Ik ben aanwezig.quote:Op zaterdag 3 december 2011 23:30 schreef Monopoly het volgende:
Gaan we nog skypen vanavond patrique ?
Volgende keer trouwens weer tequila shot dingquote:
Mits suicide.quote:Op zaterdag 3 december 2011 23:45 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Volgende keer trouwens weer tequila shot ding
Aanwezig!quote:
Er zal vast wel weer een nieuwe komen. Misschien was 'ie wel van het hotel?quote:Op zaterdag 3 december 2011 22:54 schreef stevenmac26 het volgende:
Best wel ernstig dat er een gehandicapte in amsterdam zonder rolstoel zit en wij er kankerhard mee hebben gelachen
quote:
Dan doe ik hem ook!!quote:Op zaterdag 3 december 2011 23:45 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Volgende keer trouwens weer tequila shot ding
Daar was ik niet meer bij. Jammer welquote:Op zondag 4 december 2011 00:02 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Dan doe ik hem ook!!
Like a baws
Patje deed het als eerst. Tequila zuipen, zout snuiven en citroen in zn oog!quote:Op zondag 4 december 2011 00:03 schreef Oerbeer het volgende:
[..]
Daar was ik niet meer bij. Jammer wel
Hahahaquote:Op zondag 4 december 2011 00:04 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Patje deed het als eerst. Tequila zuipen, zout snuiven en citroen in zn oog!
Ik mocht de citroen bij Ez in zn oog spuiten
En ik vervolgens nog bij Wander. Zonder tequilla.quote:Op zondag 4 december 2011 00:04 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Patje deed het als eerst. Tequila zuipen, zout snuiven en citroen in zn oog!
Ik mocht de citroen bij Ez in zn oog spuiten
En dan ben jij de BOB en ga ik aan de zuipquote:Op zondag 4 december 2011 00:12 schreef Ezechielk het volgende:
Ik zeg dat we dit snel weer over moeten doen.
Puik plan.quote:Op zondag 4 december 2011 00:12 schreef Ezechielk het volgende:
Eens. Morgen?quote:Op zondag 4 december 2011 00:12 schreef Ezechielk het volgende:
Ik moet maandag 7 uur beginnen. Doe maar niet.quote:
Nachtje doortrekkenquote:Op zondag 4 december 2011 00:14 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Ik moet maandag 7 uur beginnen. Doe maar niet.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |