SPOILER: Wie Speelt Wat?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 12% gewijzigd door PierreTT op 03-12-2011 01:15:33 ]Half bezopen is weggegooid geld.
Ja, hoe?quote:Op zaterdag 3 december 2011 01:10 schreef Dr.Pringles het volgende:
[..]
Doe eens plaatjes verkleinen naar 300 ofzo.
quote:
TAAKSTRAFquote:Op zaterdag 3 december 2011 10:02 schreef KneusTeun het volgende:
Heerlijk weer om in het bos aan het werk te gaan![]()
Dat was sarcasme![]()
quote:
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. zeker!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja lekker man, wel in de oven natuurlijkquote:
quote:Op zaterdag 3 december 2011 12:52 schreef Fsmxi het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. zeker!Er zijn er al een paar uitgekomenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Two things are infinite: the universe and human stupidity; and I'm not sure about the the universe
Don’t take my kindness for weakness and then expect me to treat you the same
krijg dan nog steeds nieuwe shit hoorquote:Op zaterdag 3 december 2011 13:19 schreef KoningStoma het volgende:
http://www.youtube.com/home
De oude layout.
weet je wat we doen? Ik blijf weg uit de MW2 sc en jij blijft weg van dit topic en stuurt me geen berichten/joint mn party op xbl.quote:
...quote:Op zaterdag 3 december 2011 14:50 schreef Morgen- het volgende:
[..]
weet je wat we doen? Ik blijf weg uit de MW2 sc en jij blijft weg van dit topic en stuurt me geen berichten/joint mn party op xbl.
Waarom je iets laten opleggen door zo'n kansloze rukker? Die kerel gaat vanzelf weg..quote:Op zaterdag 3 december 2011 14:54 schreef Michhas het volgende:
[..]
...
Heren, jullie hulp gevraagd.
Ik post niet meer in het BF topic, en dan hebben wij geen last meer van deze idioot.
What to do, what to do...
Oh ik laat me niks opleggen hoorquote:Op zaterdag 3 december 2011 14:58 schreef Pixell het volgende:
[..]
Waarom je iets laten opleggen door zo'n kansloze rukker? Die kerel gaat vanzelf weg..
Ja dit is ook openbaar hequote:Op zaterdag 3 december 2011 14:58 schreef Kutstudent het volgende:
Echt complete bullshit, want het Battlefield topic is gewoon openbaar, terwijl wij gewoon een hendig sjieke kliek zijn waar alleen chille bazen bij kunnen komen.
Daarom worden lui zoals hij ook massaal afgekafferd natuurlijk.quote:
Verbale verkrachting is het.quote:Op zaterdag 3 december 2011 15:02 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
Daarom worden lui zoals hij ook massaal afgekafferd natuurlijk.
Is dat met of zonder glijmiddel?quote:
Titty's sensuele poeslieve stem is het glijmiddel. De rest van het topic is gecombineerd de enorme negerpiemel die naar binnen geforceerd wordt.quote:Op zaterdag 3 december 2011 15:05 schreef badboynova het volgende:
[..]
Is dat met of zonder glijmiddel?
Dude serieusquote:Op zaterdag 3 december 2011 15:10 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
Titty's sensuele poeslieve stem is het glijmiddel. De rest van het topic is gecombineerd de enorme negerpiemel die naar binnen geforceerd wordt.
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |