I used to answer questions. Then I took an arrow to the knee.quote:Op zondag 4 december 2011 02:47 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Waarom krijg ik geen reactie?
quote:Op zondag 4 december 2011 05:12 schreef Rikketik het volgende:
[..]
[..]
Oh, en ik ben weer eens opnieuw begonnen, gewoon even voor de afwisseling. Raad eens wat ik als eerste deed toen ik Whiterun binnenliep?Nazeem ligt bij mij onder het bruggetje, naast de 'curved swords' dudesSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik heb nou eindelijk proudspire manor gekocht. Riften is half uitgestorven na de riot, overal liggen dode thiefs en het huisje is ook niet je-van-het.
Inmiddels 16 van die stones of nog-wat gevonden. Ben benieuwd wat je er mee kan als je ze alle 24 hebt. (en nee wil het nog niet weten)![]()
Bug?quote:Op zondag 4 december 2011 10:08 schreef Isabeau het volgende:
In een hofje in Solitude, in de buurt van de Blue Palace, zag ik een vrouwenhoofd uit het gras steken. Ik dacht: "bijzonder..." en besloot eerst iets af te maken waar ik mee bezig was en later terug te komen. Nu is het hoofd weg. Iemand enig idee wat dat was?
I was once a shouter like you, untill i ............quote:Op zondag 4 december 2011 11:14 schreef RickoKun het volgende:
Ik vind het trouwens kanker irritant dat mijn shouts het meer dan de helft van de tijd het niet doen.
Nu net ook weer. Moet ik tegen zo'n grafkanker dragon draugr vechten, ik mega veel op de Z toets rammen voor een unrelenting force shout. Doet ie echt HE-LE-MAAL niks. Fix die kk bugs nou es een keer.
Bij mij doen ze het wel altijd, maar soms vallen het tweede en derde woord weg. Of soms alleen het tweede woord. Dus dattie wel het eerste en het derde zegt maar verder niksquote:Op zondag 4 december 2011 11:14 schreef RickoKun het volgende:
Ik vind het trouwens kanker irritant dat mijn shouts het meer dan de helft van de tijd het niet doen.
Nu net ook weer. Moet ik tegen zo'n grafkanker dragon draugr vechten, ik mega veel op de Z toets rammen voor een unrelenting force shout. Doet ie echt HE-LE-MAAL niks. Fix die kk bugs nou es een keer.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
En omdat ze keigoede loot hebben natuurlijk![]()
Voornamelijk knee arrows.quote:Op zondag 4 december 2011 11:34 schreef vosss het volgende:
Wat voor loot hebben die piepels eigenlijk? Ik heb met mn level 30 nog geen 1 reus dood vermoord namelijk
quote:Op zondag 4 december 2011 11:33 schreef BoerBert het volgende:
Ik ben sinds gister ineens op Giant-jacht, omdat die lui supersimpel zijnI used to be a Gaint-Hunter like you, untill i took an arrow in my knee.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
En omdat ze keigoede loot hebben natuurlijkYou dont believe me ? Read this line again.
Geld.quote:Op zondag 4 december 2011 11:34 schreef vosss het volgende:
Wat voor loot hebben die piepels eigenlijk? Ik heb met mn level 30 nog geen 1 reus dood vermoord namelijk
Er staat in van die Giant camps altijd wel een kist met een enchanted wapen. Daarnaast hebben die gasten zelf vaak wat tusks en 200 gold ofzo.quote:Op zondag 4 december 2011 11:34 schreef vosss het volgende:
Ow dat heb ik toch zat.quote:
ik geloof dat er een achievement aan vast zit als je overal thane bent, dus daarom heb ik daar ook maar een huis gekochtquote:Op zondag 4 december 2011 11:59 schreef vosss het volgende:
Ik weiger een huisje op palen te kopen in Riften. Ik ben verdomme geen arme sloeber die in de sloppenwijk van Skyrim hoeft te wonen
Ik ben alleen Thane in Whiterun en ik zie er eik geen enkel voordeel vanquote:Op zondag 4 december 2011 12:02 schreef Maanvis het volgende:
[..]
ik geloof dat er een achievement aan vast zit als je overal thane bent, dus daarom heb ik daar ook maar een huis gekocht.
Als je smithing 100 hebt.quote:Op zondag 4 december 2011 12:42 schreef forumnerd het volgende:
Holi shit met die iron daggers gaat het levelen in smithing snel!!
Wanneer kan ik drogon armor maken?
quote:Op zondag 4 december 2011 12:28 schreef Bakakame het volgende:
Ik ben Thane in Whiterun, Markarth en Solitude dacht ik. Het is volgens mij niet superhandig, misschien voor een enkele keer als je geen zin hebt om 'n bounty te betalen of naar de gevangenis te gaan.
Vriend van me stuurde me deze
quote:Op zondag 4 december 2011 12:28 schreef Bakakame het volgende:
Ik ben Thane in Whiterun, Markarth en Solitude dacht ik. Het is volgens mij niet superhandig, misschien voor een enkele keer als je geen zin hebt om 'n bounty te betalen of naar de gevangenis te gaan.
Vriend van me stuurde me deze
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |