Ja maar dit is in Best (quote:
Ligt best (quote:Op donderdag 15 december 2011 12:58 schreef eleusis het volgende:
[..]
Ja maar dit is in Best ()
Desondanks, over een paar jaartjes wil ik best wel afzakken naar een durp...
Hopen op een instorting van de huizenmarkt t.b.v. persoonlijk gewin?quote:Op donderdag 15 december 2011 12:44 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Ik wil over een jaar een huis gaan kopen.
Kijk... een paar jaar geleden werd je als sukkel weggezet als je niet mee deed met het huizenmarkt piramidespel. Het gevolg? Nu word je weggezet als lijkenpikker... omdat je profiteert van andermans ellende... Fijn... dat er zoveel affectie is voor mensen die hun boerenverstand gebruiken en zich niet met de kudde schapen laat meevoerenquote:Op donderdag 15 december 2011 14:18 schreef sorcees het volgende:
[..]
Hopen op een instorting van de huizenmarkt t.b.v. persoonlijk gewin?
Gelukkig is dit dan ook maar een persoonlijke mening.
Ja sorry, je moet in deze wereld soms nu eenmaal egoïstisch zijn. Laat mij ook eens geluk hebben, heb er hard genoeg voor gewerkt al die jaren. Heb niet met de kudde meegelopen. Werd voor gek verklaard met in mijn studententoko blijven zitten en daarna een huurhuisje..quote:Op donderdag 15 december 2011 14:18 schreef sorcees het volgende:
[..]
Hopen op een instorting van de huizenmarkt t.b.v. persoonlijk gewin?
Gelukkig is dit dan ook maar een persoonlijke mening.
True.quote:Op donderdag 15 december 2011 14:49 schreef ComplexConjugate het volgende:
[..]
Kijk... een paar jaar geleden werd je als sukkel weggezet als je niet mee deed met het huizenmarkt piramidespel. Het gevolg? Nu word je weggezet als lijkenpikker... omdat je profiteert van andermans ellende... Fijn... dat er zoveel affectie is voor mensen die hun boerenverstand gebruiken en zich niet met de kudde schapen laat meevoeren
Hoe waardeer je deze bijdrage aan het forum t.b.v. algemeen nut en interesse?quote:Op donderdag 15 december 2011 16:03 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Ja sorry, je moet in deze wereld soms nu eenmaal egoïstisch zijn. Laat mij ook eens geluk hebben, heb er hard genoeg voor gewerkt al die jaren. Heb niet met de kudde meegelopen. Werd voor gek verklaard met in mijn studententoko blijven zitten en daarna een huurhuisje..
Er zijn hier wel meer mensen die hun mening geven. Dat het niet in jouw straatje is kan ik niet helpen. Ik heb lang genoeg met weinig moeten doen. Nu heb ik een goede baan en kansenquote:Op donderdag 15 december 2011 16:47 schreef sorcees het volgende:
[..]
Hoe waardeer je deze bijdrage aan het forum t.b.v. algemeen nut en interesse?
Typisch gevalletje dreigende executieverkoop waar het waarschijnlijk nog minder gaat opleveren.quote:Op maandag 12 december 2011 09:25 schreef leolinedance het volgende:
Hoop dat deze nog even te koop blijft staan en nog wat in prijs daalt. Van 375k naar 319k natuurlijk al lekker maar het kan altijd beter
http://www.funda.nl/koop/best/huis-83504256-hinkelbrits-35
Het is dat ik nog ruim een half jaar (bijna een jaar) aan mijn appartement vast zit, anders zou ik gaan kijken. Doe ik trouwens over een paar maanden toch wel als het nog te koop staat.quote:Op donderdag 15 december 2011 19:48 schreef Bayswater het volgende:
[..]
Typisch gevalletje dreigende executieverkoop waar het waarschijnlijk nog minder gaat opleveren.
Dat weet ik niet. Het kan ook zijn dat ze een forse verlaging in de vraagprijs als markettingtruc gebruiken.quote:Op donderdag 15 december 2011 19:48 schreef Bayswater het volgende:
[..]
Typisch gevalletje dreigende executieverkoop waar het waarschijnlijk nog minder gaat opleveren.
Staat ook heel erg dicht aan de A2, zowiezo even tijdens de spits gaan kijken/luisteren.quote:Op donderdag 15 december 2011 21:29 schreef droom_econoom8 het volgende:
[..]
Dat weet ik niet. Het kan ook zijn dat ze een forse verlaging in de vraagprijs als markettingtruc gebruiken.
Het ziet er leuk uit met al dat groen, maar het is geen vrijstaande wonen en het ding heeft maar 3 slaapkamers. En het staat in het oosten van Brabant waar krimp optreedt.
Kan ook, zou je moeten weten hoe representatief de eerste vraagprijs was. Normaalgesproken zak je niet zoveel binnen twee maanden.quote:Op donderdag 15 december 2011 21:29 schreef droom_econoom8 het volgende:
[..]
Dat weet ik niet. Het kan ook zijn dat ze een forse verlaging in de vraagprijs als markettingtruc gebruiken.
algemeen nut zeker, er zijn wel meer mensen die in dezelfde situatie zitten, en zich hiermee kunnen vergelijken, en steun aan hebben.quote:Op donderdag 15 december 2011 16:47 schreef sorcees het volgende:
[..]
Hoe waardeer je deze bijdrage aan het forum t.b.v. algemeen nut en interesse?
In december/januari gaat het aanbod doorgaans altijd fors naar beneden, maar nu blijkbaar niet,quote:
Ik ken die buurt, daar heb je écht geen last van. Het is er te ver vandaan en er staan nog heel veel andere huizen tussen dit huis en de A2. En een geluidswal/dijk.quote:Op vrijdag 16 december 2011 09:08 schreef sorcees het volgende:
[..]
Staat ook heel erg dicht aan de A2, zowiezo even tijdens de spits gaan kijken/luisteren.
256.061 huizen te koopquote:Op zaterdag 17 december 2011 23:15 schreef Bankfurt het volgende:
[..]
In december/januari gaat het aanbod doorgaans altijd fors naar beneden, maar nu blijkbaar niet,
Ik verwacht een zeer snel groeiend aanbod na februari a.s.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |