Hoi hoi, ik had een vraag.
21 nov ben ik bevallen van een zoontje van 4320 gr

Ik wilde dolgraag bv geven aangezien ik astma en exceem heb.
Bij mijn meiden is t overgens niet gelukt.
Extra moeilijkheid ik heb echt grote borsten, en dan heb ik echt echt niet over een dubbel d cup

Daar voel ik me ongemakkelijk over. En dan al die hulp bij het voeden met die grote borsten waar ze dan maar aan zitten voelt niet prettig.
De voeding liep niet. Ik kon niet goed zien of hij goed hapte (mijn borsten zaten in t zicht

) en er kwam geen druppel uit.
Mijn

viel teveel af (meer dan 7 procent) en had uraat in zijn urine. meerdere dagen.
Toen gingen we bijvoeden (aanleggen en dan met een spuitje tussen zijn mond en mijn borst ha flesvoeding) ook daarna kolven (geen druppel) Dit duurde best een poos en dan anderhalf uur later weer. Inmiddels kreeg ik kloven aan mijn tepel. De kleine bleef uraat houden. En ik zag mezelf dat niet doen in de normale thuissituatie (nog 2 kids die naar school, sportclubjes enz gebracht en gehaald moeten worden)
Dus over opalgehele ha flesvoeding.

komt aan geen uraatluiers meer enz.
Nu ben ik dus thuis en eergisteren dacht ik, ik probeer hem toch nog eens aan te leggen. Hij was namelijk ook nog steeds heel veel aan het zoeken als hij bij mij ligt. Hij hapte goed aan. Ik kon nu redelijk goed zitten (eerst minder door die knip

) en thuis voel ik me gewoon relaxter.
Na de avond en ochtendvoeding heb ik hem nu steeds aangelegd.
En vanmorgen zag ik na het voeden ineens druppels uit mijn tepels komen. Witte druppels. Ik heb nu dus ineens wel voeding.
Ik was verbaasd en blij, maar hoe en wat nu?
Ik heb nu voor elke voeding

aangelegd. Hij drinkt dan ruim 15 min aan elke borst. Niet nonstop drinken trouwens. Soms stopt hij tussendoor en doet hij zijn oogjes even dicht. Na deze sessies geef ik hem wel gewoon zijn fles. Die hij de ene keer wel en de andere keer niet leegdrink.
Doe ik hier goed aan? Krijgt hij nu niet teveel binnen?
Hoe weet ik of hij echt veel uit mijn borsten drink en het niet toevallig een paar druppels zijn?
Morgen komt de mevrouw van het CB bij ons thuis en zal ik aan haar ook advies vragen. Maar hier zijn zoveel ervaringsdeskundigen dat ik dacht ook eens hier vragen.
Beetje lang verhaal geworden
De jan lul van het geheel.
Alles is gaan hangen, behalve me lach :)
Kutsch; tussen kut en kitsch
Het voelt heerlijk!!!!