Ze hoeft niet direct er dood aan te gaan hoor.quote:Op donderdag 1 december 2011 20:36 schreef TWP het volgende:
Jammer dat doodsverwensingen banwaardig zijn.
quote:Op donderdag 1 december 2011 20:37 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
[..]
Ze hoeft niet direct er dood aan te gaan hoor.
Gewoon een tijdje geen zuurstof zodat zij verder als een kasplantje blijft leven is ook prima.
quote:Op donderdag 1 december 2011 20:37 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
[..]
Ze hoeft niet direct er dood aan te gaan hoor.
Gewoon een tijdje geen zuurstof zodat zij verder als een kasplantje blijft leven is ook prima.
1 tjequote:Op donderdag 1 december 2011 20:36 schreef Cousin_Eddy het volgende:
Is het nou snoepje of snoepjes? Is me niet helemaal duidelijk namelijk.
dus jij vond het elke keer weer verstandig dat je een mannelijk fokker aan het pijpen was?quote:Op donderdag 1 december 2011 20:37 schreef Chocolate-chick het volgende:
je moet ook je verstand gebruiken om te zuigen
Niet verstandig, maar misschien vond ze het ook gewoon lekker net zoals de snoepjesquote:Op donderdag 1 december 2011 20:43 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
dus jij vond het elke keer weer verstandig dat je een mannelijk fokker aan het pijpen was?
quote:Op donderdag 1 december 2011 20:46 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Niet verstandig, maar misschien vond ze het ook gewoon lekker net zoals de snoepjes
Geen vingers in jouw keel steken, iewlquote:Op donderdag 1 december 2011 20:49 schreef Zweetteef het volgende:
moet ik overgeven zou dat helpen ?
elke keer?quote:Op donderdag 1 december 2011 20:43 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
dus jij vond het elke keer weer verstandig dat je een mannelijk fokker aan het pijpen was?
ja het waren er sowieso 7quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |
Dat begrijpen we, maar is wel erg jammer. Je kunt FOK! namelijk wel gratis LEZEN, maar we kunnen FOK! niet gratis MAKEN. De inkomsten van de advertenties zorgen ervoor dat we de kosten van de site kunnen dragen zodat je ook morgen FOK! nog kunt bezoeken.
Zou je willen overwegen om voor FOK! een uitzondering te maken in je adblocker (of andere middelen die onze ads blokkeren)? Je krijgt deze melding dan nooit meer te zien.
Ja, ik wil fok.nl whitelisten, laat me zien hoe
Ik neem liever een premium account zodat ik geen advertenties hoef te zien (je moet eerst inloggen)
Ja, breng me naar de shop