verder alles goed jongen?quote:
jij niet! Stenders!quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.And if you think that I've been loosing my way
That's because I'm slightly blinded
And if you think that I don't make too much sense
That's because I'm broken minded
waaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaar?quote:
Weekeinde Rick.quote:Op zaterdag 3 december 2011 14:44 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
waaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaar?
quote:Op zaterdag 3 december 2011 14:44 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
jij niet! Stenders!De spoiler voorkomt dat ik alsnog in een diepe herfstdepressie raak...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Tante minthy!! O+
Achtbaan1 is voor mij te intens
Ketterquote:
quote:
quote:Op zaterdag 3 december 2011 14:54 schreef 3rdRock het volgende:
zo, 3fm uit. ff afwassen en dan een beetje gamen tot ik honger krijg
tabee
luisterde ik altijd toen hij nog bij 538 zatquote:Op zaterdag 3 december 2011 14:53 schreef borisz het volgende:
Rick & Lous. Prettig weekendprogramma
Misschien heeft hij eindelijk een move richting Tamara (of hoe ze ook mag heten) gemaaktquote:Op zaterdag 3 december 2011 19:02 schreef FZN05 het volgende:
Ik maak me zorgen.
TwitWouter heeft vandaag nog niks geüpload, terwijl hij normaal al filmpjes van Timur zou hebben geüpload.
Hij heeft ook geen tweet geplaatst sinds gisterenavond.
Zoekactie starten?
ik zoek niet mee, ik ga Best of the Best 3 en 4 kijken....quote:Op zaterdag 3 december 2011 19:02 schreef FZN05 het volgende:
Ik maak me zorgen.
TwitWouter heeft vandaag nog niks geüpload, terwijl hij normaal al filmpjes van Timur zou hebben geüpload.
Hij heeft ook geen tweet geplaatst sinds gisterenavond.
Zoekactie starten?
nee, en morgen of maandag ook niet. ik ben moederziel alleen en dan is er niet zoveel aanquote:Op zaterdag 3 december 2011 19:21 schreef Evertjan het volgende:
vieren er al mensen pakjesavond vanavond?
Ik ben Happy Feet aan het kijken, had hem nog nooit gezien.quote:
En bedankt, die visual zit nu op m'n netvlies gebrand. The horror.quote:Op zaterdag 3 december 2011 19:14 schreef minthy het volgende:
[..]
Misschien heeft hij eindelijk een move richting Tamara (of hoe ze ook mag heten) gemaakt
You're welcome honeyquote:Op zaterdag 3 december 2011 21:42 schreef Sersjee het volgende:
[..]
En bedankt, die visual zit nu op m'n netvlies gebrand. The horror.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |