Meteen gedaan, misschien dat ze er toch een goede verklaring voor hebben, en dat het niet is wat ik denk dat het is.quote:Op zaterdag 3 december 2011 14:11 schreef Levolution het volgende:
Serieus, neem eens contact op met het bedrijf ofzo dan.
Misschien stoppen ze je wat geld toe ofzo. Of een nieuw aantal blikken om je te troosten.
quote:Uw boodschap is succesvol verzonden.
Dat is juist niet te drinken.quote:Op zaterdag 3 december 2011 14:09 schreef Dalando het volgende:
Daarom ook gewoon de euroshopper energy.
Valt echt wel mee hoor, enige goeie van de euroshopperquote:Op zaterdag 3 december 2011 14:38 schreef miepvanhier het volgende:
[..]
Dat is juist niet te drinken.
Houd ons op de hoogte.quote:Op zaterdag 3 december 2011 14:22 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Meteen gedaan, misschien dat ze er toch een goede verklaring voor hebben, en dat het niet is wat ik denk dat het is.
[..]
Al stuk of 3 keer stukjes erin gehad. Zuip nooit meer die shit.quote:Op zaterdag 3 december 2011 13:46 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Hoort dus wel zo troebel te zijn, maar die witte stukjes![]()
![]()
Ja, bij de Euroshopper producten wint het wel de hoofdprijs (die in de catagorie eten en drinken).quote:Op zaterdag 3 december 2011 14:40 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Valt echt wel mee hoor, enige goeie van de euroshopper
Ook niet over datum ofzo?quote:Op zaterdag 3 december 2011 22:15 schreef dontmesswiththezohan het volgende:
dit had ik laatst ook toen ik melk dronk uit het pak
Het smaakte prima, totdat ik die prut tegenkwam, en dat heb ik meteen terug gespuugd (quote:
Al gedaanquote:Op zaterdag 3 december 2011 22:22 schreef chickmagneet het volgende:
Stuur dan op met een klachtbrief binnen 2 weken krijg je een doos van die energy dranks terug
Wie drinkt er nu bier uit blikquote:Op zaterdag 3 december 2011 12:04 schreef sinepedraap het volgende:
Nog nooit gehad, en ik drink bier maar al te graag
Blikje Red Bull? typisch iets wat lekkerder uit een blik wegtikt dan een flesjequote:
quote:Op zaterdag 3 december 2011 13:52 schreef Superslechterik het volgende:
Ik lees dit topic terwijl ik een blik Monster drink.
quote:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |