mietjequote:Op vrijdag 2 december 2011 10:31 schreef Nagelschaartje het volgende:
Jeej Ipad! Geen Spees-drama meer![]()
Het was vandaag dus wel gaatje dichten, dus ik zit nu met een scheve bek.
Maar: comfortfood![]()
En over 1,5 uur heb ik een auto
quote:Op vrijdag 2 december 2011 10:37 schreef Stormqueen het volgende:
oh god, nu begint mijn collega er over dat ze een tablet wil
WHEN WILL THE HURTING STOP????
Doe maar, anders vallen we in een gatquote:Op vrijdag 2 december 2011 10:46 schreef Loqi het volgende:
[..]zal ik Space dr taak overnemen en weer over de poesjes beginnen totdat ze er morgen zijn?
I iz mietjequote:
Meer uren draaien = meer money = meer falen!quote:Op vrijdag 2 december 2011 10:51 schreef Lindytje het volgende:
Ohai!
Vandaag eerste dagje werken bij de stationsfrietboer
Kreeg net al een sms of ik tot 8u kon, want er was iemand ziek, dus dan kon ik meteen op volle kracht mee draaien... uhm... oké?
Me haz a little scared
och, friet bakken, gaat hendig!quote:Op vrijdag 2 december 2011 10:51 schreef Lindytje het volgende:
Ohai!
Vandaag eerste dagje werken bij de stationsfrietboer
Kreeg net al een sms of ik tot 8u kon, want er was iemand ziek, dus dan kon ik meteen op volle kracht mee draaien... uhm... oké?
Me haz a little scared
Ze komen ze brengen, rond de middag ergensquote:
quote:Op vrijdag 2 december 2011 10:53 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Fixed voor wanneer ze met UPS komen
Ja, ik kan ook wel friet bakken, daar ben ik niet zo bang voorquote:Op vrijdag 2 december 2011 10:53 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
och, friet bakken, gaat hendig!
succes!
kassa, boze pubers etc. Snap ik welquote:Op vrijdag 2 december 2011 10:54 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Ja, ik kan ook wel friet bakken, daar ben ik niet zo bang voor
Meer de dingen er omheen
Jaaaaquote:
thuisbezorgd nog wel, helemaal luxen!quote:Op vrijdag 2 december 2011 10:54 schreef Loqi het volgende:
[..]
Ze komen ze brengen, rond de middag ergens
Dat jaquote:Op vrijdag 2 december 2011 10:55 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
kassa, boze pubers etc. Snap ik wel
Jawel, kun je ze na doenquote:Op vrijdag 2 december 2011 10:56 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Jaaaa
Ik heb net een compilatie van Russische verkeersfaals zitten kijken, dat is zeker niet handig vlak voordat je voor het eerst in je eentje de weg op gaat?
quote:Op vrijdag 2 december 2011 10:56 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
thuisbezorgd nog wel, helemaal luxen!
Alles klaar? Krabpaal staat? Hamster op de kast?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |