Hij is echt 12, want ik ben 13 en we gaan samen altijd om met 8-jarige meisjes.quote:
en voe.quote:Op vrijdag 2 december 2011 22:46 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Hij is echt 12, want ik ben 13 en we gaan samen altijd om met 8-jarige meisjes.
Hihiquote:Op vrijdag 2 december 2011 22:47 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Ja, voe vindt ons schattig, dus gebruiken wij haar
Eerst pix.quote:Op vrijdag 2 december 2011 22:47 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Hihi
En misschien komt Jojoortje daar ook bij.
quote:
Omdat geen tietenquote:
Die heeft dan ook alleen een smoel om je te pijpen. Zou jij zo'n iel, mager, tenger én plat sletje neuken?quote:
NIET!quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Heb hele mooie hoorquote:Op zaterdag 3 december 2011 16:51 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
Ik kan me herinneren dat ze op de foto in d'r fobo toen geen tieten had. Was in een voetbaltenue geloof ik?
Ze heeft borstjesquote:
Staat wel ergens in KPD onder mijn kloonaccount.quote:Op zaterdag 3 december 2011 16:54 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Pics? Van je tieten mag ook, maar ik bedoel van je lichaam of postuur? Inclusief gezicht hè.
Je lult? Durf je niet?quote:Op zaterdag 3 december 2011 16:56 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Staat wel ergens in KPD onder mijn kloonaccount.
Ja maar die post ik hier nietquote:Op zaterdag 3 december 2011 17:03 schreef Crimyclown het volgende:
[..]
Heb jij niet nog ergens pikante foto's van Jojoortje liggen?
Ik zou wel een pic van m'n gezicht + bovenlichaam posten als het een bepaald doel dient. Jij niet? Niet naakt hè.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |