Boeienquote:Op vrijdag 2 december 2011 18:38 schreef Karina het volgende:
Ik wist het, ik snap er geen klap meer van.
Doe mij maar een warm balletje met mayoquote:Op vrijdag 2 december 2011 18:39 schreef Asskicker14 het volgende:
Samengevat: Warme balletjes bij elkaar, en koude balletjes bij elkaar
Moet dat nou?quote:Op vrijdag 2 december 2011 18:39 schreef Guanabana het volgende:
Wat is dit voor kankeruitleg. Ga gewoon trekken, dan zien we het vanzelf wel toch!
Ok mevrouw, ben al bezig.quote:Op vrijdag 2 december 2011 18:39 schreef Guanabana het volgende:
Wat is dit voor kankeruitleg. Ga gewoon trekken, dan zien we het vanzelf wel toch!
Inderdaad, je moet je gewoon kwalificeren. De organisatiekwaliteiten van het land heeft niets met het voetbalniveau van dat land te maken. Op een EK wil je de beste landen van Europa op VOETBAL gebied, niet op organisatie gebied.quote:Op vrijdag 2 december 2011 18:38 schreef Tinos85 het volgende:
[..]
Zou wat zijn. Organiseer je een EK/WK maar mag je niet meedoen
Ik ook niet, als het maar Gdansk wordquote:Op vrijdag 2 december 2011 18:38 schreef Karina het volgende:
Ik wist het, ik snap er geen klap meer van.
Dan heb je 50% kans op Spanje of Duitsland. In pot 1 heb je maar 25% kans op Duitsland.quote:Op vrijdag 2 december 2011 18:37 schreef Zilverloo het volgende:
eigenlijk is het beter om in pot 2 te zitten dan 1
Wat is er in Gdansk?quote:Op vrijdag 2 december 2011 18:39 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ik ook niet, als het maar Gdansk word
Lijkt op Ten Have hè.quote:Op vrijdag 2 december 2011 18:39 schreef Morendo het volgende:
Die kale UEFA-gast vind ik zo'n gluiperd.
Ze moeten ook gewoon Netherlands zeggen om misverstanden te voorkomen.quote:Op vrijdag 2 december 2011 18:39 schreef Karina het volgende:
Als ze Poland zeggen, versta ik altijd Holland, net als bij het ESF.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |