Kloptquote:Op donderdag 1 december 2011 20:43 schreef Skv het volgende:
[..]
Als je 'm indrukt houdt ie op dus? Raar.
Je hebt 'm pas een dag he, als ik goed heb gelezen. Kan je 'm niet terug sturen onder het mom van wet koop op afstand en een nieuwe kopen, of het op een soortgelijk akkoordje gooien met de Apple Online Store? Je zit dan natuurlijk nog wel met de levertijden, behalve als je daar over kan onderhandelen. Over het algemeen moet je een defect product gewoon opsturen, zij repareren 't en je krijgt 'm terug (of een nieuwe, wat met de iDevices het geval is). Ik zou gewoon even bellen en onderhandelen.quote:
Jawel, daarom bel ik morgen met Apple klantenservice. Repareren accepteer ik niet. Ik kan nog gewoon onder de koop uit komen als ik het wil, door de overeenkomst schriftelijk te ontbinden. Mijn enige vraag was of ik dan ook meteen mijn iPhone dien op te sturen, of dat ik net zolang kan wachten tot mijn nieuwe afgeleverd wordt en de oude mee kan geven aan de koerier?quote:Op donderdag 1 december 2011 20:58 schreef no1uknow het volgende:
[..]
Je hebt 'm pas een dag he, als ik goed heb gelezen. Kan je 'm niet terug sturen onder het mom van wet koop op afstand en een nieuwe kopen, of het op een soortgelijk akkoordje gooien met de Apple Online Store? Je zit dan natuurlijk nog wel met de levertijden, behalve als je daar over kan onderhandelen. Over het algemeen moet je een defect product gewoon opsturen, zij repareren 't en je krijgt 'm terug (of een nieuwe, wat met de iDevices het geval is). Ik zou gewoon even bellen en onderhandelen.
Dat verschilt. Ik weet dat Apple bij aanschaf van AppleCare op je iPad een replacement service aanbiedt die vergelijkbaar is met wat jij zegt, dat je je apparaat pas op hoeft te sturen als de nieuwe binnen is en ze daar je creditcard als onderpand voor willen hebben. Wellicht als argument te gebruiken voor je onderhandelen morgenquote:Op donderdag 1 december 2011 21:07 schreef MisterJ.Lo het volgende:
[..]
Jawel, daarom bel ik morgen met Apple klantenservice. Repareren accepteer ik niet. Ik kan nog gewoon onder de koop uit komen als ik het wil, door de overeenkomst schriftelijk te ontbinden. Mijn enige vraag was of ik dan ook meteen mijn iPhone dien op te sturen, of dat ik net zolang kan wachten tot mijn nieuwe afgeleverd wordt en de oude mee kan geven aan de koerier?
Ja, dat heeft hij dus nietquote:Op donderdag 1 december 2011 21:47 schreef no1uknow het volgende:
[..]
Pfff, vermoeiend mannetje. Je kan toch lezen.
Op basis van wat? Wet kopen op afstand? Jammer maar helaas. Die geldt alleen als het produkt ongebruikt is.quote:Op donderdag 1 december 2011 21:07 schreef MisterJ.Lo het volgende:
Ik kan nog gewoon onder de koop uit komen als ik het wil, door de overeenkomst schriftelijk te ontbinden.
Home knop + sleep/wake knop tegerlijk indrukken.quote:Op vrijdag 2 december 2011 00:24 schreef stijn_ het volgende:
[..]
Hoe maak je eigenlijk zo'n screenshot op je iPheun?
quote:
thanks!quote:Op vrijdag 2 december 2011 00:27 schreef bjanaan het volgende:
[..]
Home knop + sleep/wake knop tegerlijk indrukken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |