Ben je opeens een arabier geworden?quote:Op zaterdag 3 december 2011 16:06 schreef Hooidraad het volgende:
[..]
En ja hoor, een uurtje later is de blacksmith in Riverwood gekilled
rip rip rip
[ afbeelding ]
Ik gok er zomaar op dat ie Kematu (sp?) heeft afgeslachtquote:Op zaterdag 3 december 2011 16:12 schreef DeHovenier het volgende:
[..]
Ben je opeens een arabier geworden?
(sp?) staat voor (spelling?) zo van: kweenie of ik die naam goed geschreven heb maar het lijkt erop, ja toch ouwe?quote:Op zaterdag 3 december 2011 16:16 schreef DeHovenier het volgende:
Kematu
SP
Als er spoilers zijn zeg dan maar niks
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Fietsen is gezond, dus eet meer fietsen.
Ik vond bij de harbor van Soltitude ook wel een mooie. "Do you like knifes?" .. stilte .. "In your belly?", "No? Then get out!"quote:Op zaterdag 3 december 2011 15:08 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Er is er maar eentje waar ik om blijf lachen:
Curved. Swords.
Skyrimnexus.comquote:Sorry!
We're pretty overloaded right now with the amazing success and popularity of Skyrim. We're currently handling around 500 requests a second on this server alone, pushing through some 200Mb/sec of bandwidth so things might just be a little slow for a bit.
We're constantly monitoring the situation and trying to tweak everything we can out of the servers, so if you're struggling for more than a couple of minutes please come back a little bit later.
Thanks for your patience during this exciting time,
Dark0ne
Kreeg ik ook, maar na een F5 deed ie het weerquote:
Die heb ikquote:Op zaterdag 3 december 2011 16:57 schreef Luchtkoker het volgende:
http://www.skyrimnexus.com/downloads/file.php?id=1601
Wow, super uitgebreide mod
New perk effect:quote:Op zaterdag 3 december 2011 16:57 schreef Luchtkoker het volgende:
Tja, maar je mist dan nog steeds een schildquote:Op zaterdag 3 december 2011 17:40 schreef Silv het volgende:
[..]
New perk effect:
Warmaster (Two-handed) will now grant you the ability to DUAL WIELD TWO-HANDED WEAPONS. You may hold a Greatsword with another Greatsword together or mix it up! You can also just hold one two-hander and use the other hand freely.Alsof het spel nog niet makkelijk genoeg is.
dan wacht ie vast ergensquote:Op zaterdag 3 december 2011 18:02 schreef Drommeldaris het volgende:
Ik kan geen companion meenemen omdat ze zeggen dat ik er al 1 heb maar niemand volgt mij?
Je piept wel anders als je er eentje in je knie geschoten krijgt.quote:Op zaterdag 3 december 2011 15:05 schreef Zolder het volgende:
Waarom blijf ik dat arrow grapje zo leuk vinden
Dat is Char, het Medium.quote:Op zaterdag 3 december 2011 18:05 schreef DeHovenier het volgende:
Wat is dit? Het lijkt op een onzichtbare bol ofzo
[ afbeelding ]
Dit klopt! Ik had hetzelfde, maar blijkbaar zit ze nu in jouw game.quote:Op zaterdag 3 december 2011 18:11 schreef Michhas het volgende:
[..]
Dat is Char, het Medium.
Ze heeft zichzelf via een parallel universum naar jouw game verplaatst, en nu zal ze je character voor altijd opjagen in zijn slaap.
Komt goed, ik heb haar Robes of Magic al uitgetrokken, en ze zuigt net zachtjes aan de Daedric Greatcock van mijn character.quote:Op zaterdag 3 december 2011 18:14 schreef Bakakame het volgende:
[..]
Dit klopt! Ik had hetzelfde, maar blijkbaar zit ze nu in jouw game.
Veel succes!
Mep er eens op? Best kans dat het een npc is die een potion of invisibility naar binnen heeft gegooidquote:Op zaterdag 3 december 2011 18:05 schreef DeHovenier het volgende:
Wat is dit? Het lijkt op een onzichtbare bol ofzo
[ afbeelding ]
Staan je scherminstellingen wel goed, oftewel het zelfde als je bureaublad?quote:Op zaterdag 3 december 2011 18:39 schreef tochweerhenk het volgende:
EINDELIJK heb ik het spel dan ook, en wat een prachtig bazenspel.
Ik heb alleen een probleem, het beeld staat een beetje raar. Het lijkt wel op het helemaal naar links is geschoven, want ik zie de updates linksboven niet helemaal, (als je bijv wat oppakt) En in het menu zie ik van weapons alleen maar eapons. Een beetje raar, weet iemand hoe je het beeld naar links of recht kan schuiven zodat het weer in evenwicht is?
Ik weet al wat het is, het is een soort schild dat iets beschermt en dat ik moet uitschakelen. Ben bezig met die quest bij Dawnstar.quote:Op zaterdag 3 december 2011 18:30 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Mep er eens op? Best kans dat het een npc is die een potion of invisibility naar binnen heeft gegooid
Nee vent, je moet gewoon met je afstandsbediening beeldformaat veranderenquote:Op zaterdag 3 december 2011 18:47 schreef tochweerhenk het volgende:
Is het niet te veranderen in het spel zelf dan?
Ahhh de Nightmares questquote:Op zaterdag 3 december 2011 18:47 schreef DeHovenier het volgende:
[..]
Ik weet al wat het is, het is een soort schild dat iets beschermt en dat ik moet uitschakelen. Ben bezig met die quest bij Dawnstar.
Alleen zie ik dat schild door de muren heen wat denk ik niet de bedoeling is
Ben je good of evil?quote:
Leuk om het spel opnieuw mee te spelen, maar niet als uitbreiding nu. Sommige dingen zijn gewoon cheats...quote:Op zaterdag 3 december 2011 16:57 schreef Luchtkoker het volgende:
Wie is die gastquote:Op zaterdag 3 december 2011 22:01 schreef jebentzelfeenfiets. het volgende:
Was deze al langsgekomen?
[ afbeelding ]
SPOILER: Curse tribe QuestOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Jammer dat ie dan dood op de grond ligt omdat hij is aangestampt door een Giant
Children of the night. What music they make.
Hahahahaquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |