abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_105125481

Wat?

Deze reeks is niet zozeer puur gericht op de daadwerkelijke methodiek van het versieren, maar op de mentale problematiek van de mensen die maken dat ze dus sowieso al een achterstand lopen als het gaat om het benaderen van vrouwen (of mannen).

Wat bedoel je daarmee?

Sommige mensen zouden nog liever bungee-jumpen dan dat ze een vrouw/man aanspreken. Mensen met een sociale achterstand of een anderzijds verwaarloosd leven waardoor ze niet eens meer al te sterk in hun schoenen staan. Nieuw contact met andere mensen is té eng.

Maar je wil toch versieren?

Er is in de reeks al advies gegeven over het echte versieren. Dat je het als bovenstaand persoon, of als je je uiterlijk niet enorm mee hebt, niet moet proberen in het 'echte' uitgaansleven. Onzekerheid wordt bij dat soort gelegenheden enorm snel opgepikt.

Hoe ontmoet ik dan nieuwe mensen?

Ga weg bij je ouders om ergens te studeren / werken. Het liefst in een flatje, leer stapsgewijs je buren kennen, ga op een sport, ga elke week een paar keer naar de bibliotheek met wat huiswerk of een boek. Er kan dan vanalles gebeuren, en zeg nou zelf, dat is toch veel productiever dan uitgaan. Twee vliegen in één klap.

Om zelfverzekerder over te komen en te worden zijn er de volgende tips:

1. Loop rechtop.

2. Kijk niet steeds naar de grond.

3. Begin met iedereen oogcontact te maken. Bij de kassa bijvoorbeeld als je je wisselgeld terug krijgt. Vergeet dan niet een klein beetje te lachen natuurlijk, zo vriendelijk mogelijk.

4. Grijp geen vrouwen bij edele delen want dan krijg je patsen.

5. Wil je oefenen met conversaties, maar heb je écht geen mogelijkheid om vrouwen aan te spreken, ga dan een winkel binnen met een vrouwelijke bediende en stel haar wat vragen over producten. Ze hangt aan je lippen, want ze heeft weinig keus.

6. Eet elke dag een stengel selderij.

7. Vriendschappen met vrouwen zijn zeer welkom. Zo leer je ze kennen, studiemateriaal voor mogelijke relaties. Ga niet lopen huilen als een vrouw je enkel als vriend ziet. Gebruik dat.

8. Online versieren is een leuke eerste stap. Wees daar niet bang voor, ze kunnen je niet zien.

Enkele pointers voor online versieren:

1. Gebruik altijd hoofdletters en andere regels van punctuatie.

2. Matig uw gebruik van en de duim omhoog posticon en gebruik deze wijselijk op momenten waar u echt even ietwat superieur, alwetend en denigrerend wil overkomen. Dit zal uw alpha-status op FOK verhogen en waarschuwt andere mannelijke users ervoor dat ze niks met u moeten starten, want u bent verbaal zeer behendig.

3. Dat is het eigenlijk wel. Alle bommen los als je online bent, wees alleen niet zielig.

NOTE: Dit topic is niet gemaakt voor alleen één persoon. Het wordt verwacht dat je ook ruimte laat voor andere mensen die hun ervaringen (en oplossingen) willen delen. Als niemand met anders iets te zeggen heeft, mag je dan wel doorgaan met wat jij wil zeggen. Maar als je merkt dat er een nieuweling erbij komt, geef hem de ruimte om ook zijn verhaal te doen.

De OP vind je hier
  zaterdag 3 december 2011 @ 03:14:19 #2
305427 mylifeisgrey
amor omnia vincit
pi_105125484
quote:
17s.gif Op zaterdag 3 december 2011 03:00 schreef Cactus1 het volgende:

[..]

Ogen zijn de spiegel van de ziel O+
quote:
de ogen zijn de ramen van de ziel en fungeren als een poort tussen wat wij zien en wat wij voelen. vandaar ook dat het diep in de ogen kijken zo onvoorstelbaar intiem, zo confronterend , zo transcenderend is. je kunt je ogen niet losmaken omdat de ander zo aantrekkelijk is, omdat je verliefd bent op de ander. wat is een doordingende blik? is heteen bedreigende blik of een blik van een verliefd persoon? wat zeg je als je een doordringende blik beantwoordt?
bron: http://mens-en-samenlevin(...)en-van-de-ander.html ohjee , het verlangen het verlangen

omg! het grote verlangen!

er staat ook:
quote:
houdt er rekening mee dat diep in de ogen kijken, niet hoeft te betekenen dat er ware liefde in het spel is!
maar dat verwerp ik in me gedachtes als ik fantaseer over het ultieme zo savonds in bed
wel erg hoor altijd ernaar verlangen, dat goede meest ultieme gevoel. en dan nooit kunnen hebben
pi_105125498
quote:
7s.gif Op zaterdag 3 december 2011 03:13 schreef Cactus1 het volgende:

[..]

Leeftijd: ouder dan 28,1
BMI: rond de 23/24 (dus mogelijk twijfelgeval)
Lengte haar: ik denk net iets langer dan 31.2 cm, maar is lastig op te meten (heb het nog geprobeerd ook :')
Navel-lengte ratio : snap ik niet :@
Ook ouder dan 33,55?

Navel-lengte: lengte / hoogte in cm navel. Gulden Snede is 1.618. Lagere ratio is wat langere benen dan gemiddeld :P
pi_105125512
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 december 2011 03:14 schreef mylifeisgrey het volgende:

[..]

[..]

bron: http://mens-en-samenlevin(...)en-van-de-ander.html ohjee , het verlangen het verlangen

er staat ook:

[..]

maar dat verwerp ik in me gedachtes als ik fantaseer over het ultieme zo savonds in bed
wel erg hoor altijd ernaar verlangen, dat goede meest ultieme gevoel. en dan nooit kunnen hebben
Pas een heel knap grietje in Amerika achter balie. Bestelde wat bij haar collega en kreeg oogcontact met haar en ze keek me zo flirterig diep in de ogen met een miniem doch veelzeggend lachje dat ik daarna zat af te vragen of ik er zou uitvragen... niet gedaan. 5 lange seconden non-verbaal contact en meteen zwijmel als een puber :D
pi_105125520
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 december 2011 03:16 schreef VacaLoca het volgende:

Ook ouder dan 33,55?

Navel-lengte: lengte / hoogte in cm navel. Gulden Snede is 1.618. Lagere ratio is wat langere benen dan gemiddeld :P
Niet ouder dan 33,55 en mijn navel kan ik niet opmeten, ook geprobeerd, maar is lastig :D
pi_105125525
Niet je navel zelf maar de afstand van de grond tot je navel :P
Oh ja IQ >100 ;)
pi_105125533
quote:

Zeg nooit nooit. Ik hoop oprecht dat je ooit een meisje krijgt bij wie je uren in haar ogen mag kijken en dan vlinders in je buik voelt fladderen O+
pi_105125548
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 december 2011 03:19 schreef VacaLoca het volgende:
Niet je navel zelf maar de afstand van de grond tot je navel :P
Oh ja IQ >100 ;)
Grond tot navel is 105 cm :D

IQ is ook hoger dan 100. Nog een voorkeur voor schoenmaat? Die is namelijk bij mijn linkervoet 39 cm en mijn rechtervoet 40 cm :')
pi_105125549
Anyway geen direct match dus. Geen green zone. Maar ook geen red zone. Voor een uitstapje buiten de grenzen zijn er wellicht mogelijkheden.
pi_105125556
quote:
14s.gif Op zaterdag 3 december 2011 03:22 schreef Cactus1 het volgende:

[..]

Grond tot navel is 105 cm :D

IQ is ook hoger dan 100. Nog een voorkeur voor schoenmaat? Die is namelijk bij mijn linkervoet 39 cm en mijn rechtervoet 40 cm :')
En hoe lang ben je dan?
39.5 gemiddeld kan nét.
pi_105125569
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 december 2011 03:22 schreef VacaLoca het volgende:

En hoe lang ben je dan?
39.5 gemiddeld kan nét.
1.78. Maar ik had mijn sneakers nog aan toen ik mijn navel-grond lengte aan het opmeten was. Het is ook lastig om dit allemaal zelf te moeten doen ;(
pi_105125587
WTF ik heb dus korte beentjes als ik het zo uitreken? :'(
pi_105125593
Haha, vrouwen met korte pootjes. :P
pi_105125598
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 december 2011 03:29 schreef ElDinosaur het volgende:
Haha, vrouwen met korte pootjes. :P
Dat is niet om te lachen ;(
pi_105125600
Na 3 uur snachts je sneakers nog aan thuis?

En oops, wilde niemand een onzekerheid aanpraten :P
Maar daar hebben ze hakken voor uitgevonden ;)
pi_105125602
Het is soms wel heul schattig hoor.
pi_105125603
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 december 2011 03:31 schreef VacaLoca het volgende:
Na 3 uur snachts je sneakers nog aan thuis?

En oops, wilde niemand een onzekerheid aanpraten :P
Wie is er onzeker dan? En ja, ben zelfs te lui om die uit te doen. Ze zitten dan ook als sloffen :7
  zaterdag 3 december 2011 @ 03:32:30 #18
268505 Sinji
Technology wants my soul
pi_105125605
quote:

[..]

[..]

er staat ook:

[..]

Jij hebt 2 oldtimers, een eigen plek, ouders die het beste voor hebben met je. Volgens die ene beschrijving ben je niet lelijk. Je bent eerlijk.

Wat gaat er mis?
pi_105125606
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 december 2011 03:31 schreef ElDinosaur het volgende:
Het is soms wel heul schattig hoor.
Ik vind het er niet uitzien. Maar ik geloof niet dat ik in verhouding korte benen heb. Maar ik zal het eens om me heen vragen aan mensen :D
pi_105125610
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 december 2011 03:32 schreef Sinji het volgende:

Jij hebt 2 oldtimers, een eigen plek, ouders die het beste voor hebben met je. Volgens die ene beschrijving ben je niet lelijk. Je bent eerlijk.

Wat gaat er mis?
Zelfbeeld.
pi_105125611
quote:
10s.gif Op zaterdag 3 december 2011 03:32 schreef Cactus1 het volgende:

[..]

Ik vind het er niet uitzien. Maar ik geloof niet dat ik in verhouding korte benen heb. Maar ik zal het eens om me heen vragen aan mensen :D
Gewoon die 10cm hakken aan doen. Scheelt een hoop. :P
pi_105125613
Hakken zijn sowieso cheyl, mits ze er fatsoenlijk op kunnen lopen.
pi_105125615
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 december 2011 03:33 schreef ElDinosaur het volgende:

Gewoon die 10cm hakken aan doen. Scheelt een hoop. :P
Dat dacht ik dus niet. Ben gvd al 1.78 :{w
pi_105125617
quote:
10s.gif Op zaterdag 3 december 2011 03:34 schreef Cactus1 het volgende:

[..]

Dat dacht ik dus niet. Ben gvd al 1.78 :{w
Als je die hakken aan hebt zijn we even groot, perfect toch?
  zaterdag 3 december 2011 @ 03:34:52 #25
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_105125619
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 december 2011 03:33 schreef VacaLoca het volgende:
Hakken zijn sowieso cheyl, mits ze er fatsoenlijk op kunnen lopen.
Dat laatste vooral.
C'est la vie
Verliefdheid is voor de dommen
A lion does not lose sleep over the opinion of sheep
Hier sprak Tchock Heloefs lul is zo ondergewaardeerd.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')