quote:Op vrijdag 2 december 2011 21:09 schreef Biogarde het volgende:
Teken een gezichtje op je lul. Dan zitten er 2 lullen ter FOK!ken ahahaha![]()
Goed idee, doe ik ook, zijn TS en ik met zen vieren.quote:Op vrijdag 2 december 2011 21:09 schreef Biogarde het volgende:
Ik organiseer sowieso een orgie binnenkort. Dus als jij komt met je vrouw, dan zijn we met z'n drieën.quote:Op vrijdag 2 december 2011 21:11 schreef Pharkus het volgende:
[..]
Goed idee, doe ik ook, zijn TS en ik met zen vieren.
Maar schatje tochquote:Op vrijdag 2 december 2011 21:08 schreef Granduppaaaaah het volgende:
[..]
Oe kan je dat ook tegen mij zeggen?
FOK!kers met een vrouw.quote:Op vrijdag 2 december 2011 21:13 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Ik organiseer sowieso een orgie binnenkort. Dus als jij komt met je vrouw, dan zijn we met z'n drieën.
Ze is al zwanger dus we zijn met zen vierenquote:Op vrijdag 2 december 2011 21:13 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Ik organiseer sowieso een orgie binnenkort. Dus als jij komt met je vrouw, dan zijn we met z'n drieën.
Ik doe meequote:Op vrijdag 2 december 2011 21:13 schreef Biogarde het volgende:
[..]
http://www.nieuwemensenlerenkennen.nl/quote:Op vrijdag 2 december 2011 22:45 schreef Catkiller het volgende:
Waar kan je de mensen zonder vrienden vinden naast FOK! dan?
Top, ik ga meteen een kijkje nemen!quote:Op vrijdag 2 december 2011 22:47 schreef Akwasi het volgende:
[..]
http://www.nieuwemensenlerenkennen.nl/
school, werk, clubs (voetbal, etc.)quote:Op vrijdag 2 december 2011 22:45 schreef Catkiller het volgende:
Waar kan je de mensen zonder vrienden vinden naast FOK! dan?
Echt?quote:Op vrijdag 2 december 2011 22:50 schreef Akwasi het volgende:
Ik heb trouwens al mijn vrienden in KLB leren kennen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 2 december 2011 22:50 schreef n00b13 het volgende:
[..]
Echt?Nee, ik heb er ook 1 in ONZ leren kennen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Anton Karel Willem Anton Simon Isaak
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |