Ze hoeft niet direct er dood aan te gaan hoor.quote:Op donderdag 1 december 2011 20:36 schreef TWP het volgende:
Jammer dat doodsverwensingen banwaardig zijn.
quote:Op donderdag 1 december 2011 20:37 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
[..]
Ze hoeft niet direct er dood aan te gaan hoor.
Gewoon een tijdje geen zuurstof zodat zij verder als een kasplantje blijft leven is ook prima.
quote:Op donderdag 1 december 2011 20:37 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
[..]
Ze hoeft niet direct er dood aan te gaan hoor.
Gewoon een tijdje geen zuurstof zodat zij verder als een kasplantje blijft leven is ook prima.
1 tjequote:Op donderdag 1 december 2011 20:36 schreef Cousin_Eddy het volgende:
Is het nou snoepje of snoepjes? Is me niet helemaal duidelijk namelijk.
dus jij vond het elke keer weer verstandig dat je een mannelijk fokker aan het pijpen was?quote:Op donderdag 1 december 2011 20:37 schreef Chocolate-chick het volgende:
je moet ook je verstand gebruiken om te zuigen
Niet verstandig, maar misschien vond ze het ook gewoon lekker net zoals de snoepjesquote:Op donderdag 1 december 2011 20:43 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
dus jij vond het elke keer weer verstandig dat je een mannelijk fokker aan het pijpen was?
quote:Op donderdag 1 december 2011 20:46 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Niet verstandig, maar misschien vond ze het ook gewoon lekker net zoals de snoepjes
Geen vingers in jouw keel steken, iewlquote:Op donderdag 1 december 2011 20:49 schreef Zweetteef het volgende:
moet ik overgeven zou dat helpen ?
elke keer?quote:Op donderdag 1 december 2011 20:43 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
dus jij vond het elke keer weer verstandig dat je een mannelijk fokker aan het pijpen was?
ja het waren er sowieso 7quote:
elke keer klinkt gewoon alsof het er veel warenquote:Op donderdag 1 december 2011 20:53 schreef stevenmac26 het volgende:
En lees elke keer eens goed muts, elke keer wanneer je dat deed
Moeilijk he begrijpend lezen
nouja 7 is best veel hoorquote:Op donderdag 1 december 2011 20:57 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
elke keer klinkt gewoon alsof het er veel waren
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Knapen die storneren willen moeten mannen met automatische incasso's zijn
FOK! niet fok!quote:Op donderdag 1 december 2011 20:55 schreef ecktegangster het volgende:
Net alsof vrouwen op fok! ooit seks hebben.99% op fok! heeft geen seks, je zit niet voor niets op fok!
[ afbeelding ]
Ontkenning van je eigen domheid en falen, dat is de eerste stap.quote:Op donderdag 1 december 2011 20:59 schreef ecktegangster het volgende:
[..]
Ik beslis zelf wel hoe ik het schrijf.
quote:Op donderdag 1 december 2011 20:58 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
Wat moet je doen wanneer Chocolate-chick haar ogen helemaal wit zijn?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hoe heet een boemerang die niet terugkomt?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
aantal heb ik van iemand waar je van houdquote:
hij zit er wel mee zegt ie elke keerOp zaterdag 12 juli 2014 20:53 schreef Misstique het volgende:
Ik zou je nog niet uitnodigen voor m'n crematie.
Op maandag 22 juli 2013 21:18 schreef capuchon_jongen het volgende:
Sowieso je hebt me topic verneukt stevenmac :r![]()
Het is fok!.quote:Op donderdag 1 december 2011 20:59 schreef SuperwormJim het volgende:
[..]
Ontkenning van je eigen domheid en falen, dat is de eerste stap.![]()
ja dat zal bestquote:Op donderdag 1 december 2011 21:00 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
aantal heb ik van iemand waar je van houd
hij zit er wel mee zegt ie elke keerIk ben boooos, uhuh SYSTEEM! ♥![]()
laatste was gogosweden toch waar je verliefd op wasquote:
Op zaterdag 12 juli 2014 20:53 schreef Misstique het volgende:
Ik zou je nog niet uitnodigen voor m'n crematie.
Op maandag 22 juli 2013 21:18 schreef capuchon_jongen het volgende:
Sowieso je hebt me topic verneukt stevenmac :r![]()
ja dat hebben we nou allemaal wel gehadquote:Op donderdag 1 december 2011 21:03 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
laatste was gogosweden toch waar je verliefd op wasIk ben boooos, uhuh SYSTEEM! ♥![]()
ja, en nu ben ik hier dan. Alles goed?quote:Op donderdag 1 december 2011 21:06 schreef Zweetteef het volgende:
[..]
ik dacht waar blijf je cc was in het topic![]()
zweetteefquote:Op donderdag 1 december 2011 21:06 schreef Zweetteef het volgende:
[..]
ik dacht waar blijf je cc was in het topic
Ik ben boooos, uhuh SYSTEEM! ♥![]()
Oja en jij zal het ff veranderen.quote:Op donderdag 1 december 2011 21:04 schreef ecktegangster het volgende:
[..]
Als ik zeg dat het fok! is, dan is het fok!.Giftig, Fel
Agressief en
Razendsnel![]()
Zoveel autoriteit heb ik.quote:Op donderdag 1 december 2011 21:10 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
Oja en jij zal het ff veranderen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |