Greenpeace belde me net, ze missen op de Rainbow Warrior een walvis.quote:Op vrijdag 2 december 2011 19:27 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik val op mollig, zij is echt niet mollig.
Al die jaren? Ze is 19.quote:Op vrijdag 2 december 2011 19:28 schreef ook_gek het volgende:
[..]
je weet wat je nu al die jaren gemist hebt
Ze probeerde me vandaag te versieren, ik zal haar lokken naar een date en haar dan terug de zee in duwen.quote:Op vrijdag 2 december 2011 19:29 schreef DenWauwelaar het volgende:
[..]
Greenpeace belde me net, ze missen op de Rainbow Warrior een walvis.
Heb jij die gezien?
Nouja, eigenlijk had het voor mij niet eerder hoeven beginnen hoor.quote:Op vrijdag 2 december 2011 19:28 schreef ook_gek het volgende:
[..]
je weet wat je nu al die jaren gemist hebt
Jij zou een mannelijke walvis ook afwijzenquote:
Leven is kei en keihard helaas.quote:
ja afwijzen maar ik maak degene die ik afwijs niet belachelijk bij anderenquote:Op vrijdag 2 december 2011 19:31 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Jij zou een mannelijke walvis ook afwijzen
Walvissen hebben de neiging om zichzelf al belachelijk (dik) te maken, dus inderdaad dat is niet nodig.quote:Op vrijdag 2 december 2011 19:34 schreef formerjellybean het volgende:
[..]
ja afwijzen maar ik maak degene die ik afwijs niet belachelijk bij anderenEn Heloef is trouwens toch ook niet de slankste , hoe zou hij zich voelen als bv Faye hem afwijst en vervolgens hem helemaal door het slijk haalt over zijn figuur.
Komen er niet.quote:
Ja kut, maar goed ik schrijf het op een forum, ik heb gewoon netjes nee gezegd.quote:Op vrijdag 2 december 2011 19:34 schreef formerjellybean het volgende:
[..]
ja afwijzen maar ik maak degene die ik afwijs niet belachelijk bij anderenEn Heloef is trouwens toch ook niet de slankste , hoe zou hij zich voelen als bv Faye hem afwijst en vervolgens hem helemaal door het slijk haalt over zijn figuur.
Ik vind dat hele gezeur over walvissen sowieso al belachelijk.quote:Op vrijdag 2 december 2011 19:34 schreef formerjellybean het volgende:
[..]
Niet van jouquote:
Het meisje wat mijn probeerde te versieren of daadwerkelijk walvissen?quote:Op vrijdag 2 december 2011 19:39 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Niet van joumaar van die walvissen
Sorry maar dat geloof ik dus echt niet, hij doet het misschien op het forum, een ander doet het op een avondje bij vrienden. Iedereen oordeelt, als iemand jou zou vragen en je zou hem afwijzen zou je dat daarna ook wel tegen iemand vertellen.quote:Op vrijdag 2 december 2011 19:34 schreef formerjellybean het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 2 december 2011 19:39 schreef heloef het volgende:
[..]
Ja kut, maar goed ik schrijf het op een forum, ik heb gewoon netjes nee gezegd.
Genoeg vrouwen die tegen hun vriendinnen op de vrijdagmiddagborrel zeggen als ze zijn aangesproken door een dikke vent "Echt er kwam toch zo'n ranzige dikke gast naar me toe donderdag, te lelijk voor woorden"
Iedereen denkt het, alleen ik schrijf het op een forum. Maakt mij dat een oppervlakkige klootzak? Het zij zo.
We zitten op een lijn.quote:Op vrijdag 2 december 2011 19:42 schreef Myraela het volgende:
[..]
Sorry maar dat geloof ik dus echt niet, hij doet het misschien op het forum, een ander doet het op een avondje bij vrienden. Iedereen oordeelt, als iemand jou zou vragen en je zou hem afwijzen zou je dat daarna ook wel tegen iemand vertellen.
Ik roddel ook als een gek, lig samen met een vriendin nog steeds over de grond te lachen over sommige mensen. Soms vind ik mezelf dan ook wel gemeen, aan de andere kant doe ik er helemaal niemand kwaad mee. Ik ben heel erg voor eerlijkheid en directheid, ik denk dan ook dat mensen ook wel weten wat ik van ze vind, maar zou ik ze dat 3 keer in de week moeten vertellen?
Wat jullie heren zien als walvissen.quote:Op vrijdag 2 december 2011 19:42 schreef heloef het volgende:
[..]
Het meisje wat mijn probeerde te versieren of daadwerkelijk walvissen?
plus fok. daar worden zoveel "lelijke" dingen geroepen.quote:Op vrijdag 2 december 2011 19:42 schreef Myraela het volgende:
[..]
Sorry maar dat geloof ik dus echt niet, hij doet het misschien op het forum, een ander doet het op een avondje bij vrienden. Iedereen oordeelt, als iemand jou zou vragen en je zou hem afwijzen zou je dat daarna ook wel tegen iemand vertellen.
Ik roddel ook als een gek, lig samen met een vriendin nog steeds over de grond te lachen over sommige mensen. Soms vind ik mezelf dan ook wel gemeen, aan de andere kant doe ik er helemaal niemand kwaad mee. Ik ben heel erg voor eerlijkheid en directheid, ik denk dan ook dat mensen ook wel weten wat ik van ze vind, maar zou ik ze dat 3 keer in de week moeten vertellen?
Gevoelige snaar ja?quote:Op vrijdag 2 december 2011 19:34 schreef formerjellybean het volgende:
[..]
Je zou een vertrol kunnen neuken ja.quote:Op vrijdag 2 december 2011 19:47 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Gevoelige snaar ja?
Man wat maakt het uit, jij kent haar niet. Wij kennen haar niet en zij leest hier toch niet mee.
@heloef
Is het zo een type die een thee kopje water nodig heeft als ze in bad gaat?
Of dat het spontaan hoog water gaat worden als ze in de zee gaat pootjebaden?
Of dat de storm sluizen dicht gaan als zij in de buurt aan het zwemmen is?
Dat de maas spontaan weer tot aan de rand vol staat als zij er loopt.
Zo type die een hol vat een nieuwe betekenis geeft?
Die je tussen haar 8 huidplooien kunt neuken?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |