yesquote:Op donderdag 1 december 2011 23:14 schreef 3rdRock het volgende:
best mooi dit. Boxcar Rebellion ofzo?
Das een keuze die hij heeft gemaakt. Hij heeft wel een vet mooie joekel van een woningquote:Op donderdag 1 december 2011 23:13 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Maar Evers moest altijd om 4 uur op ofzoDas vroeg!!!!
Vind ik meer een naam voor een skapunk trio o.i.d.quote:Op donderdag 1 december 2011 23:14 schreef 3rdRock het volgende:
best mooi dit. Boxcar Rebellion ofzo?
De beste man verdient geloof ik een miljoen of 2 (of meer I dunnow) per jaar, dus dat verbaast me weinig.quote:Op donderdag 1 december 2011 23:15 schreef minthy het volgende:
[..]
Das een keuze die hij heeft gemaakt. Hij heeft wel een vet mooie joekel van een woning
Geen idee, ik heb de radio in de vroege ochtend nooit aan. Eerst bijkomen met koffie voordat ik gezeur aan mijn kop te horen krijgquote:Op donderdag 1 december 2011 23:16 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
De beste man verdient geloof ik een miljoen of 2 (of meer I dunnow) per jaar, dus dat verbaast me weinig.
Evers is de koning van de radio IMHO.
Zonder Evers was/is 538 nergens.quote:Op donderdag 1 december 2011 23:16 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
De beste man verdient geloof ik een miljoen of 2 (of meer I dunnow) per jaar, dus dat verbaast me weinig.
hij moest al slapenquote:
2 miljoen lijkt me wel erg veel, maar hij heeft een vorstelijk salaris.quote:Op donderdag 1 december 2011 23:16 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
sleep mn familie er ff niet bij aubquote:Op donderdag 1 december 2011 23:23 schreef borisz het volgende:
Evers blijft koning. Zeker. Kan er nog steeds naar luisteren ondanks 538
Die nieuwe woning van hem moet nog flink gerestaureerd wordenquote:Op donderdag 1 december 2011 23:12 schreef minthy het volgende:
[..]
Nee, hij is overgelopen naar het westen, net als Edwin Evers. Die laatste zie ik hier alleen nog maar in de weekenden
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |