Echo .... cho....... cho..... oooo.....quote:Op vrijdag 2 december 2011 22:07 schreef Chanty het volgende:
Haaaallloooooo .... Haallloooo,.. halloo,.. alloo,... alo
Ik wil ook :/quote:Op vrijdag 2 december 2011 22:14 schreef Scarlet_Dragonfly het volgende:
Ja!! M'n autofocus is gerepareerd, heb m'n lieve 16-50mm f/2.8 lens weer terug![]()
Het heeft ze drie maand gekost, maar dan heb je ook wat! at! at! t. t.. ...
Kom je ook weer even buurten?quote:Op vrijdag 2 december 2011 22:07 schreef Chanty het volgende:
Haaaallloooooo .... Haallloooo,.. halloo,.. alloo,... alo
tnxquote:Op vrijdag 2 december 2011 22:12 schreef Merlijn het volgende:
[..]
Echo .... cho....... cho..... oooo.....
Stoer UI!![]()
Jaquote:Op vrijdag 2 december 2011 22:17 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Kom je ook weer even buurten?
Je hebt helemaal gelijk, dode boel laatste tijdquote:Op vrijdag 2 december 2011 22:20 schreef Chanty het volgende:
[..]
JaVond de slowchat zo stil dat ik even de boel moest komen aanzwengelen
16-50 nicequote:Op vrijdag 2 december 2011 22:14 schreef Scarlet_Dragonfly het volgende:
Ja!! M'n autofocus is gerepareerd, heb m'n lieve 16-50mm f/2.8 lens weer terug![]()
Het heeft ze drie maand gekost, maar dan heb je ook wat! at! at! t. t.. ...
Absoluut 0,0 Sinterklaasplannen.. Heerlijk rustig.quote:Op vrijdag 2 december 2011 22:19 schreef Chanty het volgende:
Hey m'n echo begint nu wel vreemd te doen
[..]
tnxWas vorig jaar creatief
![]()
Morgen SinterklaasHier nog iemand plannen?
Kun je tenminste wel alle pepernoten alleen opetenquote:Op vrijdag 2 december 2011 22:24 schreef SP22 het volgende:
[..]
Absoluut 0,0 Sinterklaasplannen.. Heerlijk rustig.
Ik heb altijd gelijkquote:Op vrijdag 2 december 2011 22:20 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Je hebt helemaal gelijk, dode boel laatste tijd
Wat is het laatste wat je hebt gedaan qua fotografie?quote:Op vrijdag 2 december 2011 22:26 schreef Chanty het volgende:
[..]
Ik heb altijd gelijk
Qua fotografie is het hier bij mij al veel te lang een dode boelDus ja, dan heb je ook niet veel bij te dragen
Vorig jaar was Sinterklaas op zn zachts gezegd nogal eventful. Jaartje overslaan vind ik wel prima!quote:Op vrijdag 2 december 2011 22:25 schreef Chanty het volgende:
[..]
Kun je tenminste wel alle pepernoten alleen opeten
30 oktober met RonaldV wezen urbexen in Belgie maar verder nog niet de foto's bewerkt. Daarvoor was de huwelijksreis natuurlijk een grote fotovakantie (ook nog niet bewerkt). Moet eerst mijn trouwfoto's bewerken, maar dat komt in het voorjaar vrees ik, na de verhuizingquote:Op vrijdag 2 december 2011 22:28 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Wat is het laatste wat je hebt gedaan qua fotografie?
Ow, DAT moest ik nog doen!quote:Op vrijdag 2 december 2011 22:38 schreef Chanty het volgende:
[..]
30 oktober met RonaldV wezen urbexen in Belgie maar verder nog niet de foto's bewerkt.
Jij ook nogquote:
Hoe lang is lang?quote:Op vrijdag 2 december 2011 23:46 schreef Chanty het volgende:
[..]
Jij ook nog
Trouwens die foto's in dat fort, waar ze in de gang teksten hadden geschreven... die zijn bij mij gewoon scherp zonder statief en met een langere sluitertijdIk heb een vaste hand
Chanty kan het handelen tot 50 cm.quote:
Vinnie, hou je inquote:Op zaterdag 3 december 2011 02:27 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Chanty kan het handelen tot 50 cm.
Ik bedoel, 1/50
*Proest*quote:Op zaterdag 3 december 2011 02:27 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Chanty kan het handelen tot 50 cm.
Ik bedoel, 1/50
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |