Die neppe iPhones zijn op zoveel manieren van een echte te onderscheiden, dat iedereen die ooit een iPhone of iPod Touch gebruikt heeft het binnen een minuut wel ziet. Hoe goed de buitenkant ook is nagemaakt: geen enkele kloon draait op iOS.quote:Op zondag 4 december 2011 12:47 schreef -tape- het volgende:
Vriendin van me heeft laatst ook een neppe telefoon gekocht. Was alleen van echt te onderscheiden door het gebrek aan internet. Dus ook je SIM-kaart erin stoppen, is mijn advies.
boeit hem dat!quote:Op zondag 4 december 2011 11:46 schreef Jahr00n het volgende:
[..]
420 euro betalen voor een gestolen iPhone.
Toen de 4S aangekondigd werd, wat die gozer anders behoorlijk aan het bitchen dat het zo'n teleurstelling was, en dat hij voor een Android zou gaanquote:Op zondag 4 december 2011 12:58 schreef rubje het volgende:
[..]
boeit hem dat!Hij wil die Phone! 4S ( en ik eigenlijk ook wel
)
Logmein en teamviewer werken heel goed. Je hebt nl. geen gedoe met poorten die in je firewall/router moet openzetten.quote:Op zondag 4 december 2011 11:19 schreef Norrage het volgende:
[..]
Ik wist dat dat zo zou moeten kunnen, dank!
Nou nou wat een moeitequote:Op zondag 4 december 2011 13:16 schreef gohan16 het volgende:
[..]
Logmein en teamviewer werken heel goed. Je hebt nl. geen gedoe met poorten die in je firewall/router moet openzetten.
Ben ik gelukkig niet enige!quote:Op zondag 4 december 2011 12:12 schreef bjanaan het volgende:
Ik heb net de laatste versie van ITunes gedownload maar nu kan ik geen album illustraties meer toevoegen.
Ik klik op info tonen en ga naar illustraties daar staat die wel maar rechts onderin staat er nog sleep illustratie hierheen.
Dat gezeik heb ik ook, wordt er gek van. Op iphone doet ie wel en op ebuddy ook, maar adium kan niet meer aanmelden :Squote:
Preview is absoluut geen kutprogramma. Integendeel, het is een van de beste onderdelen van Mac OS X. Ik zou het extreem missen als ik met een ander systeem zou moeten werken.quote:Op maandag 5 december 2011 14:08 schreef FUFR het volgende:
behalve dan dat het een kutprogramma is? nee, geen klachten.
Is het opgelost bij jou dan? Zo ja wat is de oplossing want ik wordt helemaal gek!quote:Op maandag 5 december 2011 08:51 schreef dabadbass het volgende:
[..]
Ben ik gelukkig niet enige!
Je moet nu meer handelingen uitvoeren om het voor elkaar te krijgen
Zeker als je Acrobat Reader gewend bentquote:Op maandag 5 december 2011 21:07 schreef Tijn het volgende:
[..]
Preview is absoluut geen kutprogramma. Integendeel, het is een van de beste onderdelen van Mac OS X.
Nee, er zijn alleen kant-en-klare waardes.quote:Op dinsdag 6 december 2011 10:24 schreef Buitendam het volgende:
Ik wil een giftcard van iTunes bij de mediamarkt kopen voor de feestdagen. Weet iemand of je vrij bent de prijs in te vullen, of zijn er een aantal opties?
Vaste bedragen.quote:Op dinsdag 6 december 2011 10:24 schreef Buitendam het volgende:
Ik wil een giftcard van iTunes bij de mediamarkt kopen voor de feestdagen. Weet iemand of je vrij bent de prijs in te vullen, of zijn er een aantal opties?
Moet je max 40 euro kosten. Kijk op de pricewatch van tweakers.quote:Op dinsdag 6 december 2011 12:19 schreef Pipo_de_Clown het volgende:
Is er iemand die verstand heeft van intern geheugen die me wil helpen met het volgende: ik heb namelijk een ultieme n00b vraag. Maar wil in mijn 'wat oudere' MBpro (15", early 2008) nieuw geheugen zetten. Ben er inmiddels achter dat ik er twee banken met 2Gb geheugen in kan zetten en dat er nu 2 banken van 1Gb inzit. Wil naar de "max" d.w.z. 4Gb.
Er zit veel prijsverschil tussen verschillende aanbieders, maar nou vroeg ik me af of dit geheugen er in gaat passen? Bij Apple vragen ze voor 4Gb dus gewoon 200 euro.
http://www2.conrad.nl/goto.php?artikel=870529
Thnx alvast, want dan kan ik bestellen!
BTW. die MBP kan onofficieel 6GB aan.quote:Op dinsdag 6 december 2011 12:19 schreef Pipo_de_Clown het volgende:
Is er iemand die verstand heeft van intern geheugen die me wil helpen met het volgende: ik heb namelijk een ultieme n00b vraag. Maar wil in mijn 'wat oudere' MBpro (15", early 2008) nieuw geheugen zetten. Ben er inmiddels achter dat ik er twee banken met 2Gb geheugen in kan zetten en dat er nu 2 banken van 1Gb inzit. Wil naar de "max" d.w.z. 4Gb.
Dwz één 2Gb en één 4Gb?? Ik zou nu voor 2x deze gaan:quote:Op dinsdag 6 december 2011 13:30 schreef Aether het volgende:
[..]
BTW. die MBP kan onofficieel 6GB aan.
Volgens mij moet je er alleen om denken dat de strips passen, in de zin van het aantal pins. Verder ben je inderdaad veel goedkoper uit dan als je het bij Apple laat doen.quote:Op dinsdag 6 december 2011 13:09 schreef Pipo_de_Clown het volgende:
Dus als ik een van deze drie zou kopen zit ik altijd goed:
http://tweakers.net/pricewatch/154529/corsair-vs2gsds667d2.html
http://tweakers.net/price(...)m-kvr667d2s5-2g.html
http://tweakers.net/price(...)td-insp6000b-2g.html
Zit hier onderling nog verschil tussen? Super bedankt!
Kan, dan moet je de harde schijf vervangen.quote:Op dinsdag 6 december 2011 21:19 schreef dabadbass het volgende:
Kan je bij de macbook Air de harde schijf capaciteit uitbreiden of is het onmogelijk?
MacBook air vanaf model late 2010 niet. Daarvoor volgens mij wel, maar die hebben volgens mij een 1,8" HDD (geen gebruikelijke maat).quote:Op dinsdag 6 december 2011 21:19 schreef dabadbass het volgende:
Kan je bij de macbook Air de harde schijf capaciteit uitbreiden of is het onmogelijk?
Heb je Lion?quote:Op maandag 5 december 2011 21:07 schreef Tijn het volgende:
[..]
Preview is absoluut geen kutprogramma. Integendeel, het is een van de beste onderdelen van Mac OS X. Ik zou het extreem missen als ik met een ander systeem zou moeten werken.
bedankt voor de tip!quote:Op maandag 5 december 2011 20:53 schreef Slickk het volgende:
Ik druk gewoon op spatiebalk als ik ergens een voorvertoning van wil, werkt ook prima.
Aha, ik bedoel dus de mid 2011 modellen met flash geheugen.quote:Op dinsdag 6 december 2011 21:41 schreef gohan16 het volgende:
[..]
MacBook air vanaf model late 2010 niet. Daarvoor volgens mij wel, maar die hebben volgens mij een 1,8" HDD (geen gebruikelijke maat).
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |