Ja... en dat er geen (inruil-)garantie op zit is ook niet echt je-van-het.quote:Op donderdag 8 december 2011 16:35 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
Hmmm, de verzendkosten zijn wat aan de hoge kant
ما كنت النطر.quote:
Gelukkig kun je wel de bumpers upgraden daarquote:Op donderdag 8 december 2011 16:37 schreef shiznuts het volgende:
[..]
Ja... en dat er geen (inruil-)garantie op zit is ook niet echt je-van-het.
Op m'n beste Arabisch: Je bent een eikel.quote:
quote:Op donderdag 8 december 2011 16:41 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
Op m'n beste Arabisch: Je bent een eikel.
Moet je eens m'n naam goed leren schrijvenquote:
Ah kut, voordat ik het schreef bedacht ik mij nog dat het met 1 l moet, aangezien ik het tot een tijd terug ook altijd fout schreef. Werd echter afgeleid en daardoor uit reflex weer fout geschreven.quote:Op donderdag 8 december 2011 16:43 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
Moet je eens m'n naam goed leren schrijven
quote:Op vrijdag 9 december 2011 12:38 schreef The6thgate het volgende:
Jeuj boxen zijn bezorgdVanavond ze vanuit m'n werk nog de trap op zien te zeulen de lift in duwen.
Haha, kom ik zo ineens ff m'n eigen filmpje tegen.quote:Op donderdag 8 december 2011 12:50 schreef Lamabal het volgende:
Nette inhoud van die box
(Niet van mij )
Zo kwam ik mijn box al tegen op Tweakersquote:Op zaterdag 10 december 2011 00:26 schreef TitaniumLocker het volgende:
[..]
Haha, kom ik zo ineens ff m'n eigen filmpje tegen.
Ben idd erg blij met de box, vooral die camera had ik nèt nodig.
Ja, dat is nu ook. Tot eind dit jaar kun je insturen. Het meest originele filmpje krijgt een verrassing, maar ik had de unboxing al geüpload voordat dit bekend werd, dus originaliteit is ver te zoeken..quote:Op zaterdag 10 december 2011 00:46 schreef shiznuts het volgende:
Bij iBood DE/AT kon je iets winnen wanneer je een unboxing van de iBox (hunt) deed.
Is dat nu ook niet?
Waar staat dat dan?quote:Op zaterdag 10 december 2011 01:04 schreef TitaniumLocker het volgende:
[..]
Ja, dat is nu ook. Tot eind dit jaar kun je insturen. Het meest originele filmpje krijgt een verrassing, maar ik had de unboxing al geüpload voordat dit bekend werd, dus originaliteit is ver te zoeken..
Ik heb nog zo'n EU plug nodig eigenlijkquote:Op donderdag 8 december 2011 11:23 schreef Rockfire het volgende:
Ook mijn box is binnen:
Inhoud:
• Wii Band Hero
• EU plug
• Jil Sander Sun Men Shower Gel (380 ml)
• Schwarzkopf Gliss Kur Shampoo (50 ml)
• Netgear EVA 9150
• Netgear WNHDE111
De box van 24,95 euro dus
Op het iBood forum van de Hunt, inderdaad een beetje verstopt.quote:
Jij deed Ibood unboxing videos, voordat het cool was.quote:Op zaterdag 10 december 2011 01:04 schreef TitaniumLocker het volgende:
[..]
Ja, dat is nu ook. Tot eind dit jaar kun je insturen. Het meest originele filmpje krijgt een verrassing, maar ik had de unboxing al geüpload voordat dit bekend werd, dus originaliteit is ver te zoeken..
Ik heb hem niet nodigquote:Op zaterdag 10 december 2011 08:55 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Ik heb nog zo'n EU plug nodig eigenlijk
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |