wij hebben 3 a 4 x per jaar werkoverleg van een uur.quote:
Iets met de ! die zonder shift een 1 is en dan einz... ofzo. Zo heb ik het mijnquote:Op vrijdag 2 december 2011 22:49 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
mijn vent vroeg het en ik kon het niet uitleggen, best kansloos eigenlijk, omdat ik het best vaak roep
Mexicano?quote:Op vrijdag 2 december 2011 22:50 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Nee, kroket 4 minuten
Broodje hamburger: Broodje op z'n kop, saus er op, uitjes, sla, dan hamburger (3 min. frituur), broodje dicht. Broodje op papiertje en inpakken. Dan in den muur, met een kwartier borgingstijd
Vraag nog maar een snack, ik weet alle tijden al uit mijn hoofd, EINZ!!1!11!!
Mag die maar een kwartier daar liggen?quote:Op vrijdag 2 december 2011 22:50 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Nee, kroket 4 minuten
Broodje hamburger: Broodje op z'n kop, saus er op, uitjes, sla, dan hamburger (3 min. frituur), broodje dicht. Broodje op papiertje en inpakken. Dan in den muur, met een kwartier borgingstijd
Vraag nog maar een snack, ik weet alle tijden al uit mijn hoofd, EINZ!!1!11!!
ja maar meer de "waarom" dan "hoe schrijf je dat" dusquote:Op vrijdag 2 december 2011 22:51 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Iets met de ! die zonder shift een 1 is en dan einz... ofzo. Zo heb ik het mijnuitgelegd
clogging your arteries in 5,4,3,2,1, *BAM*quote:Op vrijdag 2 december 2011 22:51 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Mag die maar een kwartier daar liggen?
Mag je het dan zelf opeten als de tijd verstreken is want dan wil ik graag solliciteren
Ik vraag me ook af hoe lang ik het vol houdquote:Op vrijdag 2 december 2011 22:50 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
wij hebben 3 a 4 x per jaar werkoverleg van een uur.
Ok, da's echt (te) weinig, maar goed, is ook iets complexer werk. Maar 3 uur, ik zou in slaap kachelen na een half uur denk ik
hoe vaak is dat? Lijkt me vrij kostbara voor een fritureriequote:Op vrijdag 2 december 2011 22:52 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Ik vraag me ook af hoe lang ik het vol houd
Om freaking 10 uur ook. Laat me met rust man, op zaterdagochtend
Mexicano's hebben we nietquote:Op vrijdag 2 december 2011 22:51 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Mexicano?
Buiten dat die dingen niet te kanen zijn, ken ik ze ook alleen maar aangefikt
Mooi zo, die dingen zijn goorquote:
Iemand vandaag die er nu 4 maanden werkt zei dat dit haar eerste was...quote:Op vrijdag 2 december 2011 22:52 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
hoe vaak is dat? Lijkt me vrij kostbara voor een friturerie
Ja, officieel welquote:Op vrijdag 2 december 2011 22:51 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Mag die maar een kwartier daar liggen?
Mag je het dan zelf opeten als de tijd verstreken is want dan wil ik graag solliciteren
quote:Op vrijdag 2 december 2011 22:55 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Ja, officieel wel
En dan moet je ze wegpleuren, maar als jij ze op wil eten, mag dat vast ook
Drie minutenquote:Op vrijdag 2 december 2011 22:53 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Mooi zo, die dingen zijn goor
Hoe lang moeten kaassouflees?
Ik denk dat Lin er anders over denktquote:Op vrijdag 2 december 2011 22:54 schreef AlbinoBambi het volgende:
Ik overweeg de frituur aan te zetten voor partysnacks.
Smullersquote:Op vrijdag 2 december 2011 22:53 schreef BBQ-kip het volgende:
Oh Lin, werk je nou bij de Kiosk of bij de Smullers? Ik ken Kiosk niet met uit-de-muur-trek-vreterij
Broodje kaassoufleequote:
Kloptquote:Op vrijdag 2 december 2011 22:56 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Ik denk dat Lin er anders over denkt
Toen ik nog studeerde en dus nog treinde vond ik de frietjes daarvan wel het lekkerstquote:
Ik was desperate, ik wilde gewoon werken!!quote:Op vrijdag 2 december 2011 22:57 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Broodje kaassouflee
Ik vind je een held trouwens, dat je zo een kutbaan aanneemt. En dat op jouw leeftijd, ouwe bok!
Ik heb nog een half bakje eigengemaakte appelcompote, friszuur van Goudreinetten, hmmmmquote:Op vrijdag 2 december 2011 22:57 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Klopt
Ik heb net ook alleen spareribs op.. ik hoefde de friet niet meer...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |