Ja maar dit is in Best (quote:
Ligt best (quote:Op donderdag 15 december 2011 12:58 schreef eleusis het volgende:
[..]
Ja maar dit is in Best ()
Desondanks, over een paar jaartjes wil ik best wel afzakken naar een durp...
Hopen op een instorting van de huizenmarkt t.b.v. persoonlijk gewin?quote:Op donderdag 15 december 2011 12:44 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Ik wil over een jaar een huis gaan kopen.
Kijk... een paar jaar geleden werd je als sukkel weggezet als je niet mee deed met het huizenmarkt piramidespel. Het gevolg? Nu word je weggezet als lijkenpikker... omdat je profiteert van andermans ellende... Fijn... dat er zoveel affectie is voor mensen die hun boerenverstand gebruiken en zich niet met de kudde schapen laat meevoerenquote:Op donderdag 15 december 2011 14:18 schreef sorcees het volgende:
[..]
Hopen op een instorting van de huizenmarkt t.b.v. persoonlijk gewin?
Gelukkig is dit dan ook maar een persoonlijke mening.
Ja sorry, je moet in deze wereld soms nu eenmaal egoïstisch zijn. Laat mij ook eens geluk hebben, heb er hard genoeg voor gewerkt al die jaren. Heb niet met de kudde meegelopen. Werd voor gek verklaard met in mijn studententoko blijven zitten en daarna een huurhuisje..quote:Op donderdag 15 december 2011 14:18 schreef sorcees het volgende:
[..]
Hopen op een instorting van de huizenmarkt t.b.v. persoonlijk gewin?
Gelukkig is dit dan ook maar een persoonlijke mening.
True.quote:Op donderdag 15 december 2011 14:49 schreef ComplexConjugate het volgende:
[..]
Kijk... een paar jaar geleden werd je als sukkel weggezet als je niet mee deed met het huizenmarkt piramidespel. Het gevolg? Nu word je weggezet als lijkenpikker... omdat je profiteert van andermans ellende... Fijn... dat er zoveel affectie is voor mensen die hun boerenverstand gebruiken en zich niet met de kudde schapen laat meevoeren
Hoe waardeer je deze bijdrage aan het forum t.b.v. algemeen nut en interesse?quote:Op donderdag 15 december 2011 16:03 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Ja sorry, je moet in deze wereld soms nu eenmaal egoïstisch zijn. Laat mij ook eens geluk hebben, heb er hard genoeg voor gewerkt al die jaren. Heb niet met de kudde meegelopen. Werd voor gek verklaard met in mijn studententoko blijven zitten en daarna een huurhuisje..
Er zijn hier wel meer mensen die hun mening geven. Dat het niet in jouw straatje is kan ik niet helpen. Ik heb lang genoeg met weinig moeten doen. Nu heb ik een goede baan en kansenquote:Op donderdag 15 december 2011 16:47 schreef sorcees het volgende:
[..]
Hoe waardeer je deze bijdrage aan het forum t.b.v. algemeen nut en interesse?
Typisch gevalletje dreigende executieverkoop waar het waarschijnlijk nog minder gaat opleveren.quote:Op maandag 12 december 2011 09:25 schreef leolinedance het volgende:
Hoop dat deze nog even te koop blijft staan en nog wat in prijs daalt. Van 375k naar 319k natuurlijk al lekker maar het kan altijd beter
http://www.funda.nl/koop/best/huis-83504256-hinkelbrits-35
Het is dat ik nog ruim een half jaar (bijna een jaar) aan mijn appartement vast zit, anders zou ik gaan kijken. Doe ik trouwens over een paar maanden toch wel als het nog te koop staat.quote:Op donderdag 15 december 2011 19:48 schreef Bayswater het volgende:
[..]
Typisch gevalletje dreigende executieverkoop waar het waarschijnlijk nog minder gaat opleveren.
Dat weet ik niet. Het kan ook zijn dat ze een forse verlaging in de vraagprijs als markettingtruc gebruiken.quote:Op donderdag 15 december 2011 19:48 schreef Bayswater het volgende:
[..]
Typisch gevalletje dreigende executieverkoop waar het waarschijnlijk nog minder gaat opleveren.
Staat ook heel erg dicht aan de A2, zowiezo even tijdens de spits gaan kijken/luisteren.quote:Op donderdag 15 december 2011 21:29 schreef droom_econoom8 het volgende:
[..]
Dat weet ik niet. Het kan ook zijn dat ze een forse verlaging in de vraagprijs als markettingtruc gebruiken.
Het ziet er leuk uit met al dat groen, maar het is geen vrijstaande wonen en het ding heeft maar 3 slaapkamers. En het staat in het oosten van Brabant waar krimp optreedt.
Kan ook, zou je moeten weten hoe representatief de eerste vraagprijs was. Normaalgesproken zak je niet zoveel binnen twee maanden.quote:Op donderdag 15 december 2011 21:29 schreef droom_econoom8 het volgende:
[..]
Dat weet ik niet. Het kan ook zijn dat ze een forse verlaging in de vraagprijs als markettingtruc gebruiken.
algemeen nut zeker, er zijn wel meer mensen die in dezelfde situatie zitten, en zich hiermee kunnen vergelijken, en steun aan hebben.quote:Op donderdag 15 december 2011 16:47 schreef sorcees het volgende:
[..]
Hoe waardeer je deze bijdrage aan het forum t.b.v. algemeen nut en interesse?
In december/januari gaat het aanbod doorgaans altijd fors naar beneden, maar nu blijkbaar niet,quote:
Ik ken die buurt, daar heb je écht geen last van. Het is er te ver vandaan en er staan nog heel veel andere huizen tussen dit huis en de A2. En een geluidswal/dijk.quote:Op vrijdag 16 december 2011 09:08 schreef sorcees het volgende:
[..]
Staat ook heel erg dicht aan de A2, zowiezo even tijdens de spits gaan kijken/luisteren.
256.061 huizen te koopquote:Op zaterdag 17 december 2011 23:15 schreef Bankfurt het volgende:
[..]
In december/januari gaat het aanbod doorgaans altijd fors naar beneden, maar nu blijkbaar niet,
Ik verwacht een zeer snel groeiend aanbod na februari a.s.
Te weinig slagkracht dit.quote:Op zaterdag 17 december 2011 23:30 schreef Bayswater het volgende:
Er verandert in januari niet veel qua wetgeving dus de daling van het aanbod zal dit jaar meevallen in december. Tevens denk ik dat het kabinet pas heel laat bekend gaat maken dat de overdrachtsbelasting niet naar 6 % weer gaat. Daarnaast zit ook de ophoging van de NHG tot 1 juli. Denk juist door deze twee deadlines dat het het eerste half jaar wel mee gaat vallen met de stijging van het aanbod tov afgelopen jaren.
quote:Op dinsdag 20 december 2011 16:06 schreef antfukker het volgende:
[..]
Dat is toch wel een sterke daling in 1 dag. Ik zou weleens willen weten wat de reden ervan is
Ik ben ook benieuwd. Juist omdat het elk jaar rond deze tijd zo is...quote:Op dinsdag 20 december 2011 16:06 schreef antfukker het volgende:
[..]
Dat is toch wel een sterke daling in 1 dag. Ik zou weleens willen weten wat de reden ervan is
is ieder jaar zo, gaat in januari nog wel f door tot 250.000 schat ikquote:Op dinsdag 20 december 2011 16:06 schreef antfukker het volgende:
[..]
Dat is normaal rond december/januari. Makelaars houden verkochte woningen vaak express online om te kunnen laten zien: "Zie je wel, wij verkopen nog". Ook als het transport al heeft plaatsgevonden, blijft een woning regelmatig nog een paar weken online staan onder het kopje 'verkocht'.quote:Op dinsdag 20 december 2011 16:06 schreef antfukker het volgende:
[..]
ik denk dat we wel terugzakken naar de 250.000, is normaal laatste week van t jaarquote:Op donderdag 22 december 2011 12:23 schreef sorcees het volgende:
Lift?
Trillinkje of minimale vibratie rondom het huidige ankerpunt, zeg maar ruis rondom de 255k.
Och, enkele topics terug (zoek zelf maar, ik ben te lui) bleek al dat de koopwoning-fundateller minimaal 35.000 objecten bevat die geen woning zijn. (Bouwkavels, garage's enz. enz.)quote:Op donderdag 22 december 2011 13:33 schreef Goofjansen het volgende:
ik denk dat we wel terugzakken naar de 250.000, is normaal laatste week van t jaar
toch zijn er dit jaar 35.000 bijgekomen, das een hele hoop
Ja er zijn dit jaar alleen maar parkeerplaatsen, bouwkavels en garageboxen bijgekomen. Goed man.quote:Op donderdag 22 december 2011 21:25 schreef Bijvlagenzinvol het volgende:
[..]
Och, enkele topics terug (zoek zelf maar, ik ben te lui) bleek al dat de koopwoning-fundateller minimaal 35.000 objecten bevat die geen woning zijn. (Bouwkavels, garage's enz. enz.)
Dat zeg ik nergens, toch? Maar als jij dat graag wil horen.... ook goed.quote:Op donderdag 22 december 2011 21:29 schreef Terrorizer het volgende:
Ja er zijn dit jaar alleen maar parkeerplaatsen, bouwkavels en garageboxen bijgekomen. Goed man.
35.000 objecten op een totaal van 255.000, dat is slechts 14%quote:Op donderdag 22 december 2011 22:22 schreef Bijvlagenzinvol het volgende:
[..]
Dat zeg ik nergens, toch? Maar als jij dat graag wil horen.... ook goed.
De developers zitten 10 meter van me af, zal het zo even vragenquote:Op dinsdag 20 december 2011 16:15 schreef RemcoDelft het volgende:
[..]
Ik ben ook benieuwd. Juist omdat het elk jaar rond deze tijd zo is...
Daar tegen over staan weer woningen die wel te koop staan maar niet op Funda staan. En de Jaapteller staat op "269.075 koophuizen", terwijl de fundateller "slechts' "255.428 huizen te koop" aan biedt.quote:Op donderdag 22 december 2011 21:25 schreef Bijvlagenzinvol het volgende:
[..]
Och, enkele topics terug (zoek zelf maar, ik ben te lui) bleek al dat de koopwoning-fundateller minimaal 35.000 objecten bevat die geen woning zijn. (Bouwkavels, garage's enz. enz.)
Jaap heeft over algemeen wat meer woningen erop staan omdat ze wat minder goede controle hebben over de data van de verkochte woningen.quote:Op vrijdag 23 december 2011 13:22 schreef droom_econoom8 het volgende:
[..]
Daar tegen over staan weer woningen die wel te koop staan maar niet op Funda staan. En de Jaapteller staat op "269.075 koophuizen", terwijl de fundateller "slechts' "255.428 huizen te koop" aan biedt.
Het is slechts een index. Correcte cijfers levert alleen het CBS, en ik betwijfel of die onderzoek doen naar het aantal woningen dat te koop staat.
Koffiedik kijkenquote:Op vrijdag 23 december 2011 13:34 schreef leolinedance het volgende:
Zal de teller ergens volgend jaar niet ergens stagneren omdat mensen hun huis niet meer kúnnen verkopen, gezien de daling van de huizenprijzen?
Eerder omdat makelaars roepen dat hun portefeuille vol zit, en ze op enig moment alleen nog maar realistische vraagprijzen gaan hanteren.quote:Op vrijdag 23 december 2011 13:34 schreef leolinedance het volgende:
Zal de teller ergens volgend jaar niet ergens stagneren omdat mensen hun huis niet meer kúnnen verkopen, gezien de daling van de huizenprijzen?
Even gevraagt, er was klein probleem met een release waardoor de index niet meer helemaal goed was, kortom niets aan de handquote:Op dinsdag 20 december 2011 16:06 schreef antfukker het volgende:
[..]
Dit was een steiging..quote:
Dit is inderdaad een forse daling, echter na die stijging weer niet zoveel. Ik denk dat we dit jaar net onder de 255k gaan uitkomen.quote:Op woensdag 28 december 2011 09:52 schreef michaelmoore het volgende:
255.303 huizen te koop
Het loopt nu hard terug
Hellup.... ik moet van 'mijn' blok beton aan mijn been afquote:Op woensdag 28 december 2011 22:43 schreef Bankfurt het volgende:
Fundateller 2012:
Jan: 252.000
Feb: 258.000
Mrt: 275.000
Apr: 295.000
Mei: 305.000
Jun: 315.000
Jul: 320.000
Aug: 325:000
Sep: 340.000
Okt: 355.000
Nov: 365.000
Dec: 370.000
op de steiger dan zeker ?quote:
en dan gaat de roverheid de bijtelling nogmaals verhogen, want dat moet van de EU zeggen ze danquote:Op woensdag 28 december 2011 22:43 schreef Bankfurt het volgende:
Fundateller 2012:
Jan: 252.000
Feb: 258.000
Mrt: 275.000
Apr: 295.000
Mei: 305.000
Jun: 315.000
Jul: 320.000
Aug: 325:000
Sep: 340.000
Okt: 355.000
Nov: 365.000
Dec: 370.000
Box 1: zeer waarschijnlijk, ja.quote:Op woensdag 28 december 2011 23:11 schreef michaelmoore het volgende:
[..]
en dan gaat de roverheid de bijtelling nogmaals verhogen, want dat moet van de EU zeggen ze dan
Natuurlijk, anders stapt de PVV uit en krijgen we nieuwe verkiezingen en dat kan het zittende kabinet nu niet hebben.quote:Op woensdag 28 december 2011 23:15 schreef Bankfurt het volgende:
[..]
Met handhaving van de heilige HRA.
Wat, dat SNS liever geen provisies meer aan tussenpersonen betaalt, maar liever de centen in eigen zak houdt omdat klanten de weg naar hun website ook wel weten te vinden?quote:Op vrijdag 30 december 2011 11:35 schreef ikweethetookniet het volgende:
knip
Als dat geen invloed heeft
Hoe eerder 'financieel adviseurs' de gang naar de rechter moeten maken om hun faillissement uitgesproken te horen krijgen, des te beterquote:Op vrijdag 30 december 2011 11:40 schreef Dinosaur_Sr het volgende:
[..]
Wat, dat SNS liever geen provisies meer aan tussenpersonen betaalt, maar liever de centen in eigen zak houdt omdat klanten de weg naar hun website ook wel weten te vinden?
254.613 huizen te koopquote:Op donderdag 29 december 2011 12:43 schreef michaelmoore het volgende:
254.832 huizen te koop
He het trekt weer aan, de prijzen lopen op
Een kleine daling tot nu toe. Ik voorzie een dubbel zo harde stijging eind januari.quote:Op vrijdag 30 december 2011 12:34 schreef antfukker het volgende:
[..]
254.613 huizen te koop
Makelaartjes zijn hard bezig hun administratie aan het verwerken
Doordat de overheden gedwongen worden alsnog de stimuleringsmaatregelen terug te nemen zal er een lawine effect optreden in de prijsvorming. Hadden de overheden niets gedaan om de prijzen op een hoog niveau te houden dan zouden de prijzen ook gedaald zijn maar hadden partijen al reeds maatregelen kunnen nemen om hierop te anticiperen. Nu komt alles in 1 keerquote:Op vrijdag 30 december 2011 14:45 schreef RemcoDelft het volgende:
Dus langzaamaan worden de overheidspogingen om prijzen hoog te houden weer afgebroken. Zoals de NHG nu strenger wordt. Nog beter zou het zijn om de NHG volledig af te schaffen.
Typisch ook dat de Rabobank goedkopere huizen "een slechte prijsontwikkeling" noemt... Eerste levensbehoeften die goedkoper worden is een goede zaak.
Ik denk dat ondertussen iedereen wel doorheeft dat alle "adviezen" van "experts" bij banken, makelaars en DNB slechts bedoeld zijn om mensen te overtuigen een onverstandige aankoop te doen.
Nou ja, er moet gewoon duidelijkheid komen wat er met de HRA gaat gebeuren. Iedereen weet dat handhaving van de huidige situatie 30 jaar lang niet waarschijnlijk is. Beter stappen de partijen over hun eigen belangen heen en wordt er Kamerbreed bepaald hoe de HRA geleidelijk afgebouwd gaat worden.quote:Op vrijdag 30 december 2011 14:53 schreef SeLang het volgende:
Als je de huizenmarkt op gang wilt krijgen moet je de HRA afschaffen. Starters zitten gewoon te wachten op de afschaffing van de HRA, dat is logisch. Waarom je nu over de kop lenen (met aftrek) als je straks veel minder hoeft te lenen voor een huis zonder aftrek?
quote:IMF waarschuwt voor hoge huizenprijzen
Het Internationaal Monetair Fonds (IMF) heeft zijn bezorgdheid geuit over de sterke stijging van de huizenprijzen van de afgelopen jaren. Historisch onderzoek wijst uit dat een lange periode van stijgingen in bijna de helft van de gevallen wordt gevolgd door dalingen van 25 tot 30 procent, aldus het IMF.
Het IMF heeft zijn onderzoek gericht op de ontwikkeling die de huizenmarkt na de Tweede Wereldoorlog in negentien industrielanden heeft doorgemaakt. Het heeft zijn onderzoek gepubliceerd als voorbode op de halfjaarlijkse economische ramingen in de World Economic Outlook van volgend week. Volgens de belangrijkste econoom van het IMF, Kenneth Rogoff, verkeren de Verenigde Staten en Groot-Brittannië in de gevarenzone. De Amerikaanse huizenprijzen zijn sinds 1996 gemiddeld met 28 procent omhooggegaan. De Britse huizen zijn sinds 1994 zelfs 70 procent duurder geworden.
Van een zeepbel die uiteen dreigt te spatten, wil het IMF nog niet spreken, maar de internationale organisatie is er bezorgd over dat de prijzen zelfs zijn blijven stijgen in een periode van economische neergang met dalende aandelenkoersen. In vele gevallen is de stijging zelfs groter dan in periodes waarin kan worden gesproken van een sterk oplevende huizenmarkt. Een ineenstorting van de huizenmarkt kan grote gevolgen hebben. Inzakkende aandelenmarkten waren na de oorlog eens in de dertien jaar te zien, duurden gemiddeld tweeëneenhalf jaar en resulteerden in 4 procent minder groei. Periodes van dalende huizenprijzen waren er minder, maar duurden wel twee keer zo lang en hadden een groter effect op de economie, omdat banken en consumenten in de problemen kwamen.
De laatste keer dat de industrielanden met een lange periode van dalende huizenprijzen werden geconfronteerd, was in de jaren tachtig van de vorige eeuw. De prijzen daalden toen vier jaar achtereen, in totaal met gemiddeld 28,5 procent. Het IMF waarschuwde ook dat de hoge schulden van bedrijven, die zij ten tijde van de hausse van de aandelenmarkten zijn aangegaan, een drukkend effect hebben op het herstel van de economieën in de eurozone en de Verenigde Staten. Volgens Rogoff heeft dit de eurozone vorig jaar 2,5 procent tot 3 procent groei gescheeld en de VS 1 procent. Ook dit jaar zullen de economieën daar nog last van hebben. Het IMF verwacht echter niet dat ze opnieuw in een recessie zullen belanden.
Bron: Woonkrant.nl
Ik ben benieuwd hoe lang de partijen de rechtse retoriek kunnen volhouden als de economie slecht blijft en de huizenprijzen blijven dalen.quote:Op vrijdag 30 december 2011 16:04 schreef sorcees het volgende:
Over de HRA wordt niet gepraat, dat is een breekpunt voor de PVV en dus gebeurd het niet.
Rutte wil zijn periode uitzitten en de werkelijke problemen voor zich uit schuiven.
Balkenellende had al duidelijkheid moeten verschaffen hoe de HRA afgebouwd diende te worden.
Nu zijn we meer dan 10 jaar verder en geen stap opgeschoten.
Partij politiek = korte termijn politiek.
De rechtse partijen zullen net als de linkse partijen moeten hervormen, als onze politieke partijen daartoe niet in staat zullen blijken te zijn dan ziet het er niet best uit, ongeacht of er een rechtse of linkse wind waait.quote:Op vrijdag 30 december 2011 17:05 schreef skrn het volgende:
[..]
Ik ben benieuwd hoe lang de partijen de rechtse retoriek kunnen volhouden als de economie slecht blijft en de huizenprijzen blijven dalen.
Indien de rente weer stijgt naar 12 a 13% zoals toen, zou dat zomaar weer kunnen gebeuren. Vooralsnog ik verwacht ik geen excessief stijgende rente.quote:Op vrijdag 30 december 2011 16:21 schreef SeLang het volgende:
Uit april 2003:
[...]
De laatste keer dat de industrielanden met een lange periode van dalende huizenprijzen werden geconfronteerd, was in de jaren tachtig van de vorige eeuw. De prijzen daalden toen vier jaar achtereen, in totaal met gemiddeld 28,5 procent.
Mijn schatting voor de stijging in 2012 ( Fundateller #21: Vanaf de 255k met open einde ) blijft staan:quote:Ik doe een gooi: ik verwacht dan 258.540 huizen te koop op Funda.
Dat brengt me op 304.000 huizen te koop eind 2012.quote:Uitgaande van een exponentiele toename van deze stijging kom ik op 50k stijging volgend jaar.
Hangt er van af; de hypotheekrente in Italie en Spanje 10-jrs is al boven de 9%.quote:Op zaterdag 31 december 2011 18:12 schreef Bijvlagenzinvol het volgende:
[..]
Indien de rente weer stijgt naar 12 a 13% zoals toen, zou dat zomaar weer kunnen gebeuren. Vooralsnog ik verwacht ik geen excessief stijgende rente.
Maar waarom zou de euro nou vallen?quote:Op maandag 2 januari 2012 23:15 schreef Bankfurt het volgende:
Als de Euro valt, betekent dat een giga-inflatie (ook in Nederland) van meer dan 10%, en dat betekent een hypotheekrente 10jrs van meer dan 12-13% !!
Wat je er in deze prachtige rekensommetjes altijd vergeet bij te vertellen is wat er gebeurt als we de Euro niet laten vallen. Dan betalen we ons dus elke 3 maanden (of zoiets) blauw aan de volgende bailout van Griekenland, en straks de rest van het varken.quote:Op maandag 2 januari 2012 23:15 schreef Bankfurt het volgende:
[..]
Hangt er van af; de hypotheekrente in Italie en Spanje 10-jrs is al boven de 9%.
Als de Euro valt, betekent dat een giga-inflatie (ook in Nederland) van meer dan 10%, en dat betekent een hypotheekrente 10jrs van meer dan 12-13% !!
Het lijkt me gewoon de dip in december, die je ook in 2011 en 2010 ziet.quote:Op dinsdag 3 januari 2012 11:06 schreef Goofjansen het volgende:
252.950 huizen te koop
het gaat weer goed
[ afbeelding ]
In de boeken is het helemaal niet kwijt maar levert het rendement op. Dat kan natuurlijk elk moment veranderen maar voorlopig is het in elk geval boekhoudkundig makkelijk te verwerken.quote:Op dinsdag 3 januari 2012 10:50 schreef Blandigan het volgende:
[..]
Wat je er in deze prachtige rekensommetjes altijd vergeet bij te vertellen is wat er gebeurt als we de Euro niet laten vallen. Dan betalen we ons dus elke 3 maanden (of zoiets) blauw aan de volgende bailout van Griekenland, en straks de rest van het varken.
De score tot nu toe is pak-um-beet 4 miljard euro aan Griekenland en 13 miljard aan het IMF wat ook weer die kant op gaat (en naar Italie). We zijn dus al 17 miljard euro lichter, met nog geen spoortje van een oplossing.
17 miljard is ongeveer het bedrag dat we, aldus Rutte, moeten bezuinigen in 4 jaar tijd, maar dat we als het om Europa gaat op mirakuleuze wijze ineens zo kunnen overmaken.
Je dacht toch niet dat Nederland bij een val van de euro die miljarden op zak zou houden om er dan nog evenveel boterhammetjes van te kunnen kopen als ze vandaag de dag nog waard lijken hè?quote:Op dinsdag 3 januari 2012 10:50 schreef Blandigan het volgende:
[..]
Wat je er in deze prachtige rekensommetjes altijd vergeet bij te vertellen is wat er gebeurt als we de Euro niet laten vallen. Dan betalen we ons dus elke 3 maanden (of zoiets) blauw aan de volgende bailout van Griekenland, en straks de rest van het varken.
De score tot nu toe is pak-um-beet 4 miljard euro aan Griekenland en 13 miljard aan het IMF wat ook weer die kant op gaat (en naar Italie). We zijn dus al 17 miljard euro lichter, met nog geen spoortje van een oplossing.
17 miljard is ongeveer het bedrag dat we, aldus Rutte, moeten bezuinigen in 4 jaar tijd, maar dat we als het om Europa gaat op mirakuleuze wijze ineens zo kunnen overmaken.
Je bent die 30 miljard in de beerput van Fortis/ABN AMRO en de 150 miljard aan verliezen aan pensioenbeleggingen o.a. ABP (dus minder belastinginkomsten) vergeten, daar komt nog waardedaling van woningen a 100 miljard, en kantoren a 50 miljard bij.quote:Op dinsdag 3 januari 2012 10:50 schreef Blandigan het volgende:
[..]
Dat is een grotere daling dan ooit:quote:Op woensdag 4 januari 2012 08:04 schreef Resistor het volgende:
Januari-opruiming is begonnen. In 2 dagen er 11.626 huizen er af
Snel! Snel! In minder dan twee maanden ze ze allemaal uitverkocht!quote:Op woensdag 4 januari 2012 08:04 schreef Resistor het volgende:
quote:Op woensdag 4 januari 2012 08:04 schreef Resistor het volgende:
Hier staan ook huizen nog te koop, maar staan niet meer op Funda, wat raarquote:Op woensdag 4 januari 2012 08:45 schreef Dinosaur_Sr het volgende:
[..]
Snel! Snel! In minder dan twee maanden ze ze allemaal uitverkocht!
zal wel een spider foutje zijn, neem ik aan
/edit/ even getest, ik ben inderdaad panden van niet NVM makelaars die eerder wel gespiderd werden kwijt.....
Ik heb wat huizen gevonden die er nu 'eindelijk' af zijn, nadat ze al meer dan een jaar geleden verkocht waren. Ik denk dat ze wat scriptjes aan het draaien zijn om de database op te schonen.quote:Op woensdag 4 januari 2012 09:23 schreef BertV het volgende:
Vreemde daling.
Het huis van mijn zwager is eraf... bij een niet NVM makelaar.
Zijn huis stond voorheen al "half apart" om die reden.
edit: Het gaat om een niet verkocht huis dus.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |