Hmm na 3 jaar (misschien nog wel langer) heb ik nog nergens last van gehad en heb toch redelijk wat gekocht via de US store en de giftcard gewoon via http://www.itunescode.nl/quote:Op vrijdag 16 december 2011 13:05 schreef Estolan het volgende:
[..]
Apple kan tevens je account afsluiten, dat stond op get Apple forum in VS
Meestal een paar uur na de uitzending iddquote:Op vrijdag 16 december 2011 13:53 schreef Estolan het volgende:
[..]
??? Series zoals CSI komen volgens mij op dezelfde dag/ dag erna online beschikbaar
En CC uit VS kan alleen als je een adres daar hebt
Normaal kan het ook, alleen mag het van Apple niet. Las een keer dat van een Amerikaan zn account geblokkeerd was toen hij in Europa was voor werk, en zijn Apple TV mee had en daar ook gebruik van gemaakt hadquote:Op zaterdag 17 december 2011 10:00 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Hmm na 3 jaar (misschien nog wel langer) heb ik nog nergens last van gehad en heb toch redelijk wat gekocht via de US store en de giftcard gewoon via http://www.itunescode.nl/
[..]
Meestal een paar uur na de uitzending idd
quote:Op zaterdag 17 december 2011 11:39 schreef robuust89 het volgende:
Hoe stop ik een dvd in een Imac?
Heb net de harde schijf vervangen, nu geeft 'ie uiteraard aan dat hij geen besturingssysteem kan vinden, maar als ik de installatie DVD erin stop, gebeurt er niks! Help?
Edit: creepy shit, dat ding moet er dus echt ver in![]()
Ik bedoel, bij een Wii pakt hij de dvd al halverwege, vandaarquote:Op zaterdag 17 december 2011 11:43 schreef KneusTeun het volgende:
[..]Nee hij leest de cd alleen vanaf de linker helft...
"C" ingedrukt houden tijdens het opstartenquote:Op zaterdag 17 december 2011 11:39 schreef robuust89 het volgende:
Hoe stop ik een dvd in een Imac?
Heb net de harde schijf vervangen, nu geeft 'ie uiteraard aan dat hij geen besturingssysteem kan vinden, maar als ik de installatie DVD erin stop, gebeurt er niks! Help?
Edit: creepy shit, dat ding moet er dus echt ver in![]()
Wat heeft het gedaan? Dat is toch fijn? Dat sorteren doet ie namelijk voor jequote:Op maandag 19 december 2011 09:54 schreef FUFR het volgende:
ondanks dat ik het af heb gezet heeft Itunes godverdomme na de update weer met zn poten aan mijn MP3 verzameling gezeten en zich weer duizenden mp3s toegeëigend.
die had ik verdorie net allemaal gesorteerd.
KUT ITUNESSterf!
zo, dat lucht op
Dit. TV zenders worden apps.quote:Op vrijdag 16 december 2011 15:53 schreef Gebraden_Wombat het volgende:
Over 15 jaar bestaan tv-zenders zoals wij ze kennen niet meer. De vraag is alleen welk bedrijf ze als eerste het mes in de rug steekt: Apple, Google of Microsoft.
Nee, absoluut niet.quote:Op maandag 19 december 2011 09:57 schreef Norrage het volgende:
[..]
Wat heeft het gedaan? Dat is toch fijn? Dat sorteren doet ie namelijk voor je
MP4 heeft ook mijn voorkeur.. Het gaat om drie ruimtes met laptops / beamers, ik weet alleen (nog) niet wat voor computers het zijn of wat er op draait. Ik zie alweer voor me dat ik per laptop een half uur aan het klooien ben omdat er geen Quicktime op zit ofzo...quote:Op maandag 19 december 2011 16:36 schreef Tijn het volgende:
Als die laptop Windows 7 draait, kun je het beste gewoon een H264 MP4 maken. Dat is de beste kwaliteit in de kleinste file en Windows 7 speelt dat gewoon af zonder extra plugins.
GMTA.quote:Op maandag 19 december 2011 17:03 schreef Gebraden_Wombat het volgende:
Voor de zekerheid een VLC installer op een usbstick meenemen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |