SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Suikoden heerst
laputaquote:
quote:en
[ afbeelding ]mwha...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.mentions en alerts staan uit, pm/dm mij
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op woensdag 20 november 2013 16:56 schreef SosuaCafe het volgende:
Bob is gewoon noord korea. Keihard schreeuwen en herrie maken op het grensgebied om de vijand gek te maken.
quote:Op vrijdag 2 december 2011 21:50 schreef bobbernaut het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Winnaar KLB verkiezingen 2012.
quote:
Das discriminasie tegen poten.quote:Op vrijdag 2 december 2011 22:53 schreef Mordecai het volgende:
Wil niet zeiken, maar die geblokte poten vind ik wat minder
Klopt, misschien iets te dik?quote:Op vrijdag 2 december 2011 22:53 schreef Mordecai het volgende:
Wil niet zeiken, maar die geblokte poten vind ik wat minder
Of gewoon op de hoek een rij slabs, verder gewoon stone bricks.quote:Op zaterdag 3 december 2011 00:09 schreef maurisioo het volgende:
[..]
Klopt, misschien iets te dik?
Verder mooi hoor
Ik werk bij de bakker :/quote:
En een nieuw project. Maar hij blijft evengoed werken aan mc. Gewoon niet als lead.quote:Op zaterdag 3 december 2011 09:57 schreef Berend. het volgende:
Naja Notch stopt er ook denk ik door omdat die bezig gaat zijn met die nieuwe Mojang game.. Scrolls ofzo?
Tuttut.quote:
hahaquote:Op zaterdag 3 december 2011 11:06 schreef SosuaCafe het volgende:
[..]
Tuttut.
Wordt gewoon minecraft hd.
Ik snap hem niet, waarom zo maken?quote:Op zaterdag 3 december 2011 11:58 schreef maurisioo het volgende:
weet iemand hoe ik deze deur zo open krijg?
[ link | afbeelding ]
Even voor de duidelijkheid, zo moet hij worden:
[ link | afbeelding ]
Dan blijft de deur open als hij eenmaal geactiveerd isquote:Op zaterdag 3 december 2011 12:03 schreef Mordecai het volgende:
[..]
Ik snap hem niet, waarom zo maken?
NOR gate ertussen rammen.quote:Op zaterdag 3 december 2011 12:04 schreef maurisioo het volgende:
[..]
Dan blijft de deur open als hij eenmaal geactiveerd is
graagedaanquote:Op zaterdag 3 december 2011 12:24 schreef maurisioo het volgende:
[..]
ah het is al gelukt
maar iig bedankt
Ach ik vind sandstone niet heel erg mooi, en sowieso is slopen het vals spelen. Als mensen toch zo graag de gameplay willen verpesten is dat niet mijn probleem.quote:Op zaterdag 3 december 2011 12:59 schreef Jajong het volgende:
Tip: Maak het uit sandstone oid. Dat ziet er beter uit, plus kan niet gemined worden voor tools.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |