Die reactie heb je bij ieder willekeurig Skyrim filmpje op youtube.quote:Op vrijdag 2 december 2011 15:18 schreef Young_David het volgende:
Beste reactie: "I was a singer like you... then i took an arrow to the knee."
Inderdaad, na een paar doorklikken zag ik hem vaker langskomen (ik kijk over het algemeen weinig skyrim filmpjes op youtube, speel liever zelf)quote:Op vrijdag 2 december 2011 15:20 schreef Silv het volgende:
[..]
Die reactie heb je bij ieder willekeurig Skyrim filmpje op youtube.
de meeste skyrim filmpjes zijn tering saai, ik kijk ze ook niet.quote:Op vrijdag 2 december 2011 15:24 schreef Young_David het volgende:
[..]
Inderdaad, na een paar doorklikken zag ik hem vaker langskomen (ik kijk over het algemeen weinig skyrim filmpjes op youtube, speel liever zelf)
quote:Op vrijdag 2 december 2011 15:28 schreef ardi het volgende:
Skyrim filmpjes waren geweldig.
Voor het spel uit was.
Blackreachquote:
Dankje. Ja natuurlijk! Eerste keer dat ik daar binnen stapte had ik echt iets van "wow" dit is vet.quote:Op vrijdag 2 december 2011 15:36 schreef ardi het volgende:
[..]
Blackreach![]()
Heel mooi gedaan, daar niet van. Maar zeg nou zelf, het is het mooist om daar zelf in Full HD rond te lopen.Mijn complimenten.
Ah tof gedaan zeg. Wat blijft dat Morrowind theme toch prachtig zegquote:Op vrijdag 2 december 2011 15:18 schreef Young_David het volgende:
Beste reactie: "I was a singer like you... then i took an arrow to the knee."
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 15% gewijzigd door STING op 02-12-2011 17:48:16 ]
jij hebt de save functie nog niet gevonden?quote:
Jawel, maar denk er meestal niet aanquote:Op vrijdag 2 december 2011 17:32 schreef Maanvis het volgende:
[..]
jij hebt de save functie nog niet gevonden?
En bedankt. Spoilers volgende keer? En deze post maar even editen lijkt me...quote:
je ziet meestal wel goed als je bij de eindbaas komt. Ik save dan altijd even.quote:Op vrijdag 2 december 2011 17:34 schreef dadadadavid het volgende:
[..]
Jawel, maar denk er meestal niet aan
Dan moet je vooral die post quoten, helder licht.quote:Op vrijdag 2 december 2011 17:35 schreef Sephael het volgende:
[..]
En bedankt. Spoilers volgende keer? En deze post maar even editen lijkt me...
Dat schiet inderdaad niet opquote:Op vrijdag 2 december 2011 17:44 schreef WhatsTheSecret het volgende:
[..]
Dan moet je vooral die post quoten, helder licht.
Als ik mijn ingredienten in de kast doe... heb al een aantal keren gehad dat ik achter mekaar E aan het indrukken ben (ipv F voor afgeven) en dus alles aan het opeten ben.quote:Op vrijdag 2 december 2011 10:58 schreef Mutsaers__78 het volgende:
Iemand net als ik al meerdere malen een R teveel ingedrukt bij het bekijken van de inhoud van je kist?
Die R teveel zorgt er dan gezellig voor dat ik de complete inhoud van de kist meeneem....waardoor ik weer gezellig alles stuk voor stuk terug mijn kist mag plaatsen. Een bezigheidje van 5 minuten...
quote:Vvardenfell has been destroyed, and Morrowind conquered by the Argonians. Many Dunmer fled to Solstheim, but most of the population was slain during the attack.
Ja, volgens mij hadden ze het in het eerste deel van dat boek al over dat dat zo was, en het boek is zo'n 40 jaar na de Oblivion crisis (dacht ik)quote:Op vrijdag 2 december 2011 20:31 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Lees ik het volgende op http://elderscrolls.wikia.com/wiki/Fact_List:
[..]![]()
Motherfuckers!
quote:Op vrijdag 2 december 2011 20:31 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Lees ik het volgende op http://elderscrolls.wikia.com/wiki/Fact_List:
[..]![]()
Motherfuckers!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |