SPOILER: Pinguin die stiekem ook op de meet wasOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Die bossche Fok-Meet is juist geweest jonge, kut!
De OP is hier te vinden.
Insert random seal of approval. Lever maar plaatjes aan!© Raket, Muis
© Alone, Forever. Hand, Bijde.
© O, Shift
© Student, Kut
© Maatschappij, Telefoon
© Ex, Fed
[ Bericht 0% gewijzigd door Muisraket op 03-12-2011 18:53:01 ]Ik weet niet wat ik in jouw plaats zou doen, of wat je zegt als iemand weg wil gaan. Ik heb geen mening over motorcross, hollywood, poloshirts of hoe de winkel loopt, ik zeg: 'hé, ik wil alleen maar zwemmen'. - Spinvis
quote:Op zaterdag 3 december 2011 13:28 schreef Muisraket het volgende:
Omdat ik geen TT-inspi had, heb ik shifto's suggestie gebruikt.
Maar niet gewoon mij de laatste post laten maken he!!quote:Op zaterdag 3 december 2011 13:28 schreef Muisraket het volgende:
Omdat ik geen TT-inspi had, heb ik shifto's suggestie gebruikt.
Nou dat wilde ik wel doen, die too slow was eigenlijk gericht naar jouw bericht met '3' erin, terwijl ik al eerder die 3 gepost had.quote:Op zaterdag 3 december 2011 13:28 schreef shifto het volgende:
[..]
Maar niet gewoon mij de laatste post laten maken he!!
quote:Op zaterdag 3 december 2011 13:29 schreef bijdehand het volgende:
so i put a meet in your meet so you can meet while you meet
Die had ik al ge-ninja-editquote:Op zaterdag 3 december 2011 13:29 schreef Muisraket het volgende:
[..]
Nou dat wilde ik wel doen, die too slow was eigenlijk gericht naar jouw bericht met '3' erin, terwijl ik al eerder die 3 gepost had.
Ik moest hier echt zo hard om lachen!!!!!!!! Zat gewoon echt even dood te gaan achter mijn pc hierquote:
Dit dus!!!quote:
quote:
Nieuwe meme!quote:Op zaterdag 3 december 2011 13:47 schreef shifto het volgende:
[..]
Men ó men, als ik wist dat dit zo grappig werd, had ik het veel eerder gepost!
Hierbij pass ik mijn paintskillkroon aan jou door!quote:
Ben meligquote:Op zaterdag 3 december 2011 13:50 schreef DeJori het volgende:
[..]
Hierbij pass ik mijn paintskillkroon aan jou door!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |