Schuld van de moslims, die komen namelijk overdag teveel in het winkelcentrum.quote:Op zondag 4 december 2011 00:55 schreef rubbereend het volgende:
vindt de PVV in Limburg er al wat van?
er zitten winkels boven die parkeergarage als ik het goed begrijp.... dus als het inzakt gaan die ook. Want dacht je van veel winkels waarvoor december een hele belangrijke maand is.....quote:Op zondag 4 december 2011 01:13 schreef Kinga het volgende:
Als dat parkeerdek in elkaar zakt, blijven al die andere winkels ook dicht neem ik aan...? God, als die carnavalswinkel dicht blijft, zijn ze mooi het haasje. Die halen hun inkomsten binnen voornamelijk in januari en februari.
Ja, sorry als limburger denk je daaraan he
Hey, wat apart. Wij hebben ook de betonconstructie en het materiaal beoordeeld en zijn tot de conclusie gekomen dat het 100% in orde was en dat de oorzaak bij de bedding gezocht moet worden.quote:Op vrijdag 2 december 2011 13:06 schreef StormS.A het volgende:
Werk zelf bij SGS Intron en wij doen keuringen uitvoeren bij ons in het archief is een document van al reeds 10jaar geleden waar wij een keuring hebben uitgevoerd op het beton van het loon in Heerlen.
Waarbij mij collega destijds al aantoonde dat het beton gerepareerd moest worden hier is tot op heden geen gehoor aangegeven nu komen ze wel voor te vragen voor een oplossing.
Volgens mij liggen er niet echt veel winkels boven, maar meer ernaast. Het gebied waar ik eind augustus scheve kolommen gezien heb, liggen geen winkels boven maar een parkeerdek bij de hoofdingang.quote:Op zondag 4 december 2011 01:15 schreef rubbereend het volgende:
[..]
er zitten winkels boven die parkeergarage als ik het goed begrijp.... dus als het inzakt gaan die ook. Want dacht je van veel winkels waarvoor december een hele belangrijke maand is.....
okequote:Op zondag 4 december 2011 01:24 schreef Ixnay het volgende:
[..]
Volgens mij liggen er niet echt veel winkels boven, maar meer ernaast. Het gebied waar ik eind augustus scheve kolommen gezien heb, liggen geen winkels boven maar een parkeerdek bij de hoofdingang.
Wie zijn wij ?quote:Op zondag 4 december 2011 01:20 schreef Ixnay het volgende:
[..]
Hey, wat apart. Wij hebben ook de betonconstructie en het materiaal beoordeeld en zijn tot de conclusie gekomen dat het 100% in orde was en dat de oorzaak bij de bedding gezocht moet worden.
Ah, thanks.quote:Op zondag 4 december 2011 01:42 schreef Kwaliteit het volgende:
hij hangt er nog, enkel uitgezet denk ik
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 4 december 2011 01:24 schreef Ixnay het volgende:
[..]
Volgens mij liggen er niet echt veel winkels boven, maar meer ernaast. Het gebied waar ik eind augustus scheve kolommen gezien heb, liggen geen winkels boven maar een parkeerdek bij de hoofdingang.
er ligt dus in ieder geval één winkel bovenquote:De verzakking van winkelcentrum 't Loon in Heerlen is begonnen. Zaterdagmiddag is een kolom in het onveilige deel van het complex losgeslagen en is een gat van ongeveer vijf meter doorsnede en een halve meter diep ontstaan. De vloer in kledingzaak Promiss is als gevolg hiervan omhooggekomen, meldt de gemeente Heerlen zaterdag.
Het gebouw bestaat uit meerdere compartimenten. Ieder deel kan zichzelf dragen en heeft eigen stabiliteit en blijft in evenwicht als je een ander bouwdeel weghaalt.quote:Op zondag 4 december 2011 01:01 schreef rubbereend het volgende:
maar als het zo wankel is dan kunnen ze het toch nauwelijks slopen? Als ze beginnen met aan het gebouw te trekken en te slopen dan komt alles toch in trilling/beweging en dan gaat ie neem ik aan?
quote:
quote:bvdboom Bart van der Boom
maar gelukkig hoort dat gewoon rond dit tijdstip#Heerlen #loon
3 minutes ago
Bart van der Boom
bvdboom Bart van der Boom
en toen gingen ineens de Neonletters uit van winkelcentrum 't loon #Heerlen #loon
thanks!quote:Op zondag 4 december 2011 01:54 schreef Perico het volgende:
Ow, hier 1 pagina die alles in de gaten houdt, qua live cams, foto's en tweets.. heel handig in 1 oogopslag:
http://www.greenhood.nl/Heerlen
quote:Op zondag 4 december 2011 01:47 schreef rubbereend het volgende:
[..]
[..]
er ligt dus in ieder geval één winkel boven
Toch berichten dat deze woontoren W, de Homerusflat, vanavond 0,3 cm minstens al verzakt is, wat ook een time lapse van de webcambeelden schijnt te staven. Mocht daar iets mee gebeuren ongecontroleerd, is de schade niet te overzien.quote:Op zondag 4 december 2011 02:03 schreef Ixnay het volgende:
[ afbeelding ]
Die woontoren W ligt op een veilige afstand van het probleemgebied.
mwah, webcambeelden kunnen door het minste of geringste verspringenquote:Op zondag 4 december 2011 02:11 schreef Perico het volgende:
[..]
Toch berichten dat deze woontoren W, de Homerusflat, vanavond 0,3 cm minstens al verzakt is, wat ook een time lapse van de webcambeelden schijnt te staven. Mocht daar iets mee gebeuren ongecontroleerd, is de schade niet te overzien.
quote:Klaas20111 Sint Klaas
@
@3dstructures Flat in beweging, of toevallig de camera die verschuift? Het niet-parkeren-kruis (onder) beweegt namelijk ook. #tloon #heerlen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |