Ze hoeft niet direct er dood aan te gaan hoor.quote:Op donderdag 1 december 2011 20:36 schreef TWP het volgende:
Jammer dat doodsverwensingen banwaardig zijn.
quote:Op donderdag 1 december 2011 20:37 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
[..]
Ze hoeft niet direct er dood aan te gaan hoor.
Gewoon een tijdje geen zuurstof zodat zij verder als een kasplantje blijft leven is ook prima.
quote:Op donderdag 1 december 2011 20:37 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
[..]
Ze hoeft niet direct er dood aan te gaan hoor.
Gewoon een tijdje geen zuurstof zodat zij verder als een kasplantje blijft leven is ook prima.
1 tjequote:Op donderdag 1 december 2011 20:36 schreef Cousin_Eddy het volgende:
Is het nou snoepje of snoepjes? Is me niet helemaal duidelijk namelijk.
dus jij vond het elke keer weer verstandig dat je een mannelijk fokker aan het pijpen was?quote:Op donderdag 1 december 2011 20:37 schreef Chocolate-chick het volgende:
je moet ook je verstand gebruiken om te zuigen
Niet verstandig, maar misschien vond ze het ook gewoon lekker net zoals de snoepjesquote:Op donderdag 1 december 2011 20:43 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
dus jij vond het elke keer weer verstandig dat je een mannelijk fokker aan het pijpen was?
quote:Op donderdag 1 december 2011 20:46 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Niet verstandig, maar misschien vond ze het ook gewoon lekker net zoals de snoepjes
Geen vingers in jouw keel steken, iewlquote:Op donderdag 1 december 2011 20:49 schreef Zweetteef het volgende:
moet ik overgeven zou dat helpen ?
elke keer?quote:Op donderdag 1 december 2011 20:43 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
dus jij vond het elke keer weer verstandig dat je een mannelijk fokker aan het pijpen was?
ja het waren er sowieso 7quote:
elke keer klinkt gewoon alsof het er veel warenquote:Op donderdag 1 december 2011 20:53 schreef stevenmac26 het volgende:
En lees elke keer eens goed muts, elke keer wanneer je dat deed
Moeilijk he begrijpend lezen
nouja 7 is best veel hoorquote:Op donderdag 1 december 2011 20:57 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
elke keer klinkt gewoon alsof het er veel waren
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Knapen die storneren willen moeten mannen met automatische incasso's zijn
FOK! niet fok!quote:Op donderdag 1 december 2011 20:55 schreef ecktegangster het volgende:
Net alsof vrouwen op fok! ooit seks hebben.99% op fok! heeft geen seks, je zit niet voor niets op fok!
[ afbeelding ]
Ontkenning van je eigen domheid en falen, dat is de eerste stap.quote:Op donderdag 1 december 2011 20:59 schreef ecktegangster het volgende:
[..]
Ik beslis zelf wel hoe ik het schrijf.
quote:Op donderdag 1 december 2011 20:58 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
Wat moet je doen wanneer Chocolate-chick haar ogen helemaal wit zijn?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hoe heet een boemerang die niet terugkomt?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
aantal heb ik van iemand waar je van houdquote:
hij zit er wel mee zegt ie elke keerOp zaterdag 12 juli 2014 20:53 schreef Misstique het volgende:
Ik zou je nog niet uitnodigen voor m'n crematie.
Op maandag 22 juli 2013 21:18 schreef capuchon_jongen het volgende:
Sowieso je hebt me topic verneukt stevenmac :r![]()
Het is fok!.quote:Op donderdag 1 december 2011 20:59 schreef SuperwormJim het volgende:
[..]
Ontkenning van je eigen domheid en falen, dat is de eerste stap.![]()
ja dat zal bestquote:Op donderdag 1 december 2011 21:00 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
aantal heb ik van iemand waar je van houd
hij zit er wel mee zegt ie elke keerIk ben boooos, uhuh SYSTEEM! ♥![]()
laatste was gogosweden toch waar je verliefd op wasquote:
Op zaterdag 12 juli 2014 20:53 schreef Misstique het volgende:
ja dat hebben we nou allemaal wel gehadquote:Op donderdag 1 december 2011 21:03 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
laatste was gogosweden toch waar je verliefd op wasIk ben boooos, uhuh SYSTEEM! ♥![]()
ja, en nu ben ik hier dan. Alles goed?quote:Op donderdag 1 december 2011 21:06 schreef Zweetteef het volgende:
[..]
ik dacht waar blijf je cc was in het topic![]()
zweetteefquote:Op donderdag 1 december 2011 21:06 schreef Zweetteef het volgende:
[..]
ik dacht waar blijf je cc was in het topic
Ik ben boooos, uhuh SYSTEEM! ♥![]()
Oja en jij zal het ff veranderen.quote:Op donderdag 1 december 2011 21:04 schreef ecktegangster het volgende:
[..]
Als ik zeg dat het fok! is, dan is het fok!.Giftig, Fel
Agressief en
Razendsnel![]()
Zoveel autoriteit heb ik.quote:Op donderdag 1 december 2011 21:10 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
Oja en jij zal het ff veranderen.![]()
die is zacht gesmeerd door het keelsnoepjequote:Op donderdag 1 december 2011 21:14 schreef Chocolate-chick het volgende:
Hoe is het nu met je keeltje enzo?![]()
ah nicequote:Op donderdag 1 december 2011 21:14 schreef utopie het volgende:
[..]
die is zacht gesmeerd door het keelsnoepjeIk ben boooos, uhuh SYSTEEM! ♥![]()
met me keeltje is niks mis maar dat ding zit ergens vast in mijn slokdarmquote:Op donderdag 1 december 2011 21:14 schreef Chocolate-chick het volgende:
Hoe is het nu met je keeltje enzo?
Ik ben terug.![]()
veel drinken danquote:Op donderdag 1 december 2011 21:19 schreef Zweetteef het volgende:
[..]
met me keeltje is niks mis maar dat ding zit ergens vast in mijn slokdarmIk ben boooos, uhuh SYSTEEM! ♥![]()
het past wel maar het doet pijnquote:Op donderdag 1 december 2011 21:20 schreef ecktegangster het volgende:
Zo'n snoepje hoort toch gewoon gemakkelijk door je slokdarm te kunnen?
quote:Op donderdag 1 december 2011 21:20 schreef ecktegangster het volgende:
Zo'n snoepje hoort toch gewoon gemakkelijk door je slokdarm te kunnen?doet pijn hoor
Ik ben terug.![]()
quote:Op donderdag 1 december 2011 21:20 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
het past wel maar het doet pijnHet is maar waar je je druk overmaakt.quote:![]()
![]()
pijn in je strot is niet lekkerquote:Op donderdag 1 december 2011 21:22 schreef ecktegangster het volgende:
[..]
[..]
Het is maar waar je je druk overmaakt.
stoere boiquote:Op donderdag 1 december 2011 21:24 schreef SuperwormJim het volgende:
Even een nieuw koud biertje te voorschijn toveren.Op zaterdag 12 juli 2014 20:53 schreef Misstique het volgende:
Ik heb vanmiddag mijn arm voor de 3e keer deze maand weer gekneust.quote:Op donderdag 1 december 2011 21:23 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
pijn in je strot is niet lekker![]()
![]()
14quote:Op donderdag 1 december 2011 21:25 schreef SuperwormJim het volgende:
[..]
Jij vindt bier stoer?Ben je 12 of zo?
Op zaterdag 12 juli 2014 20:53 schreef Misstique het volgende:
achgossiequote:Op donderdag 1 december 2011 21:24 schreef ecktegangster het volgende:
[..]
Ik heb vanmiddag mijn arm voor de 3e keer deze maand weer gekneust.Ik ben boooos, uhuh SYSTEEM! ♥![]()
bb marlboro jeweettogquote:Op donderdag 1 december 2011 21:26 schreef SuperwormJim het volgende:
[..]
Met petje en bontkraag, neem ik aan?![]()
tuurlijkquote:Op donderdag 1 december 2011 21:26 schreef SuperwormJim het volgende:
[..]
Met petje en bontkraag, neem ik aan?Op zaterdag 12 juli 2014 20:53 schreef Misstique het volgende:
Waar schoot je arm in?quote:Op donderdag 1 december 2011 21:27 schreef ecktegangster het volgende:
[..]
Tja, het schoot er weer in tijdens trampoline springen.F.K.A. SuperwormJim![]()
doe dan eens niet zo wild johquote:Op donderdag 1 december 2011 21:27 schreef ecktegangster het volgende:
[..]
Tja, het schoot er weer in tijdens trampoline springen.Ik ben boooos, uhuh SYSTEEM! ♥![]()
gekneustquote:Op donderdag 1 december 2011 21:24 schreef ecktegangster het volgende:
[..]
Ik heb vanmiddag mijn arm voor de 3e keer deze maand weer gekneust.![]()
![]()
Je wilt niet weten hoe wild ik in bed ben.quote:Op donderdag 1 december 2011 21:29 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
doe dan eens niet zo wild joh![]()
![]()
Dat wil ik inderdaad niet.quote:Op donderdag 1 december 2011 21:31 schreef ecktegangster het volgende:
[..]
Je wilt niet weten hoe wild ik in bed ben.Ik ben boooos, uhuh SYSTEEM! ♥![]()
Die zag ik niet aankomen.quote:Op donderdag 1 december 2011 21:32 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
Dat wil ik inderdaad niet.Gelukkig zijn vrouwen in rl veel liever.
![]()
Once you go ecktegangster, you never go back.quote:Op donderdag 1 december 2011 21:32 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
Dat wil ik inderdaad niet.![]()
Gelukkig maarquote:Op donderdag 1 december 2011 21:34 schreef ecktegangster het volgende:
[..]
Die zag ik niet aankomen.Gelukkig zijn vrouwen in rl veel liever.
Als je nou gewoon wat aardiger was kon je misschien wel eens in het echte leven een man regelen.quote:![]()
Ik neem het mee naar achterenquote:Op donderdag 1 december 2011 21:37 schreef ecktegangster het volgende:
[..]
Als je nou gewoon wat aardiger was kon je misschien wel eens in het echte leven een man regelen.Ik ben boooos, uhuh SYSTEEM! ♥![]()
Ik ben denk ik iets te jong om te begrijpen wat je daar precies mee bedoelt.quote:Op donderdag 1 december 2011 21:40 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
Ik neem het mee naar achteren![]()
quote:Op donderdag 1 december 2011 21:40 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
Ik neem het mee naar achteren
Run rabbit, run.![]()
quote:Op donderdag 1 december 2011 21:49 schreef ecktegangster het volgende:
[..]
Ik ben denk ik iets te jong om te begrijpen wat je daar precies mee bedoelt.
gadverquote:Op donderdag 1 december 2011 21:40 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
Er komen hier ook kinderen ja.∞![]()
quote:Op donderdag 1 december 2011 21:51 schreef Rodawa het volgende:
[..]
gadver
Er komen hier ook kinderen ja.
weet jij alles van hequote:Op zaterdag 12 juli 2014 20:53 schreef Misstique het volgende:
dat wordt een operatiequote:Op donderdag 1 december 2011 22:26 schreef Zweetteef het volgende:
[..]
nee hij zit gewoon vast ik moet naar de doctor
Ik neem het mee naar achterenquote:Op donderdag 1 december 2011 22:28 schreef ecktegangster het volgende:
[..]
Zou je zo aardig willen zijn om het aan mij uit te leggen?
Je neemt wat mee naar achteren? En wat ga je er achter mee doen?quote:Op donderdag 1 december 2011 22:29 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
Ik voel me nu zo blond.![]()
![]()
ik ga het overleggenquote:Op vrijdag 2 december 2011 15:15 schreef ecktegangster het volgende:
[..]
Je neemt wat mee naar achteren? En wat ga je er achter mee doen?
Ik voel me nu zo blond.Ik ben boooos, uhuh SYSTEEM! ♥![]()
nee, waar zie je me voor aanquote:Op vrijdag 2 december 2011 16:46 schreef ecktegangster het volgende:
[..]
Ooh, ik dat je een of andere vunzige grap maakte.Ik ben boooos, uhuh SYSTEEM! ♥![]()
Mijn zusje heeft zich eens verslikt in zo'n kogel-zuurtje, kwam toen in haar luchtpijp dat ding. Ik heb nu geen zusje meer..[IMG]http://i.imgur.com/MP0P6.gif[/IMG]![]()
anta flulekkerste snoepje dat er is.
Voor 14,99 kan hier jouw opmerking staan!
Of je kan het heel lief vragen.![]()
quote:Op vrijdag 2 december 2011 16:47 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
nee, waar zie je me voor aanquote:Op donderdag 1 december 2011 21:09 schreef ecktegangster het volgende:
[..]
Chocolate-chick![]()
[ afbeelding ]![]()
TSEen vriend van me had ooit een heel appelklokhuis ingeslikt en leeft ook nog.
Hier schreef tong80 het volgende:
Faux is een FOK!held, zoals dat vroeger Gellarboy en Brechtje waren. Users die je koestert.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |