HAHAHhahHhahaHAHIHAHOOHOHIAHAAAAAAAAAA SO GRPPG DESE BOY ZO LUEKquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 3 december 2011 18:13 schreef Michhas het volgende:
[..]
HAHAHhahHhahaHAHIHAHOOHOHIAHAAAAAAAAAA SO GRPPG DESE BOY ZO LUEK![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
die spoilerSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Wat is daar nou kampers aan?quote:Op zaterdag 3 december 2011 18:38 schreef tliciouz het volgende:
Vind de keuken en badkamer echt heel mooi!Alleen die kampers bank
![]()
Netjes gedaan verder en veel geluk er in!
damn, echt goed gedaan man, je mag trots zijnquote:Op zaterdag 3 december 2011 18:33 schreef Doopy-X- het volgende:
Voor de liefhebbers, hier wat foto's van het huis:
Woonkamer
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Keuken
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Badkamer
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Slaapkamer
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Zoon zijn kamer
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Overloop
[ afbeelding ]
De toen nog lege zolder & vliering
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
en last but not least: de wc![]()
[ afbeelding ]
Omdat heel veel kampers zo'n grote witte bank hebben. En nee nu zeg ik niet dat doop een kamper is. Maar huis is modern en strak ingericht en zo'n bank vind ik daar niet mooi in.quote:
dus je zegt voorzichtig dat hij een kamper is.quote:Op zaterdag 3 december 2011 18:46 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Omdat heel veel kampers zo'n grote witte bank hebben. En nee nu zeg ik niet dat doop een kamper is. Maar huis is modern en strak ingericht en zo'n bank vind ik daar niet mooi in.
Ik vind die bank er juist goed in passen. Het maakt de boel een stuk levendiger. Als een huis strak is ingericht wil dat niet zeggen dat alles dat moet zijn. Er moeten ook een aantal dingen zijn om het contrast weer te geven, daardoor komt uiteindelijk alles des te beter uit. Doopy had het niet beter uit kunnen kiezen.quote:Op zaterdag 3 december 2011 18:46 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Omdat heel veel kampers zo'n grote witte bank hebben. En nee nu zeg ik niet dat doop een kamper is. Maar huis is modern en strak ingericht en zo'n bank vind ik daar niet mooi in.
zo'n kamper wagen is wel een stuk groter dan jou huis hoor missyquote:Op zaterdag 3 december 2011 18:48 schreef Dr.Pringles het volgende:
Zo een bank is toch veel te groot voor een woonwagen? Dacht dat al die kampers zo een lelijk stoffen bank hadden of een uitklapbank.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Oke, gelukkig dat we van mening mogen verschillen.quote:Op zaterdag 3 december 2011 18:48 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
Ik vind die bank er juist goed in passen. Het maakt de boel een stuk levendiger. Als een huis strak is ingericht wil dat niet zeggen dat alles dat moet zijn. Er moeten ook een aantal dingen zijn om het contrast weer te geven, daardoor komt uiteindelijk alles des te beter uit. Doopy had het niet beter uit kunnen kiezen.
de huiskamer is niet zo modern hoor...houten vloer.. We willen ook eiken tafels in de toekomst (net als waar de tv op staat), dan gaat al het glas eruit en dan ook waarschijnlijk nieuwe bank, deze is al 8 jaar oud....quote:Op zaterdag 3 december 2011 18:46 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Gelukkig wel ja.quote:Op zaterdag 3 december 2011 18:52 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Oke, gelukkig dat we van mening mogen verschillen.
Nou ja met modern bedoel ik strak, wat lichtere meubels. Ik vind het hartstikke mooi, vooral de vloer.quote:Op zaterdag 3 december 2011 18:53 schreef Doopy-X- het volgende:
[..]
de huiskamer is niet zo modern hoor...houten vloer.. We willen ook eiken tafels in de toekomst (net als waar de tv op staat), dan gaat al het glas eruit en dan ook waarschijnlijk nieuwe bank, deze is al 8 jaar oud....
Dat komt ervan als je in de favela's van Almere gaat wonen.quote:Op zaterdag 3 december 2011 18:50 schreef Bozz187 het volgende:
[..]
zo'n kamper wagen is wel een stuk groter dan jou huis hoor missy
''woonwagens'' zijn tegenwoordig groter dan een gemiddeld rijtjeshuisquote:Op zaterdag 3 december 2011 18:48 schreef Dr.Pringles het volgende:
Zo een bank is toch veel te groot voor een woonwagen? Dacht dat al die kampers zo een lelijk stoffen bank hadden of een uitklapbank.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Favela's? Ik dacht altijd dat het daar meer een soort Goelag was.quote:Op zaterdag 3 december 2011 18:55 schreef Michhas het volgende:
[..]
Dat komt ervan als je in de favela's van Almere gaat wonen.
Maakt ook niet uit, gelukkig zijn we niet allemaal hetzelfde!quote:Op zaterdag 3 december 2011 18:55 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Nou ja met modern bedoel ik strak, wat lichtere meubels. Ik vind het hartstikke mooi, vooral de vloer.Alleen de bank vind ik gewoon niet zo, maar ieder zijn mening natuurlijk.
Sheeeeiiiiitt.quote:Op zaterdag 3 december 2011 18:55 schreef tliciouz het volgende:
[..]
''woonwagens'' zijn tegenwoordig groter dan een gemiddeld rijtjeshuis
quote:The gamertag Ik hou van kip is available!
quote:The gamertag Kippenvleugel is available!
quote:The gamertag Kippenborst is available!
quote:The gamertag Kip is heerlijk is available!
quote:The gamertag Kip zoveel kip is available!
quote:The gamertag Elke dag kip is available!
Wat heeft dat met kip te maken?quote:Op zaterdag 3 december 2011 19:52 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Ik kwam vandaag de gamertag ''kk bejaarden'' tegen.
Bejaarden smaken naar kip.quote:Op zaterdag 3 december 2011 19:56 schreef Dr.Pringles het volgende:
[..]
Wat heeft dat met kip te maken?
Nee.quote:Op zaterdag 3 december 2011 19:59 schreef Bozz187 het volgende:
[..]
andersom kip smaakt naar bejaarden
Geen kut. Ik deel het gewoon.quote:Op zaterdag 3 december 2011 19:56 schreef Dr.Pringles het volgende:
[..]
Wat heeft dat met kip te maken?
i like your stylequote:
Hey vriend, jij bent de enigste die bekend is met een anus!quote:Op zaterdag 3 december 2011 17:33 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
Ja, kijk maar naar Nick. Een echte anus, maar af en toe doet hij relaxt dus mag hij blijven.
Say what?quote:
Laat mij erbuiten!quote:Op zaterdag 3 december 2011 17:45 schreef Morgen- het volgende:
Nick is denk ik niet nieuw op fok!.. Ik wel, en waarschijnlijk houden jullie niet van nieuwkomers. Dat is waarschijnlijk dus ook de reden dat Michhas begint met irritant te doen. Ja, actie reactie he?
Natuurlijk zou ik (als ik de mogelijkheid had) opnieuw willen beginnen, maar volgens mij gaat dat niet werken
edit: ik kan relaxt doen, maar voel me snel bedreigd als iemand ook maar 1 verkeerd woord tegen mij zegt, dan raak ik geirriteerd..
Ik ben ook nieuw en gedraag me gewoon normaal, het lijkt me duidelijk dat als je meteen de grootste bek hebt dat je meteen weer de grond wordt ingetrapt. Maar ik snap dat je moeite hebt in de sociale omgang met mensen.quote:Op zaterdag 3 december 2011 17:45 schreef Morgen- het volgende:
Nick is denk ik niet nieuw op fok!.. Ik wel, en waarschijnlijk houden jullie niet van nieuwkomers. Dat is waarschijnlijk dus ook de reden dat Michhas begint met irritant te doen. Ja, actie reactie he?
Natuurlijk zou ik (als ik de mogelijkheid had) opnieuw willen beginnen, maar volgens mij gaat dat niet werken
edit: ik kan relaxt doen, maar voel me snel bedreigd als iemand ook maar 1 verkeerd woord tegen mij zegt, dan raak ik geirriteerd..
Dit dusquote:Op zaterdag 3 december 2011 20:51 schreef Pixell het volgende:
[..]
Ik ben ook nieuw en gedraag me gewoon normaal, het lijkt me duidelijk dat als je meteen de grootste bek hebt dat je meteen weer de grond wordt ingetrapt. Maar ik snap dat je moeite hebt in de sociale omgang met mensen.
Ha-ha, nee.quote:Op zaterdag 3 december 2011 22:09 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
Internet explorer 8 goed vinden._!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik heb nu die blauwequote:
Die heb ik ook liggenquote:
Dat is een leuke voor een GTquote:
Wat is deze?quote:Op zondag 4 december 2011 02:46 schreef Xblister het volgende:
http://www.justin.tv/xblister
je gaat sttuk
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |