abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_105116151
quote:
1s.gif Op vrijdag 2 december 2011 22:02 schreef Sideshowbobbie het volgende:

[..]

Faal :') het is een lange dag geweest :')

edit: maar dat zou betekenen dat ie nu al 2000 uur heeft zitten in BF3, whut :') Kan nu niet op Battlelog vanwege mobiel, maar dan zou ik toch denken dat ie BF2 bedoelt...
Klopt, hij heeft nu wel bijna 100 uur in BF3 zitten
Lekker bezig :P
pi_105116711
quote:
1s.gif Op vrijdag 2 december 2011 21:56 schreef Sideshowbobbie het volgende:

[..]

Zeg, je gaat toch niet zeggen dat je met je 14 jaar nu, 6,5 jaar geleden BF2 bent gaan spelen? :o
Yep :P
pi_105116948
quote:
16s.gif Op vrijdag 2 december 2011 22:22 schreef dennis3d het volgende:

[..]

Allemaal onder invloed van je broer! *O*
Altijd blijven lachen!!
  vrijdag 2 december 2011 @ 22:27:37 #154
4259 JK
In for a penny, in for a pound
pi_105117067
Mooi weekend om even na te denken over het versnellen van m'n systeem. Net ging het echt ff bagger in Seine Crossing.... dus of overclocken, of een quad core socket 775 cpu of dan toch kijken naar een i5 upgrade. Alleen heb geen zin om weer honderden euro's uit te geven.. elke keer geef ik al weer honderden euro's uit aan hobbies. ;)
pi_105117170
quote:
16s.gif Op vrijdag 2 december 2011 22:22 schreef dennis3d het volgende:

[..]

Op je 7e/8e al gamen. Ik speelde op die leeftijd met friggin lego :')
Op woensdag 21 maart 2012 19:42 schreef Drassss het volgende:
Ben ik de enige die steeds Sideboobie leest ipv van Sideshowbobbie
pi_105117402
quote:
1s.gif Op vrijdag 2 december 2011 22:29 schreef Sideshowbobbie het volgende:

[..]

^O^ dat vind ik ook veeeeeel gezonder!
Altijd blijven lachen!!
pi_105117502
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 december 2011 22:27 schreef JK het volgende:
Mooi weekend om even na te denken over het versnellen van m'n systeem. Net ging het echt ff bagger in Seine Crossing.... dus of overclocken, of een quad core socket 775 cpu of dan toch kijken naar een i5 upgrade. Alleen heb geen zin om weer honderden euro's uit te geven.. elke keer geef ik al weer honderden euro's uit aan hobbies. ;)
Dat ken ik, maar het is het echt wel waard hoor :P. Ik heb speciaal voor BF3 een nieuw systeem in elkaar gezet, voor de rest speel ik enkel games op de PS3. Daarnaast wordt de pc gebruikt voor photoshop en indesign voor wat betreft zware applicaties, maar goed, het was voornamelijk bedoeld voor BF en het was me het geld waard :)
pi_105118558
Mooi ik kon niet eens "oh ok srry" typen of ik wordt gekicked }:|
-weg-
pi_105118844
Kom ik een keer op band of fokkers server word ik meteen gebanned -O-

Als je dan prive wil oefenen flikker er dan een password op ofzo.
pi_105119205
Maar, ik snap best dat jullie in privesferen willen boosten hoor :')
pi_105119865
quote:
1s.gif Op vrijdag 2 december 2011 22:29 schreef Sideshowbobbie het volgende:

[..]

Dee ik tegerlijker tijd.
pi_105119988
Training verliep wel lekker net jongens. ^O^
  vrijdag 2 december 2011 @ 23:24:12 #163
100593 Catch_me
Donateur Asielactie 2009
pi_105119994
ben begonnen met wolfenstein 3d en zo'n hendig sjieke joystick _O_
Op elke fokker past een bril.
pi_105120017
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 december 2011 22:57 schreef BaraCuda het volgende:
Kom ik een keer op band of fokkers server word ik meteen gebanned -O-

Als je dan prive wil oefenen flikker er dan een password op ofzo.
We konden d'r geen password opgooien.
-|||---ლ(╹◡╹ლ)---|||-
pi_105120019
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 december 2011 23:24 schreef Re.active het volgende:
*O*
pi_105120047
Dankjewel.
  vrijdag 2 december 2011 @ 23:47:35 #167
243445 genakt
Alea Iacta Est
pi_105121126
gaan ze zeggen dat ik cheat terwijl hij staat te stampen in de bosjes :')
Op woensdag 26 mei 2010 18:00 schreef Darkestrah het volgende:
Ik heb van horen zeggen dat genakt een behoorlijk goede keus is. Wat heb je te verliezen?
pi_105121413
Sorry voor de slachtoffers van de ban op de server maar dat was het enige om de server tijdens het vechten leeg te houden. Paswoord krijg ik niet voor elkaar ook al staat het netjes in bf3cc en in het configfile.

No hard feelings en ik gooi de banlijst leeg :)

nogmaals excuses.
pi_105121428
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 december 2011 23:24 schreef Re.active het volgende:
pi_105121890
quote:
8s.gif Op vrijdag 2 december 2011 23:47 schreef genakt het volgende:
gaan ze zeggen dat ik cheat terwijl hij staat te stampen in de bosjes :')
_O-
  zaterdag 3 december 2011 @ 00:09:29 #171
287899 Smoofie
Duikeendje? Duikeendje!!
pi_105122045
Trouwens, de server browser zuigt wel van Battlelog.
AFCA
Qui audet adipiscitur
  zaterdag 3 december 2011 @ 01:50:36 #172
4259 JK
pi_105124593
6 dec. komt er een update voor de clients (2GB groot) en een R11 update voor de servers.

Flink wat wijzigingen.. IRNV generfed, USAS met frag rounds generfed, mijnen verdwijnen 20 sec. nadat je dood bent gegaan.. dus niet meer ongelimiteerd mijnen neerleggen (jammer :P ).

Ik had IRNV al op de PS3 gezien, daar heb je niets meer aan.

Hier de hele waslijst:

quote:
Hi all,

We will release an update to the PC version of BF3 on Dec 6th -- that is, Tuesday morning around 8AM GMT next week. This coincides with an upgrade of many of our central systems which will be down for some hours starting around that time.

It will be both a client update -- approximately 2GB in size -- and a server update.

The client/server combination will be incompatible with older clients/servers. All players will be prompted to download the update once it has been released. All RSP companies will begin upgrading their servers at the same time.

The client update is large because it contains most of the content for Back to Karkand. This is not ideal, so we aim to make potential DLC content in the future as optional downloads.

Bugfixes:
Fixed a problem with spawn timer now showing blue border on startup and lost spawn point
Fixed a problem where player who joined queuing on End of round got spawn screen stuck on screen, but unable to do anything with it untill next round loaded
Fixed a problem where camera would change to 3rd person on killcam when killcam was turned off in server settings
Fixed stat references on several dogtags
Fixed for surveillance ribbon not counting TUGS
Fixed a missing combat area lines on the minimap for Grand Bazaar conquest small
Moved a tank spawn in US base on Caspian Border so it would not be destroyed by a falling tree
Fixed a problem where placing C4 with the russians soldier was playing US faction VO
Fixed a problem where TV guided missiles could be shot into its own helicopter and destroy it
Fixed a problem when attempting to fire lock on weapons without a target
Tweaked the chat, it should now be a bit easier to read
Fixed several vehicles that did not properly shoot rockets and guns towards their predictive sights
Fixed the G17 Supressed Laser not working properly
Added alternate HUD colors to help colorblinds
Added a network interpolation setting. This allows users with good bandwidth reduce latency, but might increase some stuttering. The user can find what works best for his connection by tweaking the slider.
Increased the Spawn protection radius on TDM
Fixed a problem with smoke on land vehicles, Missiles should now miss more often
Fixed a problem where users could end up with IRNV scope in any vehicle
Fixed a problem where player dies if vaulting over a ledge and into water while sprinting
Fixed several crashes and increased general stability
Fixed a problem where the user was unable to revive two players that have the bodies one over the other
Fixed so you can assign an axis and use as a digital input. This makes it possible for the player (on pc) to assign one of the sticks on a gameped to be used for throttle/brake.
Fixed a problem with the Kill camera acting up when suiciding from parachute
Fixed air radar was showing to much. now lasertagged, heatsignature above threshold, enemy missiles and capture points are only visible on air radar
Fixed a problem where the game would enter a technical hang if the user pressed pause menu and tilde at the same time
Fixed a problem where you could get green flashes on screen
You can now reassign cycle weapons
Fixed so the weapon zooms automatically after bipod deploy is gone when using zoom toggle
Fixed a problem where the parachute would stay stuck in air if the owner was killed

Balance Tweaks:
Fixed several weapons so they are properly suppressed and hide the player on the minimap when fired.
Tweaked Tactical Light so it is not as blinding over longer ranges.
Tweaked the IRNV scope so it is limited to usage only at close range.
Reduced heat masking effectiveness of Spec Ops Camo.
Fixed a bug where Ammo spec would give additional 40mm grenades instead of Frag spec.
Increased the number of additional 40mm grenades from Frag spec.
Fixed so AT mines only live for 20 seconds after a player dies to prevent infinite mines. (We want to make a different fix in the future, it’s in JIRA).
Increased the Time to Live on sniper caliber rounds to allow extreme distance shots.
Fixed several weapon descriptions, calibers, and fire rates. The weapons themselves have not changed.
Fixed so the M9 and MP443 pistol can be equipped by the opposing faction when it is unlocked at 100 kills.
Fixed Laser Guided Missiles missing their targets if the target is moving too fast.
Reduced the effectiveness of Stealth on Air Vehicles.
Reduced the effectiveness of Beam Scanning for Jets.
Reduced the damage done to Armored Vehicles and Infantry from AA guns.
Increased the damage RPGs and Tank shells do to AA vehicles.
Slightly decreased the accuracy for all weapons on fully automatic, burst fire is now preferable at mid to long range.
Increased the effective accuracy of long bursts for LMGs when using a bipod.
Slightly increased the range of the 44magnum bullets.
Increased the close range damage of 4.6x30mm and 5.7x28mm bullets.
Increased the reload time of the Mortar from 3.5sec to 4.8sec and increased the time it takes before a shell hits the ground.
Reduced the aimed accuracy bonus given by a Suppressor for the MP7, P90, PP2000, PP-19, and UMP45.
Increased the range and FOV for designating targets with the SOFLAM and vehicle Laser Designators.
Decreased the effectiveness of 12g FRAG ammo when equipped on semi-automatic and automatic shotguns.
Slightly Increased the power of Fighter Jet Cannons against all vehicle targets, especially Helicopters.
Decreased the power of Miniguns against Jets and Helicopters.
Increased the power of Stingers against Jets.
Flares reload times for Jets and Helicopter Gunners have been increased.
Tweaked the AN94 so its burst fire better conveys the real world advantage offered by this weapon.
Added Single Shot to the AN94 as an available fire mode.
Slightly increased the recoil on the M416 and removed the Burst Fire mode (this weapon incorrectly had burst fire, which was not authentic).
Tweaked the spawns for TDM on Kharg Island, Grand Bazaar, Caspian Border, Seine Crossing, Operation Firestorm, Damavand Peak and Noshahar Canals
Moved a tank spawn in US base on Caspian Border so it would not be destroyed by a falling tree
Tweaked the Gas station Capture area on Conquest on Caspian Border
Tweaked the max vehicle height on Noshahar Canals

Also, it will once again be possible to reduce the number of players required to start a round to 1 both in ranked and unranked mode. We changed it back after getting a lot of negative feedback from both individuals and the RSP companies.
En dan nog speciaal voor jpjedi;

quote:
Our plan is to introduce a warm-up mode, where players can move about and play the game, but with scoring disabled; then, when the number of players goes above the threshold -- that's when the real round starts.
  zaterdag 3 december 2011 @ 01:54:42 #173
287899 Smoofie
Duikeendje? Duikeendje!!
pi_105124652
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 december 2011 01:50 schreef JK het volgende:
6 dec. komt er een update voor de clients (2GB groot) en een R11 update voor de servers.

Flink wat wijzigingen.. IRNV generfed, USAS met frag rounds generfed, mijnen verdwijnen 20 sec. nadat je dood bent gegaan.. dus niet meer ongelimiteerd mijnen neerleggen (jammer :P ).

Hier de hele waslijst:

[..]

[..]

Waarom de IRNV nerfen...ffs. En nerfen ze die MAV nou ook? Net had er iemand 86 kills mee gemaakt :') En ook USAS nerf :') wtf. Mensen moeten minder zeiken.
AFCA
Qui audet adipiscitur
  zaterdag 3 december 2011 @ 02:00:13 #174
4259 JK
pi_105124719
86 kills met MAV? Zeker in Metro.. gewoon lukt dat niet zo snel hoor. Ding is zo stuk. Ik heb nog helemaal geen kills er mee gemaakt. 86 is dan echt wel héél erg veel, overdrijf je niet?

IRNV is gewoon overpowered, spotten hoeft niet meer. Je ziet in de verte al iemand aankomen en dan kan je meteen schieten (net zoals thermal op een tank echt wel een grote hulp is). En die USAS... met fragrounds is het gewoon knallen en winnen. Al schiet ik eerder op iemand, dan wint de persoon met USAS altijd. USAS heb je alleen een stuk minder aan in het open veld. Maar close quarters... zeg Metro, Bazaar enz... dan is het gewoon alsof je met een grote stofzuiger door het level rent om de map schoon te vegen van al het kwaad. :P

Overigens met de nieuwe patch kan je dus weer je stinger meenemen. Doosje ammo er naast van een support ventje en schieten maar!
  zaterdag 3 december 2011 @ 02:05:45 #175
287899 Smoofie
Duikeendje? Duikeendje!!
pi_105124820
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 december 2011 02:00 schreef JK het volgende:
86 kills met MAV? Zeker in Metro.. gewoon lukt dat niet zo snel hoor. Ding is zo stuk. Ik heb nog helemaal geen kills er mee gemaakt. 86 is dan echt wel héél erg veel, overdrijf je niet?

IRNV is gewoon overpowered, spotten hoeft niet meer. Je ziet in de verte al iemand aankomen en dan kan je meteen schieten (net zoals thermal op een tank echt wel een grote hulp is). En die USAS... met fragrounds is het gewoon knallen en winnen. Al schiet ik eerder op iemand, dan wint de persoon met USAS altijd. USAS heb je alleen een stuk minder aan in het open veld. Maar close quarters... zeg Metro, Bazaar enz... dan is het gewoon alsof je met een grote stofzuiger door het level rent om de map schoon te vegen van al het kwaad. :P

Overigens met de nieuwe patch kan je dus weer je stinger meenemen. Doosje ammo er naast van een support ventje en schieten maar!
Ja 86 kills met MAV in Metro. En de IRNV is wel overpowered, maar nou en, als iedereen het gebruikt heeft iedereen er profijt van :P. Net zoals de USAS12, care dat hij voor één map overpowered is. IRNV is ook alleen handig in kleine maps. Waarom aanpassen als het voor grote maps alleen maar kut is als USAS12 wordt generfed.
AFCA
Qui audet adipiscitur
  zaterdag 3 december 2011 @ 02:10:50 #176
4259 JK
pi_105124898
IRNV nerf is ook flauw (want nu niet meer bruikbaar), als je het ook wilt gebruiken, moet je gewoon 100 kills maken met een wapen. Maar IRNV vind ik van zichzelf gewoon flauw. Een ander zie je direct, als iemand al om de hoek komt is het meteen een lading lood die kant op.

Met de USAS idd hetzelfde, als iedereen 'm heeft, issie niet meer overpowered. ;)
Tot die tijd is het wel een heel sterk wapen op de kleinere maps.

Maar 86 kills met een MAV in metro, dan moet ik dat ook eens goed gaan oefenen.
Ik had een halve kill.. zonder punten. Maar ik vind de MAV vooral leuk op de grote conquest maps, waarbij ik dan alvast vijanden ga spotten voor m'n squad (en gehele team) en via teamspeak dan ook tips geef). Daarnaast wel geinig om SOFLAM's en T-UGS van de vijand uit te schakelen.
  zaterdag 3 december 2011 @ 02:12:35 #177
287899 Smoofie
Duikeendje? Duikeendje!!
pi_105124919
MAV

1 330

Kijk naar de speler DeltaCat.

Die heeft dus 1330 kills met MAV.
AFCA
Qui audet adipiscitur
  zaterdag 3 december 2011 @ 02:17:07 #178
4259 JK
pi_105124972
Das echt niet normaal!!! :o
Maar die speelt ook alleen maar in de metro map, met 1000 tickets.
Dan kan je wel even oefenen. :) Zo lang iemand een ammo box naast je zet kan je wel even spelen er mee en hard door de gangen jagen.
  zaterdag 3 december 2011 @ 02:23:06 #179
287899 Smoofie
Duikeendje? Duikeendje!!
pi_105125037
quote:
Kuebeker said:
So policy is who ever complains the most wins?
Guess it's always been like that but still pisses me off!

Spec ops camo is nerfed. This is bull shit!

WTF man nerf the snipers camo. In some situations you walk right by them with out seeing them.
I have to start recording this shit to prove it!

Nerf frag rounds, how many fucken direct hits will you now need to kill some one?
O well I'll use buck shots to piss them off!

lightly decreased the accuracy for all weapons on fully automatic, burst fire is now preferable at mid to long range.
If it's on full automatic but I only fire 3 rounds will they be as accurate as if it was in burst mode?

Like I mentioned before... instead of spending so much time on nerfing stuff for cry baby's...
FIX THE DISCONNECTS
FIX THE CONNECTIONS ISSUES
FIX NOT BEEING ABLE TO WALK OVER RUBBLE
FIX NOT BEEING ABLE TO WALK OVER A PLAYER
FIX NOT BEEING ABLE TO WALK THROUGH DOORWAYS WHEN SOME ONE IS BLOCKING IT.
FIX NOT BEEING ABLE TO JUMP OVER RAILING IN METRO
FIX SPAWNING RIGHT IN FRONT OF AN ENEMIE WITH YOUR BACK TOWARDS THEM
FIX SPAWNING FACING YOUR DEFAULT SPAWN, YOU BACK IS STILL TOWARDS THE OBJECTIVES.
FIX HEARING CHOPPERS WHEN YOUR IN A FREAKING TUNNEL
FIX BEEING KILLED BY A BLAST WHEN YOUR PROTECTED BY A WALL
FIX THE FREAKING HITBOX.
FIX THE STREET LIGHT GLARE
FIX THE SUN GLAIR , OUR AVATARS HAVE SUN GLASSES FFS!
FIX MORTAR LOCATIONS NOT SHOWING ON MAP BECAUSE THEY DEPLOY SHOOT EXIT. THOES STEPS SHOUD GIVE YOU ENOUGH TIME TO SEE.
FIX THE C4 NOT DETONATING ON FIRST TRY
FIX C4 BUG WHEN LAYED ON A JEEP!

ADD FUCKEN INGAME VOIP!
REMOVE OR LET US CUSTOMIZE THE CHAT BOX!
Q IS USELESS THE WAY IT IS NOW ADD VOIP AND GET RID OF THAT!

GIVE THE GAME MORE COLOUR SATURATION MORE CONTRAST!

IM SURE THERE ARE MORE TECHNICAL BUGS BECAUSE I DONT PLAY ALL CLASSES!

All this fucken crap about nerfing because of a fucken bunch of under aged cry-babies!

WHAT YOU SHOULD DO IS PROGRAM EVERY WEPON LIKE IT IS IN REAL LIFE THATS IT THATS ALL END OF STORY!
AFCA
Qui audet adipiscitur
pi_105126075
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 december 2011 01:50 schreef JK het volgende:

Hier de hele waslijst:

[..]

[..]

Zitten echt wel goede dingen tussen maar de USAS,... Wat doen ze nu,... :'(

En rondlopen op de server voor de ronde start met min 1 player.. Dubbel goed _O_
pi_105127026
Altijd zo fijn dat ze met die updates komen op het moment dat ik ze net een week unlocked heb :')

Loop al weken gefrustreerd rond, en nu je ze zelf hebt gaan ze de boel patchen :')
  zaterdag 3 december 2011 @ 10:28:57 #182
131603 Afwazig
Serious business
pi_105127424
Mensen die gaan janken omdat er dingen worden generfed die totaal overpowered waren :').
pi_105127666
Het is maar net hoe je het bekijkt natuurlijk. Het is niet heel gek dat wanneer je een steeds hogere rank krijgt, je een (veel) beter wapen krijgt en je daar dus lagere ranks mee owned.

Als ik zo kijk naar de gemiddelde ranks, dan ligt dit nu zo rond de 30, dus het is een kwestie van tijd totdat het gros met de USAS rondloopt. Als 'iedereen' er mee rondloopt, dan valt dat OP wel mee. Overigens denk ik dat het merendeel een ander wapen pakt. Ik vind de USAS leuk, maar om er nu een hele ronde mee te pompen, mwah dat gaat vervelen. Daarnaast zie ik bij lange na niet elke 43+ met dat wapen rondlopen, integendeel zelfs.

Zelfde geldt overigens voor IRNV. Als veel spelers 100 kills maken met een gun, dan lopen die spelers vervolgens allemaal met hun IRNV scope > weg voordeel. De specop camo biedt bovendien uitkomst voor de IRNV.

Nogmaals, het is maar net hoe je het bekijkt.
  zaterdag 3 december 2011 @ 10:49:01 #184
131603 Afwazig
Serious business
pi_105127734
Als bepaalde opties of wapens erg overpowered zijn dan push je spelers eigenlijk een bepaalde richting in. Dat wil je toch niet? Je wilt spelers zoveel mogelijk opties geven, nu is de IRNV niet een optie maar min of meer een must.
  zaterdag 3 december 2011 @ 10:56:27 #185
243445 genakt
Alea Iacta Est
pi_105127858
quote:
1s.gif Op zaterdag 3 december 2011 07:12 schreef jpjedi het volgende:

[..]

Zitten echt wel goede dingen tussen maar de USAS,... Wat doen ze nu,... :'(

En rondlopen op de server voor de ronde start met min 1 player.. Dubbel goed _O_
Hej jedi ? heb trouwens betaald is het dan niet zo dat ik vip ben :( ?
Op woensdag 26 mei 2010 18:00 schreef Darkestrah het volgende:
Ik heb van horen zeggen dat genakt een behoorlijk goede keus is. Wat heb je te verliezen?
  zaterdag 3 december 2011 @ 11:17:36 #186
361851 Idanue
Polite as Fuck
pi_105128236
Zal even helpen de #2 server te vullen, wie helpt? :s)
pi_105128366
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 december 2011 11:17 schreef Idanue het volgende:
Zal even helpen de #2 server te vullen, wie helpt? :s)
ik :)
What is my problem with man, you ask? No. I ask you, what was man's problem with me?
pi_105128441
Nog 1tje ;)
What is my problem with man, you ask? No. I ask you, what was man's problem with me?
  zaterdag 3 december 2011 @ 11:46:44 #189
4259 JK
pi_105128809
quote:
8s.gif Op zaterdag 3 december 2011 10:56 schreef genakt het volgende:

[..]

Hej jedi ? heb trouwens betaald is het dan niet zo dat ik vip ben :( ?
VIP werkt nog niet op de server (op geen enkele BF3 server op de wereld op dit moment), Ik zal eens kijken of de R11 server update dat nu wel laat werken. In dat geval krijg je voorrang in de queue en wordt er zelfs iemand gekicked automatisch.

Dat hele VIP gebeuren had DICE gewoon voor de release van BF3 allang rond moeten hebben.
Ook deze update 2GB groot maken omdat de BTK-content er bij zit is gewoon slecht. Mensen zonder Limited Edition zijn nu verplicht die hele 2GB door te slikken, terwijl ze aan de meeste megabytes niets hebben.

En dan bijv. ook eerst 2 weken terug de Stingers in kracht af te laten nemen, en nu vervolgens ze weer krachtiger maken... en dan ook nog eens de jets en heli's een langere herlaadtijd geven van de flares. Ik voorspel een online oorlog zonder al te veel heli's en jets in de lucht.

Ander vraagje; wanneer krijg je Spec Ops camo? Die camo's is het enige waar ik nog niet achter ben hoe je die nou bijv. sneller kan krijgen. De rest van de opzet is me geheel duidelijk. Als ik dan ook bijv. snel wil ranken in een bepaalde class, rijd ik met m'n tank naar een vlag en stap ik even kort uit op het moment dat ik de vlag overneem. Op die manier krijg ik de score niet bij de tank, maar bij de class. Werkte prima om zo snel de MAV bijv. ook te unlocken.

[ Bericht 39% gewijzigd door JK op 03-12-2011 11:51:59 ]
pi_105128970
Het is wel totaal van de zotten natuurlijk als ze de Mobile AA eerst sterker gaan maken, om hem dan weer af te zwakken :')
Dan heb ik ook zoiets van: Jongens, waar liggen jullie prioriteiten?
Hoi, ik ben robuust89 en ik ben nieuw!
pi_105129125
quote:
2s.gif Op zaterdag 3 december 2011 11:55 schreef robuust89 het volgende:
Het is wel totaal van de zotten natuurlijk als ze de Mobile AA eerst sterker gaan maken, om hem dan weer af te zwakken :')
Dan heb ik ook zoiets van: Jongens, waar liggen jullie prioriteiten?
Niet bij team balance fix in ieder geval. Stond net met 6 man tegen 11. Wat kan je daar nou tegen beginnen in een QL?
  zaterdag 3 december 2011 @ 12:02:34 #192
4259 JK
pi_105129127
Ik zie ook niets over de AA op Noshahr Canals in CQ64 mode.
Dat ding komt tot aan vlag E, die 'Drains'. Dat ding is onoverwinnelijk.
Heb er wel eens ingezeten en toen vlogen ze 2 jets op me, beschoten me met een tank etc.
Het apparaat bleef gewoon op 100% health staan. Niet dat je heel veel schade achterin de map aanricht, maar het mag wel wat minder... en ik vind gewoon dat als je er een paar raketten op schiet, dat ie dan best wel even stuk mag voor er een nieuwe spawn van het apparaat is.
pi_105129178
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 december 2011 12:02 schreef JK het volgende:
Heb er wel eens ingezeten en toen vlogen ze 2 jets op me, beschoten me met een tank etc.
Het apparaat bleef gewoon op 100% health staan. Niet dat je heel veel schade achterin de map aanricht, maar het mag wel wat minder... en ik vind gewoon dat als je er een paar raketten op schiet, dat ie dan best wel even stuk mag voor er een nieuwe spawn van het apparaat is.
Mooi ding man! Heb er best wel plezier mee :7
-weg-
  zaterdag 3 december 2011 @ 12:06:23 #194
4259 JK
pi_105129199
Ja, ik ook... maar dat had in de eerste patch al gefixed moeten zijn.
Toen ik het eind oktober door had, had ik er ook wel plezier mee. Maar een hele ronde in dat ding is saai.
  zaterdag 3 december 2011 @ 12:08:48 #195
100593 Catch_me
Donateur Asielactie 2009
pi_105129245
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 december 2011 12:02 schreef JK het volgende:
Die AA mogen ze van mij eruit halen of de range drastisch verminderen want het slaat helemaal nergens op. Als USA piloot heb je vrij spel in die map, maar als RUS piloot kom je niet verder dan de dichtste vlag van je eigen spawn omdat die AA zo'n achterlijke range heeft.
Op elke fokker past een bril.
pi_105129251
Waar kun je ergens zien hoeveel spawns je op je spawnbeacon hebt?

Op http://bf3stats.com/stats_pc/ kan het, maar die site update net zo snel als dikke stront door een trechter.
  zaterdag 3 december 2011 @ 12:17:31 #197
4259 JK
pi_105129381
Op Battlelog kan ik die spawnbeacon-info ook niet vinden, terwijl je bij 100 stuks wel een medal krijgt.
pi_105129436
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 december 2011 12:17 schreef JK het volgende:
Op Battlelog kan ik die spawnbeacon-info ook niet vinden, terwijl je bij 100 stuks wel een medal krijgt.
Precies, daarom wil ik het ook weten. Vanmorgen om 10:18 zat ik op 42 stuks, maar Ik ben die beacon onderhand wel beu :')
  zaterdag 3 december 2011 @ 12:23:48 #199
4259 JK
pi_105129499
Toch nog maar een paar keer neerzetten dan. ;)

Wat ik raar vind, is dat mijn avatar in Battlelog niet wordt geupdate.
Ik heb 'm een week of 3 geleden in Gravatar gezet, en deze laat de juiste zien, maar in Battlelog zie ik de default image. Ook het emailadres bij Gravatar is gelijk... snap er geen zak van. Herladen van alle images werkt ook niet. Vaag.
pi_105129794
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 december 2011 12:09 schreef BaraCuda het volgende:
Waar kun je ergens zien hoeveel spawns je op je spawnbeacon hebt?

Op http://bf3stats.com/stats_pc/ kan het, maar die site update net zo snel als dikke stront door een trechter.
Ook als je op update klikt (rechtsboven) ?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')