quote:Op zaterdag 3 december 2011 02:35 schreef Sinji het volgende:
Beartraps kun je verplaatsen en activeren en butterflies kun je neerpijlen. Steeds ontdek je nieuwe shit
Van de inwoners? Ik krijg zo nu en dan wel briefjes "from a friend" met een locatie.quote:Op vrijdag 2 december 2011 23:19 schreef Seam het volgende:
[..]
Het is makkelijk om gewoon in een stad of dorp te shouten. Dan krijg je ook dezelfde tips
Daarom moet iedere character, op mages na, smithing trainen! Je kunt dan gewoon steeds de beste wapens smeden voor jezelf. Ik zwaaide op level 25, met mijn belangrijkste skills nog rond de 60 (op smithing na uiteraard), al in de rondte met een legendary daedric sword dat ik zelf gemaakt had.quote:Op zaterdag 3 december 2011 05:37 schreef NorthernStar het volgende:
Nog steeds geen daedric bow gevonden dammit. Al wel twee daggers, en een paar 2h waar ik niks aan heb.
Probleem is dat ik de light armor kant heb gekozen.Vanwege sneak/assassin karakter. Dat sluit daar beter op aan. Als ik nou de andere tak ook wil kost het me vier extra perks.quote:Op zaterdag 3 december 2011 05:43 schreef Rikketik het volgende:
[..]
Daarom moet iedere character, op mages na, smithing trainen! Je kunt dan gewoon steeds de beste wapens smeden voor jezelf. Ik zwaaide op level 25, met mijn belangrijkste skills nog rond de 60 (op smithing na uiteraard), al in de rondte met een legendary daedric sword dat ik zelf gemaakt had.
SPOILER: Find the Source of power in Lost Tongue OverlookOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 3 december 2011 10:50 schreef STING het volgende:
niet alles schaalt mee, sommige dungeons zijn bedoeld om pas later in het spel uit te spelen. die turrets kun je uitschakelen door de soul gem die er in zit weg te halen. misschien kun je dat ook fus ro dah-en om de soul gem eruit te blazen maar dat heb ik nog niet geprobeerd.SPOILER: Find the Source of power in Lost Tongue OverlookOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Trots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
Het ONZ / [KAMT] Kennis- en Adviescentrum Maanvis Topics , voor al je vragen over mijn topiques!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Amen.
quote:Op zaterdag 3 december 2011 10:51 schreef Maanvis het volgende:
[..]
niet alles schaalt mee, sommige dungeons zijn bedoeld om pas later in het spel uit te spelen. die turrets kun je uitschakelen door de soul gem die er in zit weg te halen. misschien kun je dat ook fus ro dah-en om de soul gem eruit te blazen maar dat heb ik nog niet geprobeerd.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En zo kom je wel meer dingen tegen.
We, the unwilling.. led by the unqualified..
to do the unnecessary.. for the ungrateful..
Ik heb toevallig uitgevonden dat op de windows- knop drukken ( die tussen ctrl en alt) en dan naast de pop- up klikken je weer terug brengt in het spelquote:Op vrijdag 2 december 2011 21:40 schreef Thornado het volgende:
Ik ben weer opnieuw begonnen, en ik merk dat een tweede start het spel meer duidelijkheid geeft en ik beleef er meer plezier aan
Heeft iemand anders trouwens ook zoveel problemen met Alt-Tab?
Het is lastig om weer terug in het spel te komen.
quote:Op zaterdag 3 december 2011 11:38 schreef STING het volgende:
Pijlen tegen die gems aan schieten werkt bij mij.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.'Three angry deathclaws make for a lotta reconstructive surgery.'
Beide? Er was maar 1 file.quote:Op zaterdag 3 december 2011 13:19 schreef jankaas020 het volgende:
Heb je beide geïnstalleerd? En heb je al 2 ingame dagen gewacht?
Ook leuk, kom ik uit mn huis in Riften en loop ik naar de winkelier om mijn spullen te verkopen, vliegt er opeens een draak over. Naja, die dood ik zometeen wel, dus ik verkoop mijn spullen binnen en ik loop weer naar buiten. Na een tijdje verschijnt die draak weer (hij was ff weg), dus alle guards met bogen naar hem schieten en ik geef hem de genadeslag. Nu ligt zijn skelet dus op het pleinquote:Codes using NPC target (click NPC then type code):
additem <base_id> <amount> - Can be used to deck out your follower, or set the barter gold amount for a merchant ("additem F 1000" adds 1000 gold to their available amount)
Volgens mij blijven de skeletten liggen. Er liggen er van mij nog 2 in het Winterhold College die ik minstens 2 weken in-game geleden gekilld heb.quote:Op zaterdag 3 december 2011 13:31 schreef DeHovenier het volgende:
[..]
Beide? Er was maar 1 file.
Maar ik heb dit al gedaan:
[..]
Ook leuk, kom ik uit mn huis in Riften en loop ik naar de winkelier om mijn spullen te verkopen, vliegt er opeens een draak over. Naja, die dood ik zometeen wel, dus ik verkoop mijn spullen binnen en ik loop weer naar buiten. Na een tijdje verschijnt die draak weer (hij was ff weg), dus alle guards met bogen naar hem schieten en ik geef hem de genadeslag. Nu ligt zijn skelet dus op het plein
Hoelang duurt het voordat dat skelet verdwijnt?
[ afbeelding ]
Met de laatste update, 1.2, zouden ze van zelf moeten verdwijnen. Geen idee hoe lang dat duurt, een paar dagen?quote:Op zaterdag 3 december 2011 13:31 schreef DeHovenier het volgende:
Ook leuk, kom ik uit mn huis in Riften en loop ik naar de winkelier om mijn spullen te verkopen, vliegt er opeens een draak over. Naja, die dood ik zometeen wel, dus ik verkoop mijn spullen binnen en ik loop weer naar buiten. Na een tijdje verschijnt die draak weer (hij was ff weg), dus alle guards met bogen naar hem schieten en ik geef hem de genadeslag. Nu ligt zijn skelet dus op het plein
Hoelang duurt het voordat dat skelet verdwijnt?
[ afbeelding ]
Wat ook werkt om weer terug te komen: Linker muisknop op Skyrim, alt+tab, en dan de rechter muisknop.quote:Op zaterdag 3 december 2011 12:20 schreef Akkerdjie het volgende:
[..]
Ik heb toevallig uitgevonden dat op de windows- knop drukken ( die tussen ctrl en alt) en dan naast de pop- up klikken je weer terug brengt in het spel
Was ik ook verbaasd over, is bij mij in elk geval nog nooit gebeurd (en hoop stiekem niet dat het gebeurt, heb er niet zo'n zin in dat er belangrijke NPCs dood gaan)quote:Op zaterdag 3 december 2011 13:58 schreef Jivis het volgende:
Wist niet eens dat draken ook in 'dichte' steden kunnen spawnen. Zelf nog nooit gehad namelijk.
Voor mij is een winkelier ook best belangrijk en die zijn dacht ik wel sterfelijk, dat bedoelde ik meer. Maar volgens mij heb je gelijk inderdaadquote:Op zaterdag 3 december 2011 14:29 schreef Hooidraad het volgende:
Vrij snel na die eerste draak in de MQ kwam er een draak in Whiterun zelf. Het skelet verdween al na een paar dagen. Een slachtoffer van de draak (een boer of die houthakker) bleef wat langer liggen maar die verdween uiteindelijk ook.
Trouwens, volgens mij zijn de belangrijke NPC's onsterfelijk totdat alle quests met hen zijn gedaan.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |