two thumbs downquote:Op zondag 11 december 2011 12:09 schreef Deckard het volgende:
Oh god, een regenscene. Doet met denken aan Matrix revolutions
Lelijke poster trouwens.
De regenscene hoeft natuurlijk niet per se in de film te zitten. Kan misleidend zijn...quote:Op zondag 11 december 2011 12:09 schreef Deckard het volgende:
Oh god, een regenscene. Doet met denken aan Matrix revolutions
Lelijke poster trouwens.
Ik denk het niet eigenlijk.quote:Op maandag 12 december 2011 09:57 schreef maniace het volgende:
Boeiend dat het regent... Wat veel toffer is om nu na te gaan denken of Nolan echt de comic aan gaat houden en dat Bruce daadwerkelijk gebroken wordt.
En dan komt hij terug en zet hij een heel bedrijf op met Batmans over de hele wereldquote:Op maandag 12 december 2011 16:09 schreef Breuls het volgende:
Oh, dus Batman lijkt te overlijden maar is eigenlijk naar de prehistorie gestuurd?
Wat origineel!quote:Op maandag 12 december 2011 16:23 schreef Komakie het volgende:
[..]
En dan komt hij terug en zet hij een heel bedrijf op met Batmans over de hele wereld
Ja he, zou niemand anders kunnen bedenkenquote:
was toch alleen audio?quote:Op woensdag 14 december 2011 16:21 schreef MikeyMo het volgende:
Ik ga die uitgelekte proloog ng niet kijken, tenzij hij in hi-def online komt...
nah de camripjes zijn er ook inmiddelsquote:
Elke filmliefhebber zou dit in HD willen zien.quote:Op woensdag 14 december 2011 18:03 schreef MikeyMo het volgende:
[..]
nah de camripjes zijn er ook inmiddels
Ach, de echte fanboys willen het gewoon zien...maakt niet uit hoequote:Op woensdag 14 december 2011 18:07 schreef Leanishibe het volgende:
[..]
Elke filmliefhebber zou dit in HD willen zien.
Kan er nooit zo goed tegen als mensen cams kijken.
-edit-quote:Op woensdag 14 december 2011 19:02 schreef Tanin het volgende:
Er word nogal geklaagd over Bane's verstaanbaarheid, en dit word (naast z'n masker) gewijd aan zijn "Britse" accent. Ik vind het persoonlijk prima te verstaan over het algemeen, en meer een vleugje Duits dan Brits hebben
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |