quote:Op zondag 4 december 2011 14:44 schreef Pixell het volgende:
[..]
Blister was idd lekker bezig, kerl zelf helemaal van de kaart en toen zat ie 2 homo faggits van 15 te streamen die alles deden wat op de stream chat kwam..
Je doelt op alle ajax fans?quote:
quote:Op zondag 4 december 2011 15:17 schreef Tauchmeister het volgende:
[..]
Nee, wel een paar mensen in deze topic.
Probleem alleen is dat elke club er allang blij mee is, want het zorgt wel voor geld, en geld is voetbal.quote:Op zondag 4 december 2011 15:17 schreef Tauchmeister het volgende:
[..]
Nee, wel een paar mensen in deze topic.
Mijne loopt bij elke Fus Roh Dah vast omdat ik tegen de muur aanvlieg en m'n laptop ineens ontploft van epicness.quote:Op zondag 4 december 2011 15:45 schreef Fsmxi het volgende:
DIkke climactische fight tegen The Caller in skyrim net, loopt hij vast
quote:
jaquote:Op zondag 4 december 2011 17:04 schreef Tauchmeister het volgende:
Zou een dvd het nog doen na een dag in de vriezer?
Dat durf ik niet zeker te zeggen, maar zou me niks verbazen.quote:Op zondag 4 december 2011 17:10 schreef Tauchmeister het volgende:
[..]
Ook in een blok ijs van tien centimeter in doorsnee?
Ok, dan weet ik hoe ik mijn surprise in ga pakken.quote:Op zondag 4 december 2011 17:11 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
Dat durf ik niet zeker te zeggen, maar zou me niks verbazen.
Maak hem dan in drillpudding, dan doet ie het nog gewoon.quote:Op zondag 4 december 2011 17:15 schreef Tauchmeister het volgende:
[..]
Ok, dan weet ik hoe ik mijn surprise in ga pakken.
Het is geen losse dvd hè. Ik ga het erop wagenquote:Op zondag 4 december 2011 17:17 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
Maak hem dan in drillpudding, dan doet ie het nog gewoon.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |