quote:Op vrijdag 2 december 2011 11:13 schreef Sharana_LV het volgende:
hoeveel is de naked 2 en wiewatwaar t beste te kopen?
Bwhehehehe, goeden cadeauquote:Op vrijdag 2 december 2011 11:14 schreef PriemGirl het volgende:
Leuken cadeau gekregen van een klant
Manchetknopenen bedankt...
50 dollar en momenteel uitverkochtquote:Op vrijdag 2 december 2011 11:13 schreef Sharana_LV het volgende:
hoeveel is de naked 2 en wiewatwaar t beste te kopen?
quote:Op vrijdag 2 december 2011 11:15 schreef Lindytje het volgende:
[..]
50 dollar en momenteel uitverkocht
Kennis van me ging dessert maken, moest ook roomkaas doorheen, had hij Boursin gehaald (met kruiden en knoflook dus...) want 'dat was toch roomkaas?'quote:Op vrijdag 2 december 2011 11:17 schreef Loqi het volgende:
![]()
vind het raar dat er roomkaas door de oreo noms moet...'je doet toch geen kaas bij chocola?'
Er gaat een wereld voor hem open nu ik hem leer dat roomkaas de basis is voor bijna elk desert
huuuuquote:Op vrijdag 2 december 2011 11:24 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Kennis van me ging dessert maken, moest ook roomkaas doorheen, had hij Boursin gehaald (met kruiden en knoflook dus...) want 'dat was toch roomkaas?'
En gewoon doodleuk erdoor gedaan, dus iedereen daar tijdens het kerstdinertoetje half over zijn nek
Veel plezierquote:Op vrijdag 2 december 2011 11:23 schreef Nagelschaartje het volgende:
Ik ga richting mijn vader en daarna door de auto halen! EINZ!
Volgende keer dat jullie me zien heb ik een auto!![]()
![]()
![]()
Ja, en dan ook nog alles wat ik de vorige keer zei tegen me gebruikenquote:Op vrijdag 2 december 2011 11:37 schreef Sharana_LV het volgende:
Mannen zijn zeikerds als ze ziek zijn, 2 kuchjes en ze liggen op bed en ze moeten kippensoep en ze zijn zooooo zielig
mannenquote:Op vrijdag 2 december 2011 11:38 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Ja, en dan ook nog alles wat ik de vorige keer zei tegen me gebruiken. Toen was ik pissig qwant hij was ziek, ging toch bier drinken bij een vriend en kon vervolgens niet mee naar een verjaardag van een vriendin van mij. DUS gaat 'ie nu maar helemaal niks meer doen ""want ik moest toch rustig aan doen?" AAAARGHHHH
Very nice!quote:Op vrijdag 2 december 2011 11:57 schreef Stormqueen het volgende:
ging goed ja! Geen bonus, want ik werk hier nog niet lang genoeg, maar gezien mijn arbeidsverleden ben ik al heel blij met dezen veer in mijn poepgat
Niiiice !quote:Op vrijdag 2 december 2011 11:57 schreef Stormqueen het volgende:
ging goed ja! Geen bonus, want ik werk hier nog niet lang genoeg, maar gezien mijn arbeidsverleden ben ik al heel blij met dezen veer in mijn poepgat
Werd wel eens tijdquote:Op vrijdag 2 december 2011 11:58 schreef Stormqueen het volgende:
eindelijk erkenning na al die jaren te zijn afgebitcht
Go Skjoe!quote:Op vrijdag 2 december 2011 12:01 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Niiiice !
[..]
Werd wel eens tijd![]()
Good busy !
Ik kreeg vanmorgen trouwens ook een veer in mijnen poeperd... Of zoals mijn baas het zei: "Als het kon; stopte ik er een hele kip in"
Helaas deed mijn levendigen fantasie dit niet als iets positiefs zien
goeden reden om het niet te snappenquote:Op vrijdag 2 december 2011 11:12 schreef Loqi het volgende:
[..]
edit: oh lol, post 111
ik kreeg net reclame in de bus toen jij dat posttedus ik snapte t niet
quote:Op vrijdag 2 december 2011 11:58 schreef Stormqueen het volgende:
eindelijk erkenning na al die jaren te zijn afgebitcht
That reminds me...wanneer zouden mijn Beetlejuices komen?quote:Op vrijdag 2 december 2011 12:05 schreef Stormqueen het volgende:
@ priembaas
@ orbeatle
@ boursintoetje
Zeau, bijgelezen!
ik denk morgen of dinsdag.quote:Op vrijdag 2 december 2011 12:08 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
That reminds me...wanneer zouden mijn Beetlejuices komen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |