Ja dat kun je ook echt met elkaar vergelijken.quote:Op zaterdag 3 december 2011 13:05 schreef Tha_Duck het volgende:
[..]
Ik ken iemand die had zijn been gebroken op zijn werk, en nu is het been weer heel.
Nee, dat kan niet.quote:Op zaterdag 3 december 2011 13:17 schreef Miracle_Drug het volgende:
[..]
Ja dat kun je ook echt met elkaar vergelijken.
.
Dat verwacht ik ook niet, maar wat mij bevreemd in het verhaal is dat iemand blijkbaar 25 jaar ergens werkt en zomaar ontslagen wordt. Dat kan helemaal niet, daarvoor is op zijn minst een ontslagvergunning nodig van het UWV.quote:Op zaterdag 3 december 2011 13:09 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Ik ook. Al zal de kant van de werkgever het niet goed praten
Dat zal ook wel gebeurt zijn.quote:Op zaterdag 3 december 2011 13:24 schreef Tha_Duck het volgende:
[..]
Dat verwacht ik ook niet, maar wat mij bevreemd in het verhaal is dat iemand blijkbaar 25 jaar ergens werkt en zomaar ontslagen wordt. Dat kan helemaal niet, daarvoor is op zijn minst een ontslagvergunning nodig van het UWV.
Volgens TS zou de werkgever de vader dan ook iets hebben laten tekenen waarmee de vader van TS zelf ontslag zou hebben genomen.quote:Op zaterdag 3 december 2011 13:24 schreef Tha_Duck het volgende:
[..]
Dat verwacht ik ook niet, maar wat mij bevreemd in het verhaal is dat iemand blijkbaar 25 jaar ergens werkt en zomaar ontslagen wordt. Dat kan helemaal niet, daarvoor is op zijn minst een ontslagvergunning nodig van het UWV.
en later is de WW-uitkering weer stop gezet:quote:Op zaterdag 3 december 2011 18:08 schreef Leandra het volgende:
[..]
Volgens TS zou de werkgever de vader dan ook iets hebben laten tekenen waarmee de vader van TS zelf ontslag zou hebben genomen.
Daar is geen vergunning voor nodig.
Het is dan echter wel vreemd dat de vader van TS een WW-uitkering ontvangt, helemaal als dat "ontslag" plaatsvond tijdens een ziekmelding.
quote:Op vrijdag 2 december 2011 22:24 schreef AppelSJ het volgende:
En nu, nu heeft die man iets gedaan, Hij heeft iets gedaan met die papieren, waardoor de uitkering stop is gezet, hij krijgt dus geen geld meer.
Ik wist niet dat de nieuwe spelling zover doorgeslagen was, anders zou ik maar opnieuw beginnen in klas 1 lagere school.quote:Op vrijdag 2 december 2011 22:24 schreef AppelSJ het volgende:
Ik had het natuurlijk erg moeilijk op school, en dan ook nog op h/Vwo niveau.
Mijn kloonalarm ging al na de eerste zin afquote:Op vrijdag 2 december 2011 22:37 schreef NotYou het volgende:
[..]
Ik vind TS een ontzettend rare snuiter.
Of zou het Mauro zijn......quote:Op zaterdag 3 december 2011 18:56 schreef vosss het volgende:
[..]
Mijn kloonalarm ging al na de eerste zin af
Dat viel mij ook al op...quote:Op zaterdag 3 december 2011 18:52 schreef klipper het volgende:
[..]
Ik wist niet dat de nieuwe spelling zover doorgeslagen was, anders zou ik maar opnieuw beginnen in klas 1 lagere school.
You're kidding, right?quote:Op vrijdag 2 december 2011 22:24 schreef AppelSJ het volgende:
Ik had het natuurlijk erg moeilijk op school, en dan ook nog op h/Vwo niveau.
Fixedquote:Op zondag 4 december 2011 15:41 schreef AppelSJ het volgende:
Maak je niet zo druk over de spelling.. ik wou dit even snel af typen.
Ik weet niet precies wat de rechtswinkel had gezegd. Ik vraag het mijn ouders binnenkort wel even.
En ja ik doe Havo/Vwo niveau.
Trol forum..
Daar ligt het toch écht niet aan hoor...quote:Op zondag 4 december 2011 15:41 schreef AppelSJ het volgende:
Maak je niet druk. Volgend jaar ga je terug naar het VMBO dus dan wordt de druk vanuit school een stuk minder hoog.quote:Op zondag 4 december 2011 15:41 schreef AppelSJ het volgende:
Ik weet niet precies wat de rechtswinkel had gezegd. Ik vraag het mijn ouders binnenkort wel even.
En ja ik doe Havo/Vwo niveau.
Trol forum..
En waarom dat?quote:Op zondag 4 december 2011 20:30 schreef Platina het volgende:
[..]
Maak je niet druk. Volgend jaar ga je terug naar het VMBO dus dan wordt de druk vanuit school een stuk minder hoog.
Gewoon maar tekenen omdat je er geen verstand van hebt.quote:De baas had toen iets besloten hij gaf hem een papier, en zei. Onderteken deze papier maar even, dan maakt het voor ons beiden makkelijker. Natuurlijk vertrouwde mijn vader hem. Immers, hij heeft bijna geen verstand van die soort papieren.
Het gebeurt regelmatig. Heb me er vorig jaar toen ik arbeidsrecht als vak had over verbaasd wat mensen zich laten aanpraten.quote:Op dinsdag 6 december 2011 14:45 schreef Trommeldaris het volgende:
[..]
Gewoon maar tekenen omdat je er geen verstand van hebt.![]()
Gelukkig was je vader al onwerkelijk verklaard.
Ik vraag me toch af hoe dat dan gaat. Mag er dan niemand meer met je praten omdat je onwerkelijk bent? Of krijg je gewoon geen overheidsdiensten meer?quote:
Het enige wat ik kan verzinnen is dat de vader van TS een verklaring van "wederzijdse opzegging van de arbeidsovereenkomst" heeft ondertekend en daardoor dus recht kreeg op WW (ipv dat de werkgever hem heeft ziekgemeld). WW krijg je echter maar tijdelijk, dus wsl is zijn recht op WW nu "op", waardoor de uitkering is stopgezet..quote:Op zaterdag 3 december 2011 18:08 schreef Leandra het volgende:
[..]
Volgens TS zou de werkgever de vader dan ook iets hebben laten tekenen waarmee de vader van TS zelf ontslag zou hebben genomen.
Daar is geen vergunning voor nodig.
Het is dan echter wel vreemd dat de vader van TS een WW-uitkering ontvangt, helemaal als dat "ontslag" plaatsvond tijdens een ziekmelding.
Is Trombose de volledige verklaring? Zeker weten dat dat het enige is? Niet ook iets met versleten/verhard kraakbeen bij de gewrichten? Zoek dat nog even uit zou ik zeggen.quote:Op vrijdag 2 december 2011 22:24 schreef AppelSJ het volgende:
5 Jaar geleden begon het, mijn vader kreeg pijn aan zijn knie. Hij had het moeilijk in die tijd. Hij werkte bij een sloop bedrijf, en deed zware werk. Hij had verschillende onderzoeken gehad in het ziekenhuid, maar ze konden niets vinden. Hij leeft nu al 5 jaar jaar met deze knie. Soms zit hij in de garage te huilen, hij loopt op af en toe op krukken, en hij wordt natuurlijk gek van die pijn!
============
Bij mijn vader was Trombose geconstrueerd in zijn knie. Hij heeft dus spuiten gekregen, elke ochtend 1, en in de Avond. Hij heeft een hekel aan spuiten, en vooral als hij dat zelf moet doen. Hij kin het niet doen het waren 90 spuiten!, hij heeft nu al 4 pakketen gehad: (4x90). Mijn moeder doet dat, zij kon dat. Mijn moeder is ook soms weg. Dus, hij zat daar op een stoel alleen, met die spuit hij kon hem er niet in krijgen. ik lag al op bed, om half 3 maakte hij me wakker, met de vraag: Of ik hem er in wil doen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |