SPOILER: AlgemeenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: TrainingsmethodenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: OefeningenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Een goed trainingsschema bestaat voor een groot gedeelte uit de grote compound oefeningen zoals squats, deadlifts, bench press, overhead presses, bent over rows etc. De rest van je trainingsschema kan je opvullen met andere (zoals isolatie) oefeningen.SPOILER: VoedingOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: RustOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: SupplementatieOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Vitamines en mineralenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: SteroidenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Handige en informatieve linkjesOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Tot SlotOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: FAQOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Ter afsluiting nog een aantal foto's van de top 3 van de Mr. Olympia 2011Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.* Deze openingspost is ooit gestart door Mr.J op GoT. Na 2 jaar in deze vorm te zijn gebruikt heeft LedZep deze uitgebreid en waar nodig verbeterd., na nog eens 2 jaar heeft CarbonC een kleine revisie/uitbreiding/update doorgevoerd. In 2011 heeft Yuri_Boyka de OP onderverdeeld in spoilers.
![]()
Eigenlijk wou ik deze, "Jimmy Struthers said that you should take steroids if your pregnant so your baby is ripped"
Maar die paste niet
[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 02-12-2011 01:08:49 ]![]()
Nee
We gaan weer een lekker weekend tegemoet; ga naar een festival met kampeerterrein
"End this war against drugs. Legalise the drug against wars."
-
[b]Op donderdag 28 september 2006 09:12 schreef Rio het volgende:[/b]
Uiteindelijk is dit een star_gazer-krijgt-een-keiharde-lul-van-zichzelf-omdat-hij-zichzelf-verheven-voelt topic.![]()
And remember:quote:Op vrijdag 2 december 2011 04:52 schreef star_gazer het volgende:
Nee
We gaan weer een lekker weekend tegemoet; ga naar een festival met kampeerterrein
Zuipen en BB-en gaat niet samen he![]()
![]()
Ik ben al 3 weken gestopt met zuipen maar geen idee hoelang ik het nog ga volhouden, mis het uitgaan wel een beetje.![]()
Ik begrijp niet hoe mensen keihard kunnen trainen door de weeks, en dan hijsen als een gek in het weekend.quote:Op vrijdag 2 december 2011 08:09 schreef SunTzu het volgende:
Ik ben al 3 weken gestopt met zuipen maar geen idee hoelang ik het nog ga volhouden, mis het uitgaan wel een beetje.
Volgens mij train je dan gewoon niet keihard....
2jr terug draaide ik m'n hand ook niet om voor 10 bier op zaterdagavond.
Nu 23kg verder, en nog steeds ergens tussen de 8 a 10% bf sta ik na 1biertje ondersteboven, en ben ik na 3 biertjes soms zo ziek als een hond de dag erna. En dan zijn je prestaties onder de maat. Ik hoef het dus ook gewoon niet meer.
+ dat je ook best een leuke avond kan hebben op 1 drankje. Of geen drankje. Wel 2L water natuurlijk.
[ Bericht 2% gewijzigd door RaymondK op 02-12-2011 08:30:18 ]![]()
Dat gezeur als mensen alcohol drinken en dan vervolgens gaan vertellen hoe weinig zij drinken
Deathlift or Die.![]()
hallo ut is nu 2 weke gelede sinds ik ben begonne met test kuurtje ga meestal 2x per week ff fitnesse btje renne en daarna bankdrukke (sowieso elke keer ff) enz, maar ben nog niets aangekome wtf :S wie o wie helpt meOf toch du vader?![]()
dit manquote:Op vrijdag 2 december 2011 08:16 schreef RaymondK het volgende:
[..]
Ik begrijp niet hoe mensen keihard kunnen trainen door de weeks, en dan hijsen als een gek in het weekend.
Volgens mij train je dan gewoon niet keihard....
2jr terug draaide ik m'n hand ook niet om voor 10 bier op zaterdagavond.
Nu 23kg verder, en nog steeds ergens tussen de 8 a 10% bf sta ik na 1biertje ondersteboven, en ben ik na 3 biertjes soms zo ziek als een hond de dag erna. En dan zijn je prestaties onder de maat. Ik hoef het dus ook gewoon niet meer.
+ dat je ook best een leuke avond kan hebben op 1 drankje. Of geen drankje. Wel 2L water natuurlijk.![]()
camping is leuk lekker stapelen met die kraten mar wel gewoon shredded in de tent op het veld n de badhok overal shredded zijn elke week bezopen zijn is voor boeren en arbijders gr panzermaus 186 94 9%![]()
hahah kk sukkeltje bed8e stats jij ben vast zo een ecotje die ik altijd zie op camping shirt uit dit dat zus zo en dan ckr alleen curle hahahaquote:Op vrijdag 2 december 2011 09:39 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
dit man
camping is leuk lekker stapelen met die kraten mar wel gewoon shredded in de tent op het veld n de badhok overal shredded zijn elke week bezopen zijn is voor boeren en arbijders gr panzermaus 186 94 9%Of toch du vader?![]()
Ik denk dat Nederland niet veel te bieden heeft voor de jeugd en dat de meerderheid daarom maar gaat blowen of zich lazerus zuipt. Om mij heen leven mensen van weekend naar weekend om zichzelf maar in een roes te werken om allles te vergeten.
Maarja tussen alle blinden blijven we pompen... klinkt depressief ofniediscipline.
![]()
Ik was gister ook 3 weken gestopt. Nu gewoon weer rustig aan.quote:Op vrijdag 2 december 2011 08:09 schreef SunTzu het volgende:
Ik ben al 3 weken gestopt met zuipen maar geen idee hoelang ik het nog ga volhouden, mis het uitgaan wel een beetje.![]()
Ik vrees dat ik er echt wel aan ga dit weekendquote:Op vrijdag 2 december 2011 07:22 schreef RaymondK het volgende:
[..]
And remember:
Zuipen en BB-en gaat niet samen he
"End this war against drugs. Legalise the drug against wars."
-
[b]Op donderdag 28 september 2006 09:12 schreef Rio het volgende:[/b]
Uiteindelijk is dit een star_gazer-krijgt-een-keiharde-lul-van-zichzelf-omdat-hij-zichzelf-verheven-voelt topic.![]()
Of je gaat zuipen omdat je je toevallig verveelt is geheel je eigen keuze.
Is alsof je buurthuizen móet gaan bouwen voor Marokkaanse* overlastjongens** omdat ze anders de buurt in de vernieling helpen vanwege verveling
* of andere etnische achtergrond
** of overlastchicksConfidence through competence![]()
Af en toe moet kunnen.quote:Op vrijdag 2 december 2011 10:17 schreef star_gazer het volgende:
[..]
Ik vrees dat ik er echt wel aan ga dit weekend![]()
wtf. Dude. Ik denk dat Nederland meer dan voldoende te bieden heeft, maar dat grote groepen jeugd te achterlijk voor woorden zijn en alleen nog maar kunnen gamen, tv kijken of zuipen.quote:Op vrijdag 2 december 2011 09:59 schreef SunTzu het volgende:
Ik denk dat Nederland niet veel te bieden heeft voor de jeugd en dat de meerderheid daarom maar gaat blowen of zich lazerus zuipt. Om mij heen leven mensen van weekend naar weekend om zichzelf maar in een roes te werken om allles te vergeten.
Maarja tussen alle blinden blijven we pompen... klinkt depressief ofniediscipline.
hij kan altijd nog bacardi gaan serveren in het cafe van Lock, Stock and Two Smoking Barrels![]()
quote:Op vrijdag 2 december 2011 10:20 schreef mister_popcorn het volgende:
[..]
wtf. Dude. Ik denk dat Nederland meer dan voldoende te bieden heeft, maar dat grote groepen jeugd te achterlijk voor woorden zijn en alleen nog maar kunnen gamen, tv kijken of zuipen.Confidence through competence![]()
Omdat de rest van je vrienden het ook doen?quote:
Kan me er wel iets bij voorstellen, maar het slaat natuurlijk nergens op.Confidence through competence![]()
Nah, drink geen druppel, maakt je oud, dik daarna obees en tenslotte ziek.
Niet goed voor de training, niet Zen.
[ Bericht 27% gewijzigd door #ANONIEM op 02-12-2011 10:35:26 ]![]()
Normaliter naast andere activiteiten zoals sporten, lezen, studeren, werken, erop uit gaan etc.quote:
Balans baby... Daarnaast is Nederland de schuld geven van het lamlendige gedrag vd jeugd natuurlijk stierenpoep.hij kan altijd nog bacardi gaan serveren in het cafe van Lock, Stock and Two Smoking Barrels
Forum Opties Forumhop: Hop naar: