Kan wel hoor, zolang dat ijs geen puntjes heeft die erop krassen, maar dat zal wel meevallen. Vriezers zijn niet koud genoeg om de structuur van zoiets te veranderen.quote:Op zondag 4 december 2011 17:26 schreef Tauchmeister het volgende:
[..]
Het is geen losse dvd hè. Ik ga het erop wagen
Wat je wel vergeet is dat als je het in een bak zet je kans hebt dat het gaat trekken en duwen, water zet uit als het naar ijs gaat, dus de stress kan misschien scheuren in de dvd maken.quote:Op zondag 4 december 2011 17:34 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
Kan wel hoor, zolang dat ijs geen puntjes heeft die erop krassen, maar dat zal wel meevallen. Vriezers zijn niet koud genoeg om de structuur van zoiets te veranderen.
Nah, lijkt me sterk, ijs bestaat uit bijna onverplaatsbare kristalroosters. Waarom denk je dat het zo bros is.quote:Op zondag 4 december 2011 17:35 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
Wat je wel vergeet is dat als je het in een bak zet je kans hebt dat het gaat trekken en duwen, water zet uit als het naar ijs gaat, dus de stress kan misschien scheuren in de dvd maken.
Jij hebt nog nooit gemerkt hoe je ijskast eruitziet na een nacht met pils erin?quote:Op zondag 4 december 2011 17:45 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
Nah, lijkt me sterk, ijs bestaat uit bijna onverplaatsbare kristalroosters. Waarom denk je dat het zo bros is.
Pils ja. Ik heb het over puur water. Pils verandert in een soort laffe sneeuw door de koolzuur die erin zit slimmerik.quote:Op zondag 4 december 2011 17:46 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
Jij hebt nog nooit gemerkt hoe je ijskast eruitziet na een nacht met pils erin?
Ga jij nou spelen of blijf je in het menu?quote:Op zondag 4 december 2011 17:47 schreef Bozz187 het volgende:
ijskristallen gaan toch gewoon door het folie heen wat op de dvd zit?
Jongen. Kijk maar eens wat er met een flesje water gebeurd in je ijskast. Dat gaat stuk.quote:Op zondag 4 december 2011 17:47 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
Pils ja. Ik heb het over puur water. Pils verandert in sneeuw door de koolzuur die erin zit slimmerik.
ik blijf in menu want ik ga zo eerst ff etenquote:Op zondag 4 december 2011 17:47 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
Ga jij nou spelen of blijf je in het menu?
Ja maar omdat het uitzet door bevriezing komt er dus veel kracht op het glas.quote:Op zondag 4 december 2011 17:47 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
Pils ja. Ik heb het over puur water. Pils verandert in een soort laffe sneeuw door de koolzuur die erin zit slimmerik.
Je hebt weer 200.000 punten om in te halen.quote:Op zondag 4 december 2011 17:48 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
Ja maar omdat het uitzet door bevriezing komt er dus veel kracht op het glas.
En ja als jij zegt dat het slap is hadden we nooit naar de titanic hoeven kijken
Ik zeg niet dat het slap is. Ik zeg dat het bros is. Dat betekent dat het kei, maar dan ook echt keihard is, maar ontzettend snel breekt, een beetje zoals een zwaard dat te lang getemperd is. Dat breekt als het op een goed zwaard klapt.quote:Op zondag 4 december 2011 17:48 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
Ja maar omdat het uitzet door bevriezing komt er dus veel kracht op het glas.
En ja als jij zegt dat het slap is hadden we nooit naar de titanic hoeven kijken
quote:Op zondag 4 december 2011 17:51 schreef Tauchmeister het volgende:
Hoe krijg ik die box netjes in het midden van dat blok? Heb een ijzeren kleerhanger doormidden geknipt en tussen de wanden van de doos geklemd, maar dat water is veel te krachtig. Iemand nog ideeën?KK?
quote:Op zondag 4 december 2011 17:52 schreef KoningStoma het volgende:
ijsblokjes maken en die eronder leggen
Thanksquote:Op zondag 4 december 2011 17:52 schreef KoningStoma het volgende:
ijsblokjes maken en die eronder leggen
Ja opschieten kneus, je loopt weer eens achterquote:Op zondag 4 december 2011 17:51 schreef SoldMayor het volgende:
[..]
Je hebt weer 200.000 punten om in te halen.
Gisteren level 45 geworden.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |