Ik ben wel benieuwd naar het verhaal van de andere kant.quote:Op vrijdag 2 december 2011 22:49 schreef WH141 het volgende:
Wow echt klote om te horen.
Pak die ex-baas kei maar dan ook keihard terug zou ik zeggen.
Och, ik ken iemand die dankzij z'n werkgever spierdistrofie heeft gekregen en voor het leven verminkt zal zijn en hij werd ook 'gewoon' ontslagen toen z'n contract af liep.quote:Op zaterdag 3 december 2011 12:56 schreef Tha_Duck het volgende:
[..]
Ik ben wel benieuwd naar het verhaal van de andere kant.
Ik ken iemand die had zijn been gebroken op zijn werk, en nu is het been weer heel.quote:Op zaterdag 3 december 2011 13:01 schreef Miracle_Drug het volgende:
[..]
Och, ik ken iemand die dankzij z'n werkgever spierdistrofie heeft gekregen en voor het leven verminkt zal zijn en hij werd ook 'gewoon' ontslagen toen z'n contract af liep.
In dit soort gevallen hoef ik echt de andere kant van het verhaal niet te weten
Ik ook. Al zal de kant van de werkgever het niet goed pratenquote:Op zaterdag 3 december 2011 12:56 schreef Tha_Duck het volgende:
[..]
Ik ben wel benieuwd naar het verhaal van de andere kant.
Ja dat kun je ook echt met elkaar vergelijken.quote:Op zaterdag 3 december 2011 13:05 schreef Tha_Duck het volgende:
[..]
Ik ken iemand die had zijn been gebroken op zijn werk, en nu is het been weer heel.
Nee, dat kan niet.quote:Op zaterdag 3 december 2011 13:17 schreef Miracle_Drug het volgende:
[..]
Ja dat kun je ook echt met elkaar vergelijken.
.
Dat verwacht ik ook niet, maar wat mij bevreemd in het verhaal is dat iemand blijkbaar 25 jaar ergens werkt en zomaar ontslagen wordt. Dat kan helemaal niet, daarvoor is op zijn minst een ontslagvergunning nodig van het UWV.quote:Op zaterdag 3 december 2011 13:09 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Ik ook. Al zal de kant van de werkgever het niet goed praten
Dat zal ook wel gebeurt zijn.quote:Op zaterdag 3 december 2011 13:24 schreef Tha_Duck het volgende:
[..]
Dat verwacht ik ook niet, maar wat mij bevreemd in het verhaal is dat iemand blijkbaar 25 jaar ergens werkt en zomaar ontslagen wordt. Dat kan helemaal niet, daarvoor is op zijn minst een ontslagvergunning nodig van het UWV.
Volgens TS zou de werkgever de vader dan ook iets hebben laten tekenen waarmee de vader van TS zelf ontslag zou hebben genomen.quote:Op zaterdag 3 december 2011 13:24 schreef Tha_Duck het volgende:
[..]
Dat verwacht ik ook niet, maar wat mij bevreemd in het verhaal is dat iemand blijkbaar 25 jaar ergens werkt en zomaar ontslagen wordt. Dat kan helemaal niet, daarvoor is op zijn minst een ontslagvergunning nodig van het UWV.
en later is de WW-uitkering weer stop gezet:quote:Op zaterdag 3 december 2011 18:08 schreef Leandra het volgende:
[..]
Volgens TS zou de werkgever de vader dan ook iets hebben laten tekenen waarmee de vader van TS zelf ontslag zou hebben genomen.
Daar is geen vergunning voor nodig.
Het is dan echter wel vreemd dat de vader van TS een WW-uitkering ontvangt, helemaal als dat "ontslag" plaatsvond tijdens een ziekmelding.
quote:Op vrijdag 2 december 2011 22:24 schreef AppelSJ het volgende:
En nu, nu heeft die man iets gedaan, Hij heeft iets gedaan met die papieren, waardoor de uitkering stop is gezet, hij krijgt dus geen geld meer.
Ik wist niet dat de nieuwe spelling zover doorgeslagen was, anders zou ik maar opnieuw beginnen in klas 1 lagere school.quote:Op vrijdag 2 december 2011 22:24 schreef AppelSJ het volgende:
Ik had het natuurlijk erg moeilijk op school, en dan ook nog op h/Vwo niveau.
Mijn kloonalarm ging al na de eerste zin afquote:Op vrijdag 2 december 2011 22:37 schreef NotYou het volgende:
[..]
Ik vind TS een ontzettend rare snuiter.
Of zou het Mauro zijn......quote:Op zaterdag 3 december 2011 18:56 schreef vosss het volgende:
[..]
Mijn kloonalarm ging al na de eerste zin af
Dat viel mij ook al op...quote:Op zaterdag 3 december 2011 18:52 schreef klipper het volgende:
[..]
Ik wist niet dat de nieuwe spelling zover doorgeslagen was, anders zou ik maar opnieuw beginnen in klas 1 lagere school.
You're kidding, right?quote:Op vrijdag 2 december 2011 22:24 schreef AppelSJ het volgende:
Ik had het natuurlijk erg moeilijk op school, en dan ook nog op h/Vwo niveau.
Fixedquote:Op zondag 4 december 2011 15:41 schreef AppelSJ het volgende:
Maak je niet zo druk over de spelling.. ik wou dit even snel af typen.
Ik weet niet precies wat de rechtswinkel had gezegd. Ik vraag het mijn ouders binnenkort wel even.
En ja ik doe Havo/Vwo niveau.
Trol forum..
Daar ligt het toch écht niet aan hoor...quote:Op zondag 4 december 2011 15:41 schreef AppelSJ het volgende:
Maak je niet druk. Volgend jaar ga je terug naar het VMBO dus dan wordt de druk vanuit school een stuk minder hoog.quote:Op zondag 4 december 2011 15:41 schreef AppelSJ het volgende:
Ik weet niet precies wat de rechtswinkel had gezegd. Ik vraag het mijn ouders binnenkort wel even.
En ja ik doe Havo/Vwo niveau.
Trol forum..
En waarom dat?quote:Op zondag 4 december 2011 20:30 schreef Platina het volgende:
[..]
Maak je niet druk. Volgend jaar ga je terug naar het VMBO dus dan wordt de druk vanuit school een stuk minder hoog.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |