Dit. Achter je laten en niet meer omkijken, dit is sowieso gedoemd om te mislukken.quote:Op donderdag 1 december 2011 23:27 schreef nikky het volgende:
Een week meid, een week. Jullie hebben nog niet eens gedate.
Just move along.
Ja en? Wat is nu het probleem?quote:Op donderdag 1 december 2011 23:28 schreef joellexx het volgende:
maar nu wil hij me vast niet meer ontmoeten
quote:Op donderdag 1 december 2011 23:30 schreef Strani het volgende:
Als het na een dag of tien al zo'n drama is, hoef je hem ook maar een dag of twee de tijd te geven. Blijkbaar doet ie alles lekker snel, da's een meevaller.
quote:Op donderdag 1 december 2011 23:31 schreef Marie30 het volgende:
[..]![]()
Een kwartier lijkt me ook voldoende voor hem gezien het verloop...
Ga nou eens slapen. Volgens je Twitter moet je om 6 uur al werken.quote:Op vrijdag 2 december 2011 00:05 schreef joellexx het volgende:
hij reageerde de hele avond niet op iets wat ik zei.. nu stuur ik hem net slaaplekker, krig ik wel iets terug :s
Er valt soms geen peil te trekken op mensen als er gevoelens bij komen kijken. Ik ben ook wel eens afgewezen door een chick juist na een heel gezellige avond. De klik was ongekend en vanaf het begin. Bij afsluiten van die avond was ze helemaal in dr nopjes en wilde ze nog zoenen en de keer erop zakelijk en afstandelijk met als reden dat 'andere keren dat ook zo snel klikte met iemand liep het elke keer niet goed af'quote:Op donderdag 1 december 2011 23:24 schreef joellexx het volgende:
anderhalve week geleden heb ik via internet een jongen leren kennen. Het klikte al meteen, we hadden de hele gesprekken, het verveelde geen moment. Paar keer gebelt, paar geen gecamt enzo. en toen liet hij doorschemeren dat hij wel weer opzoek is naar een liefde in zijn leven. We vinden elkaar erg leuk en hebben dus ook afgesproken om aankomende zaterdag te gaan daten. Hij was helemaal weg van me en hij stuurde elke seconde van de dag een berichtje op whatsapp. Ook tijdens zijn werk. hij zei elke keer dat hij het zonde zou vinden als het bij internet contact bleef enzo. Omdat hij mij leuk vond.
hij had een bijnaampje voor me verzonnen alles. We hebben vragen spelletjes gedaan, en aan zijn vragen te merken wilde hij weten hoe ik ben tijdens een relatie, vragen zoals: zou jij trouw zijn als je iemand leuk vind? flirt je veel? en dat soort vragen.
Maar eergister gebeurde er iets raars, ik ben van mezelf een heel enthousiast persoon, maar we zouden het rustig aan doen omdat we elkaar pas net kennen. Maar rustig aan doen, was voor ons beide moeilijk, omdat het zo goed klikt. Ik zei dat ik wel hoopte dat het meer zou worden (een zin die hij mij ook al eens had gezegd) maar ineens deed hij heel raar.. hij zei dat ik rustig moest doen enalles.
savonds heeft hij vrij weinig van zich laten horen en gister zou ik in dagje naar amsterdam met mn vriendin, ik zou hem dan na zijn werktijd kunnen zien want hij werkt daar, maar hij heeft mij niks gevraagt of gezegd, of laten weten dat hij mij wilde zien.
hij deed ineens heel afstandelijk, en inplaats van mijn bijnaampje, noemde hij mij elke keer bij mijn voornaam. Ik vroeg hem een paar keer waarom hij ineens zo anders deed.
en gisteravond kreeg ik antwoord.. hij beklemde hem allemaal. hij heeft nooit echt geluk gehad in de liefde en zijn ex deed ook zo... terwijl ik niet weet wat ik fout heb gedaan, heb hem alleen gevraagt waarom hij zo anders deed ineens.
nu wil hij tijd om na te denken en hij zegt ook bijna niks meer op whatsapp enzo. ik wil hem die tijd best geven, maar is hij het wel waard? eerst brengt hij mij hoofd op hol en vervolgens zegt hij zoiets. ik snap er gewoon niks van.
ging ik dan echt zo snel of vind hij mij gewoon niet leuk genoeg?
Als ik zo d'r foto zie in FB dan kan het ook nog faalangst zijn van die jongen. Via internet wel durven maar te knap voor 'm om IRL ook maar mee te pratenquote:Op donderdag 1 december 2011 23:32 schreef Adrenalini het volgende:
Hij vindt het via internet en alles wel leuk maar heeft geen zin om je irl te ontmoeten. Zo simpel is het.
Heb je hem dit ook verteld? Waarom hij in het begin zelf zo hard van stapel liep, jou hoop gaf voor een serieuze liefde en nu ineens afhaakt? Zal ie vast niet al te zelfreflecterend mee omgaan en je gewoon vertellen dat het tussen je oren zat.quote:Op vrijdag 2 december 2011 00:46 schreef joellexx het volgende:
hij heeft me net gebeld.. en hij zegt dat hij nog ff gen behoefte heeft aan iets serieus of iets in die richting..
nou fijn, en bedankt dan.. leuke jongen, eerst helemaal zo doen en dan zeggen dat ie er geen behoefte aan heeft
maar idd, ik ga nu slapen.
quote:Op vrijdag 2 december 2011 03:08 schreef VacaLoca het volgende:
[..]
Als ik zo d'r foto zie in FB dan kan het ook nog faalangst zijn van die jongen. Via internet wel durven maar te knap voor 'm om IRL ook maar mee te praten
Ik zou helemaal niks meer laten horen van mezelf. Laat hem even lekker zweten nu ben je te ''gemakkelijk'' voor hem. En als hij wat laat horen niet reageren misschien gaat hij dan nadenken.quote:Op vrijdag 2 december 2011 04:53 schreef joellexx het volgende:
dus eigenlijk zien jullie het meer als iemand die gewoon te onzeker is om in iets nieuws te stappen?
hij geeft ook geen duidelijke reden waarom hij het nog niet wil. Ik voelde me gister zo kut, maar elke keer als ik er over begon, dan zei hij : ik heb hier nu ff geen zin in.
misschien heb ik me wel veel te veel opgedrongen en dan heeft het sowieso al geen zin meer.
maar hij wil wel als vrienden met elkaar blijven omgaan..
vorige week zei hij nog dat hij al heel lang gelukkig wilde worden in de liefde, waarom zegt hij dan nu compleet het tegenovergestelde?
Echt he....quote:Op vrijdag 2 december 2011 08:26 schreef Copycat het volgende:
Vrienden blijven doe je door eerst vrienden te worden. Jullie zijn vage kennissen. Via internet. Lekker laten.
quote:Op vrijdag 2 december 2011 08:26 schreef Copycat het volgende:
Vrienden blijven doe je door eerst vrienden te worden. Jullie zijn vage kennissen. Via internet.
Lekker laten.
Je komt echt nogal pushy over. Ik denk dat je iemand helemaal zou smoren in een relatie.quote:Op vrijdag 2 december 2011 04:53 schreef joellexx het volgende:
dus eigenlijk zien jullie het meer als iemand die gewoon te onzeker is om in iets nieuws te stappen?
hij geeft ook geen duidelijke reden waarom hij het nog niet wil. Ik voelde me gister zo kut, maar elke keer als ik er over begon, dan zei hij : ik heb hier nu ff geen zin in.
misschien heb ik me wel veel te veel opgedrongen en dan heeft het sowieso al geen zin meer.
maar hij wil wel als vrienden met elkaar blijven omgaan..
vorige week zei hij nog dat hij al heel lang gelukkig wilde worden in de liefde, waarom zegt hij dan nu compleet het tegenovergestelde?
quote:Op vrijdag 2 december 2011 08:26 schreef Copycat het volgende:
Vrienden blijven doe je door eerst vrienden te worden. Jullie zijn vage kennissen. Via internet.
Lekker laten.
omdat dit in het algemeen was en niet specifiek over jou ging. En jij heb het over jullie samenquote:Op vrijdag 2 december 2011 04:53 schreef joellexx het volgende:
Eens. Maar als je in het begin heel verliefd denkt te zijn gaat dat ook niet zomaar voorbij. En is het misschien niet het missen van de jongen in kwestie, maar vooral het missen van het lekkere verliefdheidsgevoel wat moeilijk naast je neer te leggen is.quote:Op vrijdag 2 december 2011 12:26 schreef Hijsbakkie het volgende:
Ik snap even niet waarom TS nou zo nodig met deze jongen moet. Ik zou het als vrouw denk ik niet heel chill vinden als een man zo passief deed.
Je hebt de OP wel gelezen?quote:Op vrijdag 2 december 2011 12:11 schreef AlmightyArjen het volgende:
Al die reacties met "move along", "next", enz...Geef die jongen toch een kans, misschien komt hij wat desperate over, so what. Als het goed met hem klikt, daar gaat het om. Doe wat rustiger aan, stalk hem wat minder en hij draait wel weer bij...
Ik ben blij dat je bij bent!quote:Op vrijdag 2 december 2011 13:24 schreef AlmightyArjen het volgende:
Halfjes en ik val door de mandHet is idd beetje overdone
Meisje, wat denk je zelf? Een week lang chatten en camen betekent helemaal niets omdat je totaal geen indruk kan krijgen van iemand als persoon. Je viel tegen in het echt, punt.quote:Op donderdag 1 december 2011 23:24 schreef joellexx het volgende:
Blaaa
ging ik dan echt zo snel of vind hij mij gewoon niet leuk genoeg?
Als jullie elkaar nog nooit gezien hebben is dat toch niet gek? Ik ga ook niet allerlei onzin uitkramen over mijn dag tegen een vreemde. Kom op zeg. Eerst maar eens afspreken.quote:Op vrijdag 2 december 2011 14:29 schreef joellexx het volgende:
we hebben elkaar nog niet eens in het echt gezien..
hij praat wle met mij op whatsapp, maar heel weinig en gewoon normale dingen, zoals, hoe het gaat en zo.
dat zei ik dus ook tegen hem.. hij wil niet meer afspreken, maar dan leren we elkaar dus ook niet echt kennen idd..quote:Op vrijdag 2 december 2011 14:53 schreef jcdragon het volgende:
Maarre hoe kan je nou hem leren kennen als hem nooit in het echt hebt gezien. Hij heeft misschien de hele tijd een rol zitten spelen. Het is zoiets als zeggen dat je van Edward Cullen houd terwijl hij een figuur uit een boek is.
Je bent dus rond de 21 en je hebt nu al 5.5 jaar serieuze relatie achter de rug, inclusief samenwonen?quote:Op vrijdag 2 december 2011 14:59 schreef joellexx het volgende:
jaa.. heb er 2 van 2 jaar gehad en 1 van anderhalfjjaar.. ookal samen gewoond
En dat inderdaad. En vooral.quote:Op vrijdag 2 december 2011 15:16 schreef Strani het volgende:
Je bent dus rond de 21 en je hebt nu al 5.5 jaar serieuze relatie achter de rug, inclusief samenwonen?
Meid, ga eens een tijdje lekker alleen zijn. Da's goed voor je op z'n tijd.
Het schrikeffect is groter als je ineens onaangekondigd aan zijn deur staat met lastige vragen.. Dan biecht hij wel op!quote:Op vrijdag 2 december 2011 15:13 schreef joellexx het volgende:
ik woon in de achterhoek, hij in amsterdam, dus ik kan niet zomaar ff langs wippen.
heb al om opheldering gevraagt, maar krijg geen fatsoenlijk antwoord.
en wil ook niet verder gaan zeuren, want wil niet opdringerig overkomen
Te stalkerig.quote:Op vrijdag 2 december 2011 15:20 schreef L3viathan het volgende:
[..]
Het schrikeffect is groter als je ineens onaangekondigd aan zijn deur staat met lastige vragen.. Dan biecht hij wel op!
Joh!quote:
Eensquote:Op zondag 4 december 2011 12:24 schreef Copycat het volgende:
Je moet er niks mee. Laat die gast lekker.
Waar gaat het in hemelsnaam over, als je het sec bekijkt?
Pure poëzie.quote:Op zondag 4 december 2011 10:16 schreef eleusis het volgende:
meissie laat die jongen hij is niets voor jouw
jij heb een man nodig die er voor je is
nie iemand die opeens afstandelijk doet
die heb gwn issues je wil niet weten
peazzz
Op welke chat heb je em ontmoet dan?quote:Op vrijdag 2 december 2011 15:13 schreef joellexx het volgende:
ik woon in de achterhoek, hij in amsterdam, dus ik kan niet zomaar ff langs wippen.
heb al om opheldering gevraagt, maar krijg geen fatsoenlijk antwoord.
en wil ook niet verder gaan zeuren, want wil niet opdringerig overkomen
partyflock, hij stuurde mij een berichtjequote:Op zondag 4 december 2011 12:33 schreef kebabkever het volgende:
[..]
Op welke chat heb je em ontmoet dan?
Waarschijnlijk was jij de eerste die hapte. Of de enige.quote:Op zondag 4 december 2011 12:34 schreef joellexx het volgende:
partyflock, hij stuurde mij een berichtje
quote:Op zondag 4 december 2011 12:35 schreef Copycat het volgende:
[..]
Waarschijnlijk was jij de eerste die hapte. Of de enige.
Precies, dus laat het maar even lekker gaan. Als hij zo wilt doen, prima. Anders komt het toch teveel van jouw kant af en dat wil je ook niet he?quote:Op zondag 4 december 2011 23:04 schreef joellexx het volgende:
dankjewel..
ik heb ook vandaag idd niks meer van hem gehoord. en ik ga nu ook niks meer van me laten horen..
misschien heeft hij tijd nodig idd.. maar hij weet dat ik hem wel een leuke jongen vind.. dus ik snap het niet.
maar ik ken natuurlijk ook zijn verleden niet.. misschien heeft hij idd wel een hoop shit meegemaakt wat betreft relaties enzo.
maar mijn gevoel zegt dat dat het probleem niet is. Al krijg ik wel allemaal reacties die het zelfde zeggen als jou.
ik wacht het wel af en laat hem wel naar mij toe komen, wanneer hij wil praten.
misschien heb ik mij ook teveel opgedrongen.
maar de woorden "ik wil gewoon nu op dit moment niks" blijven toch bij mij spoken... ik kan hier ook niks mee..
en als ik heel eerlijk ben, weet ik ook niet of ik het allemaal nog wel wil.. als iemand nu al zo moeilijk gaat doen, hoe moet dat dan worden als het wel iets zou worden?!
Weet je zeker dat je alles wat jullie hebben opgebouwd hierom wil opgeven?quote:Op zondag 4 december 2011 23:04 schreef joellexx het volgende:
dankjewel..
ik heb ook vandaag idd niks meer van hem gehoord. en ik ga nu ook niks meer van me laten horen..
misschien heeft hij tijd nodig idd.. maar hij weet dat ik hem wel een leuke jongen vind.. dus ik snap het niet.
maar ik ken natuurlijk ook zijn verleden niet.. misschien heeft hij idd wel een hoop shit meegemaakt wat betreft relaties enzo.
maar mijn gevoel zegt dat dat het probleem niet is. Al krijg ik wel allemaal reacties die het zelfde zeggen als jou.
ik wacht het wel af en laat hem wel naar mij toe komen, wanneer hij wil praten.
misschien heb ik mij ook teveel opgedrongen.
maar de woorden "ik wil gewoon nu op dit moment niks" blijven toch bij mij spoken... ik kan hier ook niks mee..
en als ik heel eerlijk ben, weet ik ook niet of ik het allemaal nog wel wil.. als iemand nu al zo moeilijk gaat doen, hoe moet dat dan worden als het wel iets zou worden?!
ik zit niet bepaald te wachten op sarcastische reactiesquote:Op maandag 5 december 2011 00:39 schreef UbiDubiumIbiLibertas het volgende:
[..]
Weet je zeker dat je alles wat jullie hebben opgebouwd hierom wil opgeven?
Om met een andere man ditzelfde niveau van intimiteit op te bouwen gaat je zeker opnieuw anderhalve week kosten.
Je zit juist wel te wachten op een kerel die geen moeite doet.quote:Op maandag 5 december 2011 00:41 schreef joellexx het volgende:
[..]
ik zit niet bepaald te wachten op sarcastische reacties![]()
maar ook niet op een kerel die geen moeite doet...
Scherpquote:Op maandag 5 december 2011 00:46 schreef UbiDubiumIbiLibertas het volgende:
[..]
Je zit juist wel te wachten op een kerel die geen moeite doet.
Verder alles goed in LaLa-land?quote:Op zondag 4 december 2011 21:48 schreef D_tjuh het volgende:
Dus ziet hij even af, kijkende als een kat uit de boom. Zoekende naar meer houvast om erin te geloven dat jij het ook echt meent van jouw kant. Vandaar die afstandelijkheid. Zal jij hem blijven zoeken? Zal jij hem niet los laten zoals hij jou niet los zou laten zou jij ineens afstandelijk doen?
Hij wil gewoon zien hoe jij reageert op deze situatie..
Laat hem maar eventjes, hij zoekt vanzelf wel weer contact op met jou.
Haha. Ik was in een zeer goede bui gisteren. Can you tell?quote:
Gohja, als je toch met zo'n player te maken hebt, waarom zou hij haar dan zo laten vallen? Waarom dan niet met beiden een spelletje spelen?quote:Op maandag 5 december 2011 09:05 schreef Copycat het volgende:
Je zat op een roze wolk, compleet met roze zonnebril.
Terwijl die knul een ander meisje het hof aan het maken is.
Ik heb ook een beetje 't idee dat hij meerdere "projectjes" tegelijk hebt lopen...quote:Op maandag 5 december 2011 14:58 schreef draaijer het volgende:
Ik denk dat hij nog in een relatie zit
hoe het met me gaat..quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |