Niet alleen je mamaquote:Op vrijdag 2 december 2011 09:31 schreef SpaceInvaders het volgende:
Mijn mama zal zo blij zijn dat ze vanavond geen chaggo spees aantreft![]()
quote:Op vrijdag 2 december 2011 10:00 schreef Diconnected het volgende:
Oh en en en en ik heb een date dinsdag
Om eerlijk tr zijn niet, omdat de euvels telkens weer veranderen zodra er een update op gedraaid wordt. Eerst was er bijv. het probleem van het opslaan an contacen, nu is het weer het opnemen en in het begin was het dat verhaal van die pincode niet in kunnen voeren. Het verplaatst zich naar gelang de software nieuwer wordt, dus ik heb eigenlijk mijn conclusie al getrokken dat het aan de software ligtquote:Op vrijdag 2 december 2011 10:04 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
Ik heb al die dingen niet met mijn Galaxy S. Ik neem aan dat je er al es iemand naar hebt laten kijken? Klinkt als een maandagochtend foon...
Wacht, anijs?quote:Op vrijdag 2 december 2011 10:13 schreef Incantrix het volgende:
[..]
Om eerlijk tr zijn niet, omdat de euvels telkens weer veranderen zodra er een update op gedraaid wordt. Eerst was er bijv. het probleem van het opslaan an contacen, nu is het weer het opnemen en in het begin was het dat verhaal van die pincode niet in kunnen voeren. Het verplaatst zich naar gelang de software nieuwer wordt, dus ik heb eigenlijk mijn conclusie al getrokken dat het aan de software ligtde enige constante zijn eigenlijk de vastlopers en de klacht dat 'ie niet goed aanwil, maar dáár heb ik toevallig wel weer meer mensen over gegoord. Maar je hebt wel gelijk, misschien moet ik 'm gewoon eens wegbrengen, ik zal straks als ik toch in de stad ben de t-mobilewinkel wel eens inlopen.
Ben wel benieuwd of ze 'm überhaupt willen repareren, de binnenkant bij de batterij ruikt op de één of andere manier naar anijs, echt heel erg ook, geen idee hoe het komt. Ze zullen dus wel zeggen dat het mijn eigen schuld is, schat ik zo
Bizar he? Ik ga ervan uit dat er iets eten-achtigs in mijn tas of zak stuk is gegaan met telefoon ernaast, maar ik lust dus geen anijs, dus ik ben eigenlijk wel benieuwd wat dat in vredesnaam kan zijnquote:
Hier blaast ook de ene na de andere kliko zich alweer op, dus het zal wel vuurwerk-shizzle geweest zijn dan..quote:Op vrijdag 2 december 2011 10:14 schreef Puckzzz het volgende:
3x raden wie er vannacht om half 3 rechtop in bed zat
http://www.112brabantnieu(...)&start_from=&ucat=1&
quote:Op vrijdag 2 december 2011 10:25 schreef Stormqueen het volgende:
volgens mij heb ik ook nog ergens een slof astronauten liggen
Pas je op dat het iet dat batterijzuurtroep is wat erin zit wat vrij komt?quote:Op vrijdag 2 december 2011 10:13 schreef Incantrix het volgende:
[..]
Om eerlijk tr zijn niet, omdat de euvels telkens weer veranderen zodra er een update op gedraaid wordt. Eerst was er bijv. het probleem van het opslaan an contacen, nu is het weer het opnemen en in het begin was het dat verhaal van die pincode niet in kunnen voeren. Het verplaatst zich naar gelang de software nieuwer wordt, dus ik heb eigenlijk mijn conclusie al getrokken dat het aan de software ligtde enige constante zijn eigenlijk de vastlopers en de klacht dat 'ie niet goed aanwil, maar dáár heb ik toevallig wel weer meer mensen over gegoord. Maar je hebt wel gelijk, misschien moet ik 'm gewoon eens wegbrengen, ik zal straks als ik toch in de stad ben de t-mobilewinkel wel eens inlopen.
Ben wel benieuwd of ze 'm überhaupt willen repareren, de binnenkant bij de batterij ruikt op de één of andere manier naar anijs, echt heel erg ook, geen idee hoe het komt. Ze zullen dus wel zeggen dat het mijn eigen schuld is, schat ik zo
Oh, neuh, het zit aan de andere kant van de telefoon als waar de batterij zit. Maar thnx voor de tipquote:Op vrijdag 2 december 2011 10:26 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Pas je op dat het iet dat batterijzuurtroep is wat erin zit wat vrij komt?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |