quote:
nopequote:
quote:Op zondag 4 december 2011 14:41 schreef stevenmac26 het volgende:
Hmm ben een weer helder aan het worden.
Echt een legendarische avond![]()
Oerbeer: toffe gast, totaal anders dan ik verwacht had eigelijk![]()
Lompehork met zijn schotse accenten je hebt een leuk vrouwtje
Intronic: hosselbaas![]()
Monopoly: Grote kankerbaas![]()
Patje1987: kanker gast wat heb ik om jou gelachen![]()
Leell:![]()
Dastan![]()
Silk en flipsels, er bestaan dus toch wel lekkere foksters![]()
Huppel: bob![]()
Ezenogwat:![]()
Wander met zijn treintje in de metro, ook erg goede gast
Prutserquote:Op zondag 4 december 2011 23:35 schreef SiIk het volgende:
Er wordt mij gewoon verweten dat ik een zachte g heb overgehouden aan de meet.![]()
moet je maar geen dingen uit brabant in je mond nemenquote:Op zondag 4 december 2011 23:35 schreef SiIk het volgende:
Er wordt mij gewoon verweten dat ik een zachte g heb overgehouden aan de meet.![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |