quote:Op vrijdag 2 december 2011 21:09 schreef Biogarde het volgende:
Teken een gezichtje op je lul. Dan zitten er 2 lullen ter FOK!ken ahahaha![]()
Goed idee, doe ik ook, zijn TS en ik met zen vieren.quote:Op vrijdag 2 december 2011 21:09 schreef Biogarde het volgende:
Ik organiseer sowieso een orgie binnenkort. Dus als jij komt met je vrouw, dan zijn we met z'n drieën.quote:Op vrijdag 2 december 2011 21:11 schreef Pharkus het volgende:
[..]
Goed idee, doe ik ook, zijn TS en ik met zen vieren.
Maar schatje tochquote:Op vrijdag 2 december 2011 21:08 schreef Granduppaaaaah het volgende:
[..]
Oe kan je dat ook tegen mij zeggen?
FOK!kers met een vrouw.quote:Op vrijdag 2 december 2011 21:13 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Ik organiseer sowieso een orgie binnenkort. Dus als jij komt met je vrouw, dan zijn we met z'n drieën.
Ze is al zwanger dus we zijn met zen vierenquote:Op vrijdag 2 december 2011 21:13 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Ik organiseer sowieso een orgie binnenkort. Dus als jij komt met je vrouw, dan zijn we met z'n drieën.
Ik doe meequote:Op vrijdag 2 december 2011 21:13 schreef Biogarde het volgende:
[..]
http://www.nieuwemensenlerenkennen.nl/quote:Op vrijdag 2 december 2011 22:45 schreef Catkiller het volgende:
Waar kan je de mensen zonder vrienden vinden naast FOK! dan?
Top, ik ga meteen een kijkje nemen!quote:Op vrijdag 2 december 2011 22:47 schreef Akwasi het volgende:
[..]
http://www.nieuwemensenlerenkennen.nl/
school, werk, clubs (voetbal, etc.)quote:Op vrijdag 2 december 2011 22:45 schreef Catkiller het volgende:
Waar kan je de mensen zonder vrienden vinden naast FOK! dan?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |