Met saus?quote:
ik zeg toch ook niet dat het niet echt lastig voor hem is?quote:Op donderdag 1 december 2011 21:10 schreef Sinji het volgende:
[..]
Ik denk niet dat hij het verzint, het is daadwerkelijk moeilijk voor hem. Echter neemt dat niet weg dat hij wel uit zijn comfort zone moet stappen om succes te krijgen.
Ik had de 1955 van de Mac.quote:Op donderdag 1 december 2011 21:13 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik chicken wings van de Burger King
Ja. Waarom klinkt dit dubbelzinnig?quote:
Ik denk dat hij zichzelf dat veranderd in iets wat hij niet is. De obstakels zijn voornamelijk doordat het niet bij hem past, dat kan je wel weghalen, maar dat heeft helemaal geen nut als je je er niet goed voelt.quote:Op donderdag 1 december 2011 21:13 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
ik zeg toch ook niet dat het niet echt lastig voor hem is?
ik zeg alleen dat die obstakels door hem zelf verzonnen zijn en hij ze dus zelf opwerpt en alleen hij zichzelf tegen houdt
en alleen hij kan het dus ook veranderen
Hotwings hier, zelfgemaakte. Want er is geen KFC hierquote:Op donderdag 1 december 2011 21:13 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik chicken wings van de Burger King
er is echt wel iets te verzinnen dat bij je pastquote:Op donderdag 1 december 2011 21:16 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik denk dat hij zichzelf dat veranderd in iets wat hij niet is. De obstakels zijn voornamelijk doordat het niet bij hem past, dat kan je wel weghalen, maar dat heeft helemaal geen nut als je je er niet goed voelt.
Ik eet altijd iets uit de vriezer of iets dat door anderen gemaakt is.quote:
echt? zelf koken vind ik zo veel lekkerder!quote:Op donderdag 1 december 2011 21:18 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik eet altijd iets uit de vriezer of iets dat door anderen gemaakt is.
Volgens mij heb ik nog loempia's in de vriezer, kan ik straks nog wel een paar van in een pan doen.
Ik zeg ook niet dat die er niet zijn, beter nog, ik denk dat die daar naar op zoek moet gaan.quote:Op donderdag 1 december 2011 21:17 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
er is echt wel iets te verzinnen dat bij je past
maar niet drinken is bijv niet echt een reden om kroegen te mijden
ga een avond naar het theater of een lezing of zo
daar zijn ook mensen en heb je meteen wat om over te praten
Nee dat snap ik maar ik zei ook al dat er vast wel iets is dat bij je past en ik gaf maar wat voorbeeldenquote:Op donderdag 1 december 2011 21:19 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik zeg ook niet dat die er niet zijn, beter nog, ik denk dat die daar naar op zoek moet gaan.
Hem de kroeg induwen zal toch niet werken, hij noemt als reden dat hij niet drinkt, maar het komt er gewoon op neer dat hij zich daar niet goed voelt en het niet zijn stijl/ding is.
Maar.....quote:Op donderdag 1 december 2011 21:21 schreef rhubarbje het volgende:
in mijn ogen kun je niet echt verbeteren als je geen inzicht krijgt in de patronen die je gedrag in stand houden en de excuses die je voor jezelf gebruikt
Vorig jaar toen ik nog werkte en een zeer goed salaris had ging ik de helft van de week uit eten als hobby. Willekeurig een restaurant uitzoeken waar ik nog niet had gegeten. Daarna de kok vragen om een gerecht te serveren waar hij het meest trots op is.quote:Op donderdag 1 december 2011 21:19 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
echt? zelf koken vind ik zo veel lekkerder!
of echt goed uit eten dat is ook lekker
maar van die magnetron zooi of zo vind ik echt niet te eten
ja stap 2 is natuurlijk nieuw gedrag introduceren en ongewenst gedrag niet meer doenquote:Op donderdag 1 december 2011 21:28 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Maar.....
Ik heb wel wat inzicht maar nog steeds blijf ik hangen in die patronen in mijn gedrag.
vorig jaar hadden we allebei een parttime baan en gingen we elke week minstens 1 keerquote:Op donderdag 1 december 2011 21:28 schreef Sinji het volgende:
[..]
Vorig jaar toen ik nog werkte en een zeer goed salaris had ging ik de helft van de week uit eten als hobby. Willekeurig een restaurant uitzoeken waar ik nog niet had gegeten. Daarna de kok vragen om een gerecht te serveren waar hij het meest trots op is.
De eerste paar weken gingen er nog vrienden mee, daarna moest ik wel solo
Niet meer kut voelen, meer ondernemen. Nee is nie makkelijk.quote:Op donderdag 1 december 2011 21:29 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
ja stap 2 is natuurlijk nieuw gedrag introduceren en ongewenst gedrag niet meer doen
Dit klinkt een beetje als mijn therapie-groep.quote:Op donderdag 1 december 2011 21:29 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
ja stap 2 is natuurlijk nieuw gedrag introduceren en ongewenst gedrag niet meer doen
Goed bezigquote:Op donderdag 1 december 2011 21:30 schreef tijnbrein het volgende:
Zo voor het eerst in mijn leven teksten gedeeld![]()
met iemand die misschien wel interesse heeft om een band op te richten met mij.
Onderneem dingen waar je je zelfvertrouwen mee opvijzelt. Solo. De rest komt vanzelf.quote:Op donderdag 1 december 2011 21:30 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Niet meer kut voelen, meer ondernemen. Nee is nie makkelijk.
Lijkt me wel tof, tenminste, ik zou niet alleen gaan, maar met een vriend lijkt het me wel leuk als je toch het geld hebt.quote:Op donderdag 1 december 2011 21:28 schreef Sinji het volgende:
[..]
Vorig jaar toen ik nog werkte en een zeer goed salaris had ging ik de helft van de week uit eten als hobby. Willekeurig een restaurant uitzoeken waar ik nog niet had gegeten. Daarna de kok vragen om een gerecht te serveren waar hij het meest trots op is.
De eerste paar weken gingen er nog vrienden mee, daarna moest ik wel solo
meer ondernemen is niet mega moeilijkquote:Op donderdag 1 december 2011 21:30 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Niet meer kut voelen, meer ondernemen. Nee is nie makkelijk.
Goed van je, man!quote:Op donderdag 1 december 2011 21:30 schreef tijnbrein het volgende:
Zo voor het eerst in mijn leven teksten gedeeld![]()
met iemand die misschien wel interesse heeft om een band op te richten met mij.
Klinkt super, maar ik heb te weinig persoonlijkheid om te verzinnen wat ik dan zou moeten doen, en te weinig persoonlijkheid om het dan ook nog eens in 1 stap uit te voeren denk ik.quote:Op donderdag 1 december 2011 21:32 schreef Sinji het volgende:
[..]
Onderneem dingen waar je je zelfvertrouwen mee opvijzelt. Solo. De rest komt vanzelf.
Voor jou is dat misschien niet moeilijk... Wat voorn doelen stel jij dan?quote:Op donderdag 1 december 2011 21:33 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
meer ondernemen is niet mega moeilijk
gewoon een doel stellen bijvoorbeeld 1 activiteit per week
als jij wilt afvallen is jezelf volstoppen op de bank natuurlijk ongewenst gedragquote:Op donderdag 1 december 2011 21:31 schreef Myraela het volgende:
[..]
Dit klinkt een beetje als mijn therapie-groep.![]()
Ik denk niet dat het ongewenst gedrag is, ik denk dat het is wie je bent en je daarin de ruimte zult moeten vinden hoe je toch in contact kan raken.
maak een keer een lijst en dan kun je daar uit puttenquote:Op donderdag 1 december 2011 21:33 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Klinkt super, maar ik heb te weinig persoonlijkheid om te verzinnen wat ik dan zou moeten doen, en te weinig persoonlijkheid om het dan ook nog eens in 1 stap uit te voeren denk ik.
He beeb. Vandaag waren mijn collega´s, die normaal al redelijk close doen, erg klef. Kennelijk komen ze er nu voor uit dat ze een relatie hebben. Jammer genoeg was ik een beetje het derde wiel aan de wagen.quote:
Dank jequote:
Dank jequote:
Wat voorn soort lijstje, sorry je moet heel gedetailleerd bij me zijn... Maar het zit er al een tijdje in zegmaar.quote:Op donderdag 1 december 2011 21:35 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
maak een keer een lijst en dan kun je daar uit putten
dat is een beetje te persoonlijkquote:Op donderdag 1 december 2011 21:33 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Voor jou is dat misschien niet moeilijk... Wat voorn doelen stel jij dan?
Hai, wat had jij gedroomd over mij en Newbie?quote:Op donderdag 1 december 2011 21:35 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
He beeb. Vandaag waren mijn collega´s, die normaal al redelijk close doen, erg klef. Kennelijk komen ze er nu voor uit dat ze een relatie hebben. Jammer genoeg was ik een beetje het derde wiel aan de wagen.
Verder wel leuk gewerkt. En jij?
wat is je doel precies?quote:Op donderdag 1 december 2011 21:36 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Wat voorn soort lijstje, sorry je moet heel gedetailleerd bij me zijn... Maar het zit er al een tijdje in zegmaar.
Welke invulling... Welke doelen? Ik stel geen doelen, nooit gedaan, geen idee wat ik zou willen doen ook.quote:
Kitesurfenquote:Op donderdag 1 december 2011 21:37 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Welke invulling... Welke doelen? Ik stel geen doelen, nooit gedaan, geen idee wat ik zou willen doen ook.
Maar die vergelijking gaat helemaal niet op. Afvallen is een doel wat je maar 1 manier kan bereiken. Contact krijgen is daarentegen erg breed, dat hoef je niet op de voorgeschreven manieren te doen, maar kan je een vorm kiezen die goed bij je past.quote:Op donderdag 1 december 2011 21:34 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
als jij wilt afvallen is jezelf volstoppen op de bank natuurlijk ongewenst gedrag
er zijn zo veel dingen die je al jaren doet maar wel ongewenst kunnen zijn ook al weet je misschien niet helemaal hoe je ze los moet laten
Cursus pizzabakkenquote:Op donderdag 1 december 2011 21:37 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Welke invulling... Welke doelen? Ik stel geen doelen, nooit gedaan, geen idee wat ik zou willen doen ook.
ik bedoel wat wil je bereiken? waar loop je op stuk?quote:Op donderdag 1 december 2011 21:37 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |