Klopt, hij heeft nu wel bijna 100 uur in BF3 zittenquote:Op vrijdag 2 december 2011 22:02 schreef Sideshowbobbie het volgende:
[..]
Faalhet is een lange dag geweest
edit: maar dat zou betekenen dat ie nu al 2000 uur heeft zitten in BF3, whutKan nu niet op Battlelog vanwege mobiel, maar dan zou ik toch denken dat ie BF2 bedoelt...
Yepquote:Op vrijdag 2 december 2011 21:56 schreef Sideshowbobbie het volgende:
[..]
Zeg, je gaat toch niet zeggen dat je met je 14 jaar nu, 6,5 jaar geleden BF2 bent gaan spelen?
Op je 7e/8e al gamen. Ik speelde op die leeftijd met friggin legoquote:
quote:Op vrijdag 2 december 2011 22:29 schreef Sideshowbobbie het volgende:
[..]
Op je 7e/8e al gamen. Ik speelde op die leeftijd met friggin lego
Dat ken ik, maar het is het echt wel waard hoorquote:Op vrijdag 2 december 2011 22:27 schreef JK het volgende:
Mooi weekend om even na te denken over het versnellen van m'n systeem. Net ging het echt ff bagger in Seine Crossing.... dus of overclocken, of een quad core socket 775 cpu of dan toch kijken naar een i5 upgrade. Alleen heb geen zin om weer honderden euro's uit te geven.. elke keer geef ik al weer honderden euro's uit aan hobbies.
Dee ik tegerlijker tijd.quote:Op vrijdag 2 december 2011 22:29 schreef Sideshowbobbie het volgende:
[..]
Op je 7e/8e al gamen. Ik speelde op die leeftijd met friggin lego
We konden d'r geen password opgooien.quote:Op vrijdag 2 december 2011 22:57 schreef BaraCuda het volgende:
Kom ik een keer op band of fokkers server word ik meteen gebanned
Als je dan prive wil oefenen flikker er dan een password op ofzo.
quote:Op vrijdag 2 december 2011 23:24 schreef Re.active het volgende:
Training verliep wel lekker net jongens.
quote:Op vrijdag 2 december 2011 23:24 schreef Re.active het volgende:
Training verliep wel lekker net jongens.
quote:Op vrijdag 2 december 2011 23:47 schreef genakt het volgende:
gaan ze zeggen dat ik cheat terwijl hij staat te stampen in de bosjes
En dan nog speciaal voor jpjedi;quote:Hi all,
We will release an update to the PC version of BF3 on Dec 6th -- that is, Tuesday morning around 8AM GMT next week. This coincides with an upgrade of many of our central systems which will be down for some hours starting around that time.
It will be both a client update -- approximately 2GB in size -- and a server update.
The client/server combination will be incompatible with older clients/servers. All players will be prompted to download the update once it has been released. All RSP companies will begin upgrading their servers at the same time.
The client update is large because it contains most of the content for Back to Karkand. This is not ideal, so we aim to make potential DLC content in the future as optional downloads.
Bugfixes:
Fixed a problem with spawn timer now showing blue border on startup and lost spawn point
Fixed a problem where player who joined queuing on End of round got spawn screen stuck on screen, but unable to do anything with it untill next round loaded
Fixed a problem where camera would change to 3rd person on killcam when killcam was turned off in server settings
Fixed stat references on several dogtags
Fixed for surveillance ribbon not counting TUGS
Fixed a missing combat area lines on the minimap for Grand Bazaar conquest small
Moved a tank spawn in US base on Caspian Border so it would not be destroyed by a falling tree
Fixed a problem where placing C4 with the russians soldier was playing US faction VO
Fixed a problem where TV guided missiles could be shot into its own helicopter and destroy it
Fixed a problem when attempting to fire lock on weapons without a target
Tweaked the chat, it should now be a bit easier to read
Fixed several vehicles that did not properly shoot rockets and guns towards their predictive sights
Fixed the G17 Supressed Laser not working properly
Added alternate HUD colors to help colorblinds
Added a network interpolation setting. This allows users with good bandwidth reduce latency, but might increase some stuttering. The user can find what works best for his connection by tweaking the slider.
Increased the Spawn protection radius on TDM
Fixed a problem with smoke on land vehicles, Missiles should now miss more often
Fixed a problem where users could end up with IRNV scope in any vehicle
Fixed a problem where player dies if vaulting over a ledge and into water while sprinting
Fixed several crashes and increased general stability
Fixed a problem where the user was unable to revive two players that have the bodies one over the other
Fixed so you can assign an axis and use as a digital input. This makes it possible for the player (on pc) to assign one of the sticks on a gameped to be used for throttle/brake.
Fixed a problem with the Kill camera acting up when suiciding from parachute
Fixed air radar was showing to much. now lasertagged, heatsignature above threshold, enemy missiles and capture points are only visible on air radar
Fixed a problem where the game would enter a technical hang if the user pressed pause menu and tilde at the same time
Fixed a problem where you could get green flashes on screen
You can now reassign cycle weapons
Fixed so the weapon zooms automatically after bipod deploy is gone when using zoom toggle
Fixed a problem where the parachute would stay stuck in air if the owner was killed
Balance Tweaks:
Fixed several weapons so they are properly suppressed and hide the player on the minimap when fired.
Tweaked Tactical Light so it is not as blinding over longer ranges.
Tweaked the IRNV scope so it is limited to usage only at close range.
Reduced heat masking effectiveness of Spec Ops Camo.
Fixed a bug where Ammo spec would give additional 40mm grenades instead of Frag spec.
Increased the number of additional 40mm grenades from Frag spec.
Fixed so AT mines only live for 20 seconds after a player dies to prevent infinite mines. (We want to make a different fix in the future, it’s in JIRA).
Increased the Time to Live on sniper caliber rounds to allow extreme distance shots.
Fixed several weapon descriptions, calibers, and fire rates. The weapons themselves have not changed.
Fixed so the M9 and MP443 pistol can be equipped by the opposing faction when it is unlocked at 100 kills.
Fixed Laser Guided Missiles missing their targets if the target is moving too fast.
Reduced the effectiveness of Stealth on Air Vehicles.
Reduced the effectiveness of Beam Scanning for Jets.
Reduced the damage done to Armored Vehicles and Infantry from AA guns.
Increased the damage RPGs and Tank shells do to AA vehicles.
Slightly decreased the accuracy for all weapons on fully automatic, burst fire is now preferable at mid to long range.
Increased the effective accuracy of long bursts for LMGs when using a bipod.
Slightly increased the range of the 44magnum bullets.
Increased the close range damage of 4.6x30mm and 5.7x28mm bullets.
Increased the reload time of the Mortar from 3.5sec to 4.8sec and increased the time it takes before a shell hits the ground.
Reduced the aimed accuracy bonus given by a Suppressor for the MP7, P90, PP2000, PP-19, and UMP45.
Increased the range and FOV for designating targets with the SOFLAM and vehicle Laser Designators.
Decreased the effectiveness of 12g FRAG ammo when equipped on semi-automatic and automatic shotguns.
Slightly Increased the power of Fighter Jet Cannons against all vehicle targets, especially Helicopters.
Decreased the power of Miniguns against Jets and Helicopters.
Increased the power of Stingers against Jets.
Flares reload times for Jets and Helicopter Gunners have been increased.
Tweaked the AN94 so its burst fire better conveys the real world advantage offered by this weapon.
Added Single Shot to the AN94 as an available fire mode.
Slightly increased the recoil on the M416 and removed the Burst Fire mode (this weapon incorrectly had burst fire, which was not authentic).
Tweaked the spawns for TDM on Kharg Island, Grand Bazaar, Caspian Border, Seine Crossing, Operation Firestorm, Damavand Peak and Noshahar Canals
Moved a tank spawn in US base on Caspian Border so it would not be destroyed by a falling tree
Tweaked the Gas station Capture area on Conquest on Caspian Border
Tweaked the max vehicle height on Noshahar Canals
Also, it will once again be possible to reduce the number of players required to start a round to 1 both in ranked and unranked mode. We changed it back after getting a lot of negative feedback from both individuals and the RSP companies.
quote:Our plan is to introduce a warm-up mode, where players can move about and play the game, but with scoring disabled; then, when the number of players goes above the threshold -- that's when the real round starts.
Waarom de IRNV nerfen...ffs. En nerfen ze die MAV nou ook? Net had er iemand 86 kills mee gemaaktquote:Op zaterdag 3 december 2011 01:50 schreef JK het volgende:
6 dec. komt er een update voor de clients (2GB groot) en een R11 update voor de servers.
Flink wat wijzigingen.. IRNV generfed, USAS met frag rounds generfed, mijnen verdwijnen 20 sec. nadat je dood bent gegaan.. dus niet meer ongelimiteerd mijnen neerleggen (jammer).
Ik had IRNV al op de PS3 gezien, daar heb je niets meer aan.
Hier de hele waslijst:
[..]
En dan nog speciaal voor jpjedi;
[..]
Ja 86 kills met MAV in Metro. En de IRNV is wel overpowered, maar nou en, als iedereen het gebruikt heeft iedereen er profijt vanquote:Op zaterdag 3 december 2011 02:00 schreef JK het volgende:
86 kills met MAV? Zeker in Metro.. gewoon lukt dat niet zo snel hoor. Ding is zo stuk. Ik heb nog helemaal geen kills er mee gemaakt. 86 is dan echt wel héél erg veel, overdrijf je niet?
IRNV is gewoon overpowered, spotten hoeft niet meer. Je ziet in de verte al iemand aankomen en dan kan je meteen schieten (net zoals thermal op een tank echt wel een grote hulp is). En die USAS... met fragrounds is het gewoon knallen en winnen. Al schiet ik eerder op iemand, dan wint de persoon met USAS altijd. USAS heb je alleen een stuk minder aan in het open veld. Maar close quarters... zeg Metro, Bazaar enz... dan is het gewoon alsof je met een grote stofzuiger door het level rent om de map schoon te vegen van al het kwaad.
Overigens met de nieuwe patch kan je dus weer je stinger meenemen. Doosje ammo er naast van een support ventje en schieten maar!
quote:Kuebeker said:
So policy is who ever complains the most wins?
Guess it's always been like that but still pisses me off!
Spec ops camo is nerfed. This is bull shit!
WTF man nerf the snipers camo. In some situations you walk right by them with out seeing them.
I have to start recording this shit to prove it!
Nerf frag rounds, how many fucken direct hits will you now need to kill some one?
O well I'll use buck shots to piss them off!
lightly decreased the accuracy for all weapons on fully automatic, burst fire is now preferable at mid to long range.
If it's on full automatic but I only fire 3 rounds will they be as accurate as if it was in burst mode?
Like I mentioned before... instead of spending so much time on nerfing stuff for cry baby's...
FIX THE DISCONNECTS
FIX THE CONNECTIONS ISSUES
FIX NOT BEEING ABLE TO WALK OVER RUBBLE
FIX NOT BEEING ABLE TO WALK OVER A PLAYER
FIX NOT BEEING ABLE TO WALK THROUGH DOORWAYS WHEN SOME ONE IS BLOCKING IT.
FIX NOT BEEING ABLE TO JUMP OVER RAILING IN METRO
FIX SPAWNING RIGHT IN FRONT OF AN ENEMIE WITH YOUR BACK TOWARDS THEM
FIX SPAWNING FACING YOUR DEFAULT SPAWN, YOU BACK IS STILL TOWARDS THE OBJECTIVES.
FIX HEARING CHOPPERS WHEN YOUR IN A FREAKING TUNNEL
FIX BEEING KILLED BY A BLAST WHEN YOUR PROTECTED BY A WALL
FIX THE FREAKING HITBOX.
FIX THE STREET LIGHT GLARE
FIX THE SUN GLAIR , OUR AVATARS HAVE SUN GLASSES FFS!
FIX MORTAR LOCATIONS NOT SHOWING ON MAP BECAUSE THEY DEPLOY SHOOT EXIT. THOES STEPS SHOUD GIVE YOU ENOUGH TIME TO SEE.
FIX THE C4 NOT DETONATING ON FIRST TRY
FIX C4 BUG WHEN LAYED ON A JEEP!
ADD FUCKEN INGAME VOIP!
REMOVE OR LET US CUSTOMIZE THE CHAT BOX!
Q IS USELESS THE WAY IT IS NOW ADD VOIP AND GET RID OF THAT!
GIVE THE GAME MORE COLOUR SATURATION MORE CONTRAST!
IM SURE THERE ARE MORE TECHNICAL BUGS BECAUSE I DONT PLAY ALL CLASSES!
All this fucken crap about nerfing because of a fucken bunch of under aged cry-babies!
WHAT YOU SHOULD DO IS PROGRAM EVERY WEPON LIKE IT IS IN REAL LIFE THATS IT THATS ALL END OF STORY!
Zitten echt wel goede dingen tussen maar de USAS,... Wat doen ze nu,...quote:Op zaterdag 3 december 2011 01:50 schreef JK het volgende:
6 dec. komt er een update voor de clients (2GB groot) en een R11 update voor de servers.
Flink wat wijzigingen.. IRNV generfed, USAS met frag rounds generfed, mijnen verdwijnen 20 sec. nadat je dood bent gegaan.. dus niet meer ongelimiteerd mijnen neerleggen (jammer).
Ik had IRNV al op de PS3 gezien, daar heb je niets meer aan.
Hier de hele waslijst:
[..]
En dan nog speciaal voor jpjedi;
[..]
Hej jedi ? heb trouwens betaald is het dan niet zo dat ik vip benquote:Op zaterdag 3 december 2011 07:12 schreef jpjedi het volgende:
[..]
Zitten echt wel goede dingen tussen maar de USAS,... Wat doen ze nu,...
En rondlopen op de server voor de ronde start met min 1 player.. Dubbel goed
ikquote:Op zaterdag 3 december 2011 11:17 schreef Idanue het volgende:
Zal even helpen de #2 server te vullen, wie helpt?
VIP werkt nog niet op de server (op geen enkele BF3 server op de wereld op dit moment), Ik zal eens kijken of de R11 server update dat nu wel laat werken. In dat geval krijg je voorrang in de queue en wordt er zelfs iemand gekicked automatisch.quote:Op zaterdag 3 december 2011 10:56 schreef genakt het volgende:
[..]
Hej jedi ? heb trouwens betaald is het dan niet zo dat ik vip ben?
Niet bij team balance fix in ieder geval. Stond net met 6 man tegen 11. Wat kan je daar nou tegen beginnen in een QL?quote:Op zaterdag 3 december 2011 11:55 schreef robuust89 het volgende:
Het is wel totaal van de zotten natuurlijk als ze de Mobile AA eerst sterker gaan maken, om hem dan weer af te zwakken
Dan heb ik ook zoiets van: Jongens, waar liggen jullie prioriteiten?
Mooi ding man! Heb er best wel plezier meequote:Op zaterdag 3 december 2011 12:02 schreef JK het volgende:
Ik zie ook niets over de AA op Noshahr Canals in CQ64 mode.
Dat ding komt tot aan vlag E, die 'Drains'. Dat ding is onoverwinnelijk.
Heb er wel eens ingezeten en toen vlogen ze 2 jets op me, beschoten me met een tank etc.
Het apparaat bleef gewoon op 100% health staan. Niet dat je heel veel schade achterin de map aanricht, maar het mag wel wat minder... en ik vind gewoon dat als je er een paar raketten op schiet, dat ie dan best wel even stuk mag voor er een nieuwe spawn van het apparaat is.
Die AA mogen ze van mij eruit halen of de range drastisch verminderen want het slaat helemaal nergens op. Als USA piloot heb je vrij spel in die map, maar als RUS piloot kom je niet verder dan de dichtste vlag van je eigen spawn omdat die AA zo'n achterlijke range heeft.quote:Op zaterdag 3 december 2011 12:02 schreef JK het volgende:
Ik zie ook niets over de AA op Noshahr Canals in CQ64 mode.
Dat ding komt tot aan vlag E, die 'Drains'. Dat ding is onoverwinnelijk.
Heb er wel eens ingezeten en toen vlogen ze 2 jets op me, beschoten me met een tank etc.
Het apparaat bleef gewoon op 100% health staan. Niet dat je heel veel schade achterin de map aanricht, maar het mag wel wat minder... en ik vind gewoon dat als je er een paar raketten op schiet, dat ie dan best wel even stuk mag voor er een nieuwe spawn van het apparaat is.
Precies, daarom wil ik het ook weten. Vanmorgen om 10:18 zat ik op 42 stuks, maar Ik ben die beacon onderhand wel beuquote:Op zaterdag 3 december 2011 12:17 schreef JK het volgende:
Op Battlelog kan ik die spawnbeacon-info ook niet vinden, terwijl je bij 100 stuks wel een medal krijgt.
Ook als je op update klikt (rechtsboven) ?quote:Op zaterdag 3 december 2011 12:09 schreef BaraCuda het volgende:
Waar kun je ergens zien hoeveel spawns je op je spawnbeacon hebt?
Op http://bf3stats.com/stats_pc/ kan het, maar die site update net zo snel als dikke stront door een trechter.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |