SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
En omdat ze keigoede loot hebben natuurlijk![]()
Voornamelijk knee arrows.quote:Op zondag 4 december 2011 11:34 schreef vosss het volgende:
Wat voor loot hebben die piepels eigenlijk? Ik heb met mn level 30 nog geen 1 reus dood vermoord namelijk
quote:Op zondag 4 december 2011 11:33 schreef BoerBert het volgende:
Ik ben sinds gister ineens op Giant-jacht, omdat die lui supersimpel zijnI used to be a Gaint-Hunter like you, untill i took an arrow in my knee.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
En omdat ze keigoede loot hebben natuurlijkYou dont believe me ? Read this line again.
Geld.quote:Op zondag 4 december 2011 11:34 schreef vosss het volgende:
Wat voor loot hebben die piepels eigenlijk? Ik heb met mn level 30 nog geen 1 reus dood vermoord namelijk
Er staat in van die Giant camps altijd wel een kist met een enchanted wapen. Daarnaast hebben die gasten zelf vaak wat tusks en 200 gold ofzo.quote:Op zondag 4 december 2011 11:34 schreef vosss het volgende:
Ow dat heb ik toch zat.quote:
ik geloof dat er een achievement aan vast zit als je overal thane bent, dus daarom heb ik daar ook maar een huis gekochtquote:Op zondag 4 december 2011 11:59 schreef vosss het volgende:
Ik weiger een huisje op palen te kopen in Riften. Ik ben verdomme geen arme sloeber die in de sloppenwijk van Skyrim hoeft te wonen
Ik ben alleen Thane in Whiterun en ik zie er eik geen enkel voordeel vanquote:Op zondag 4 december 2011 12:02 schreef Maanvis het volgende:
[..]
ik geloof dat er een achievement aan vast zit als je overal thane bent, dus daarom heb ik daar ook maar een huis gekocht.
Als je smithing 100 hebt.quote:Op zondag 4 december 2011 12:42 schreef forumnerd het volgende:
Holi shit met die iron daggers gaat het levelen in smithing snel!!
Wanneer kan ik drogon armor maken?
quote:Op zondag 4 december 2011 12:28 schreef Bakakame het volgende:
Ik ben Thane in Whiterun, Markarth en Solitude dacht ik. Het is volgens mij niet superhandig, misschien voor een enkele keer als je geen zin hebt om 'n bounty te betalen of naar de gevangenis te gaan.
Vriend van me stuurde me deze
quote:Op zondag 4 december 2011 12:28 schreef Bakakame het volgende:
Ik ben Thane in Whiterun, Markarth en Solitude dacht ik. Het is volgens mij niet superhandig, misschien voor een enkele keer als je geen zin hebt om 'n bounty te betalen of naar de gevangenis te gaan.
Vriend van me stuurde me deze
Mwa, ik vond het vanaf het begin al leuk. Vooral dat je zelf bepaalt hoe het spel verloopt.quote:Op zondag 4 december 2011 13:37 schreef tochweerhenk het volgende:
In het begin is dit spel echt nog saai, helemaal geen goede armor en wapens.
new game beginnenquote:Op zondag 4 december 2011 14:31 schreef Isabeau het volgende:
Hoe krijg ik 'Investigate the Bards College' uit mijn quest-lijst? Ben al een bard, dus investigating is wel gelukt lijkt me zo. Had een consolecode opgezocht, maar die werkt niet. (setstage MS05Start 10 (en 20 ook geprobeerd, 30 bestaat niet))
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |