Mijnbouwquote:Op vrijdag 2 december 2011 21:56 schreef MakkieR het volgende:
Heerlen stort in? heb ik iets gemist ofzo? een aardbeving, overstroming of tornado?
Is nog neits over bekend.quote:Op vrijdag 2 december 2011 22:50 schreef powah87 het volgende:
Nog niet zeker natuurlijk. Maar wat mijn vraag zou zijn is, wanneer kunnen de rest van de winkels weer open?
Die geluiden hoor je wel vaker, maar 't Loon is daarentegen een winkelcentrum dat al jarenlang goed loopt, in tegenstelling tot het centrum...quote:Ik hoop eigenlijk toch dat het helemaal tegen de vlakte gaat. Het is een drama voor de winkeliers, maar tegelijkertijd is het probleem dat het Loon een aardig stuk van de rest van het centrum ligt. De stad zal er op vooruit gaan als die planologische misser uit de jaren 60 rechtgezet wordt.
quote:Op vrijdag 2 december 2011 18:50 schreef droom_econoom8 het volgende:
Voor de liefhebbers van mooie filmpjes van instorttende gebouwen uit die omgeving:
Dat ging trouwens ook niet helemaal goed nie. Ga naar 5 minuten en 40 seconden als je weinig tijd hebt.
Jah, toevallig ken ik een docent die in die flat woont. Zag op z'n Facebook dat ze vannacht rond 3 uur toch allemaal hun huis moesten verlaten. Ze krijgen wel plek aangeboden van de gemeente maar de meeste mensen gaan liever bij familie slapen. Niet zo gek natuurlijk.quote:Op zaterdag 3 december 2011 08:57 schreef Zemi77 het volgende:
Flats inderdaad ontruimd en ze zijn bang voor asbest dus ze zullen snel gaan slopen denk ik (hoop ik).
Ik denk dat de grote boosdoener het mijnwater project in Heerlen is. Vanuit Heerlerheide strekt dit zich uit over een afstand van 8 kilometer en raakt met gemak hartje Heerlen.quote:Op zaterdag 3 december 2011 10:08 schreef N.I.M.B.Y. het volgende:
Ik kom niet uit die regio maar;
http://www.kei-centrum.nl(...)=project&item_id=412
Kloten met grondwater kan wel degelijk verzakkingen veroorzaken.
[ afbeelding ]
Dat zou het verschil niet mogen maken normaal gesproken. Hier in de buurt is pas een riool vervangen in een historisch straatje (met slechtere bouwkwaliteit dus) en zelfs daar zijn eigenlijk nauwelijks verzakkingen geconstateerd. Dan mag een steviger gebouwd betonnen gebouw geen serieuze problemen hebben met zoiets.quote:Op zaterdag 3 december 2011 10:43 schreef deaarde het volgende:
2 weken geleden hebben ze de grote weg net naast het gebouw helemaal opgegraven en vernieuwd.
Misschien dat het daar ook wel wat mee te maken heeft
Dat kan ze wel de kop kosten zeker als je een winkel hebt die het moet hebben van de feestmaand.quote:Op zaterdag 3 december 2011 11:49 schreef du_ke het volgende:
Voor die winkeliers is het een gigantisch drama inderdaad. Die kunnen vermoedelijk fluiten naar hun centen en voor een aantal zal dit wel de nekslag betekenen.
Is daarbij toen niet dat politiebureau per ongeluk meegesloopt?quote:Op vrijdag 2 december 2011 18:50 schreef droom_econoom8 het volgende:
Voor de liefhebbers van mooie filmpjes van instorttende gebouwen uit die omgeving:
Dat ging trouwens ook niet helemaal goed nie. Ga naar 5 minuten en 40 seconden als je weinig tijd hebt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |